523 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op FraaieKristal514620

Lieve dames, even een vraagje.. ik ben nu (denk ik) 4+4, en heb sinds vanoc ...
Ik heb dit helaas ook meegemaakt. Begon halverwege wk 4 met roze veegjes en eindigde 2 weken later met stolseltjes en toen was mn mk begonnen 🥺 Ik heb wonderverhalen gelezen dus ik ga voor je duimen 💜

22 dagen geleden

Dankjewel Hailey en VWJ voor jullie reacties.. op een of andere manier wil je een bevestiging, maar die kun je natuurlijk niet krijgen tot over 2 weken pas. Toch fijn om te lezen wat de ervaringen zijn, ook al zijn die niet altijd rooskleurig. Het is mijn eerste zwangerschap dus heb ook geen vergelijkingsmateriaal 😬

22 dagen geleden

Reactie op YviT

Hallo allemaal!! Allereerst gefeliciteerd! 🥳 en zo herkenbaar alle bericht ...
Hier ook mega gevoelig voor geur, vind praktisch alles stinken. Borsten ook heel gevoelig/zwaar. Verder veel gerommel en geknor in de buik. Hier waarschijnlijk ook 7 juni uitgerekend 🤞🏼♥️🍀

22 dagen geleden

Ik kom me ook melden! 30 jaar, 3de kindje. Helaas al wat hindernissen meegemaakt bij onze eerste twee zonen. We hopen deze keer op een rustige zwangerschap. Ik vermoed dat mijn uitgerekende datum ergens begin juni is. Maar ben niet zeker want we kregen een miskraam rond 22 augustus en zijn dus nu opnieuw in verwachting. Fingers crossed!! 🤞

Reactie op FantastischeEland662706

Wat leuk dat ik me hier mag melden, leuk om herkenbare dingen te lezen! Iet ...
Het kan inderdaad snel gaan. Ik ben in mei gestopt met de pil en niet eens heel actief ermee bezig geweest en nu positieve test :) ik wil het ook graag vertellen. Vooral aan mn ouders. Maar ik wacht de 12 weken af. 23 oktober de 1e echo.

22 dagen geleden

Reactie op FraaieKristal514620

Lieve dames, even een vraagje.. ik ben nu (denk ik) 4+4, en heb sinds vanoc ...
Hoe gaat nu met je? Is het gestopt het bloeden?

22 dagen geleden

Hoi! Ik ben nu 5+1, van een verse tp van een ICSI behandeling. Na 6 jaar strijden eindelijk een positieve test. Nu gaan alle gevoelens en gedachtes alle kanten op. Ene moment overtuigd dat het goed zit, andere moment negatief. Week 3+4 veel buikpijn gehad, was afgelopen weekend weg , nu komt het weer terug, vind ik eng. Voelt echt weer alsof er een menstruatie moet komen. Neem nog Utrogestan dus dat kunnen ook bijwerkingen zijn. Verder wel veel symptomen als zere borsten, opgeblazen gevoel, stemmingswisselingen, darmen die niet 100% functioneren. Wat is dit spannend zeg! 25 oktober 1e echo, 2 juni uitgerekende datum.

22 dagen geleden

Reactie op VrolijkeUil128562

Hoi! Ik ben nu 5+1, van een verse tp van een ICSI behandeling. Na 6 jaar s ...
Mag je niet eerder? Ik mag 16 oktober ook na icsi verse tp! 🫶🏻duim voor je

22 dagen geleden

Reactie op VrolijkeUil128562

Hoi! Ik ben nu 5+1, van een verse tp van een ICSI behandeling. Na 6 jaar s ...
Mijn vk vertelde dat de groei van je baarmoeder kan voelen als menstruatiekrampen, dus dat hoeft niets te betekenen💜 Maar zeker je vk bellen als je er stress van hebt

22 dagen geleden

Reactie op VWJ

Mijn vk vertelde dat de groei van je baarmoeder kan voelen als menstruatiek ...
Dankje!🙇‍♀️

22 dagen geleden

Mag je niet eerder? Ik mag 16 oktober ook na icsi verse tp! 🫶🏻duim voor j ...
Ze zeiden dat vanaf week 7 het hartje gaat kloppen ,dus dat het dan het leukste is.. maar ik vond het ook best wel laat.. want de 25e ben ik 8+4

22 dagen geleden

Binnenkort ga ik weer met mijn beste vriendin afspreken, normaal vertel ik haar alles, maar ik wil de zwangerschap nog even geheim houden om dat het zo pril is.. De planning was om weer een gezellige girls night te houden met uiteraard alcoholische versnaperingen (daar zeg ik nooit nee tegen), hoe kom ik hier onderuit? AUB. Ik wil niet afzeggen…

22 dagen geleden

Reactie op VrolijkeUil128562

Ze zeiden dat vanaf week 7 het hartje gaat kloppen ,dus dat het dan het leu ...
Ja hier zeiden ze juist met 6+4 weer. Stom dat dat zo verschilt

22 dagen geleden

Reactie op Sophiedv

Binnenkort ga ik weer met mijn beste vriendin afspreken, normaal vertel ik ...
Antibiotica voor een blaasontsteking?

22 dagen geleden

Dames ik lees heel veel over bloed verlies… Nu ook ik die een beetje bruin bloed verlies maar de ene dag wel en de andere dag minder maar het maakt me wel zorgen. Het is volgens mij echt afwachten maar ik zou het echt mega k*t vinden als het wel een mk is. Iedereen heel veel succes deze spannende periode🥺❤️

22 dagen geleden

Reactie op VrolijkeUil128562

Hoi! Ik ben nu 5+1, van een verse tp van een ICSI behandeling. Na 6 jaar s ...
Oh wat spannend! Ik ben zwanger via IVF en uitgerekend op 3 juni. Ik mag 24 oktober bij de kliniek, maar mag een weekje eerder langskomen bij de verloskundige. Dat is dan wel voor eigen rekening, maar dat kost 25 euro en dat heb ik wel over voor de geruststelling 🙃 misschien kan dat bij jouw VK ook?

22 dagen geleden

Reactie op Sophiedv

Binnenkort ga ik weer met mijn beste vriendin afspreken, normaal vertel ik ...
Weet niet of je sport oid, maar ik heb van de week gezegd ‘ik train voor een hardloopwedstrijd, dus drink even niet’

22 dagen geleden

Reactie op Lieke0805

Oh wat spannend! Ik ben zwanger via IVF en uitgerekend op 3 juni. Ik mag 24 ...
Ah echt? Ik heb nog geen contact gezocht met de vk. Dacht eerst de echo bij de kliniek maar, maar het is dus al wel een optie om alvast aan te melden bij de vk?

22 dagen geleden

Ja hier zeiden ze juist met 6+4 weer. Stom dat dat zo verschilt
Dat is wel gek inderdaad.. ach ik wacht geduldig af!

22 dagen geleden

Reactie op Sophiedv

Binnenkort ga ik weer met mijn beste vriendin afspreken, normaal vertel ik ...
Ik heb gezegd dat we wel aan het proberen zijn zwanger te raken en ik het zekere voor het onzekere wil nemen. Werkte goed :) en ook niet erg gelogen