17 Reacties

één maand geleden

Kraslotjes

één maand geleden

Ik heb gister wijn etiketten besteld. Daarop staat i cant drink this, but you can 🍷

één maand geleden

Galgje 🤣 En dan als zin : IK BEN ZWANGER

23 dagen geleden

Ik las ergens dat je het met 30 seconds kan doen! Bv de vraag stellen 'wat gebeurt er op 4 juni 2025' ofzoiets :)

23 dagen geleden

Als je al een kleine hebt, die een trui aan doen met ‘grote broer’. Of je vriend een trui met tekst aan laten doen, of jezelf kan natuurlijk ook. Vooral grappig om dan af te wachten hoe lang, en wie het als eerst ziet!

23 dagen geleden

Reactie op Fleeeuurrr

Ik heb gister wijn etiketten besteld. Daarop staat i cant drink this, but y ...
Die heb ik ook besteld!

22 dagen geleden

Ik heb vanochtend voor m’n vriend een rebus gemaakt ☺️

21 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Die heb ik ook besteld!
Haha ja zoiets hebben wij ook! Kan niet wachten om het aan vrienden te geven

21 dagen geleden

Ik ga cupcakes bakken! Met de opmerking erbij dat ik niet de enige wil zijn met een dikke buik straks. De cupcakes spuit ik op met roze en blauw en wit en heb ik van die gouden ‘baby’ tekstjes (tafelconfetti) voor besteld. Nu nog even oefenen met cupcakes spuiten 😂

21 dagen geleden

Mijn neefje is over 2 weken jarig. We geven hem uiteraard een kadootje, maar nemen ook een kado doosje mee met daarin een slabbetje en sokjes. Die willen we geven met de tekst “en we hebben voor jullie allemaal ook een kleinigheidje meegebracht. Maak maar open!” Ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren 🥹

21 dagen geleden

Reactie op Ukkepuksas

Ik ga cupcakes bakken! Met de opmerking erbij dat ik niet de enige wil zijn ...
Wat een creatief idee 🤩

21 dagen geleden

Ik zou de drank verzorgen voor aankomend weekend 🤣 ik heb dus daadwerkelijk de drank ingeslagen, alleen schenk ik het over in kleine flesjes met een labeltje: i already got, My lucky shot! Mocht er iemand een leukere duidelijkere tekst hebben 😇 dan hoor ik dat natuurlijk graag! Dit zijn overigens allemaal vrienden die wat verder van mijn omgeving staan, zij zullen het dus als eerste weten😂 Hoe ik het de rest ga vertellen moet ik nog goed over nadenken, heb een samengesteld gezin dus vind het erg lastig hoe dat aan te pakken, zeker ivm de kids!

9 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Die heb ik ook besteld!
Waar heb je deze besteld?

5 dagen geleden

Waar heb je deze besteld?
Temu, ook snel binnen!

5 dagen geleden

Ik heb er hier een aantal van besteld, wijnetiketten. Deze zullen we aan ooms/tantes en vrienden gaan uitdelen. 🤩

5 dagen geleden

Ik zag deze pas ergens voorbij komen (excuses als dit iemand zijn idee/foto is) maar vind ik echt heel leuk voor de opa’s en oma’s. 🥰