523 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op FraaieKristal514620

Lieve dames, even een vraagje.. ik ben nu (denk ik) 4+4, en heb sinds vanoc ...
Sterkte! Ik hoop dat het goed afloopt. 🍀

22 dagen geleden

Hello. Ik join ook. Uitgerekende datum lijkt 2 juni te zijn. Ik heb 7 oktober mijn eerste echo. 🤞🤞🤞

21 dagen geleden

Hoe gaat nu met je? Is het gestopt het bloeden?
Lief dat je vraagt.. helaas nog niet gestopt. Het is ook niet veel, maar wel elke keer als ik naar de wc ga.. ziet eruit als mesntruatie maar dan veel lichter. Zo frustrerend dat ik gewoon niet weet of het goed of slecht is😢 ga maar slecht uit, goed zal het wel niet zijn🥲

21 dagen geleden

Reactie op lJw.

Heb je al een digitale cb wekenindicator gedaan? En het is slim om dezelfd ...
Hi , Vanmorgen een cb test gedaan, gaf 1-2 weken aan. Morgen zou ik op 3 zitten. Dus vanmiddag de kliniek even informeren, wat ik nu het beste kan doen.

21 dagen geleden

Reactie op Koosje1998

Echt even de verloskundige bellen voor een afspraak en aangeven over je blo ...
Ik heb gebeld en mag met 7+1 komen, op 18 oktober. Eerder had geen zin zeiden ze.

21 dagen geleden

Hoe gaat het bij jullie met de kwaaltjes? Ik ging eigenlijk best goed, tot eergister. Ineens best wel misselijk en duizelig met heftige hoofdpijn.

21 dagen geleden

Ik meld me ook hier! Ik denk uitgerekende datum 5 juni.. Verder heb ik weinig klachten maar het is nog erg vroeg natuurlijk! Ik hoop dat het deze keer blijft zitten 😄

21 dagen geleden

Hi allemaal! Gefeliciteerd allemaal en zo herkenbaar alle berichtjes of alles wel goed gaat etc. Ik denk op 1 juni uitgerekend te zijn voor ons eerste kindje 🥰 Ben heel benieuwd naar jullie kwaaltjes. Ik heb nu: - kramp en die stralen helemaal uit naar mijn rug en in mijn benen. - rugpijn - soms wat duizelig - last van maagzuur soms - zere borsten - opgeblazen gevoel en mijn darmen doen wat raar haha

21 dagen geleden

Reactie op Pbbb000

Hi allemaal! Gefeliciteerd allemaal en zo herkenbaar alle berichtjes of all ...
Jij ook gefeliciteerd! Ik heb vooral een heel erg opgeblazen gevoel en last van de darmen, daardoor ook wat buikpijn..

21 dagen geleden

Hoi allemaal! Ik sluit me graag aan, ik ben 4 juni uitgerekend van ons eerste kindje. Zo spannend 💖

21 dagen geleden

Reactie op FraaieKristal514620

Lief dat je vraagt.. helaas nog niet gestopt. Het is ook niet veel, maar we ...
Hier helaas vandaag precies hetzelfde. We wachten ook hier af..

21 dagen geleden

Hier helaas vandaag precies hetzelfde. We wachten ook hier af..
Onee😢😢 ik ga voor je duimen!!

21 dagen geleden

Hey moms to be! Ik sluit me ook graag aan. Ben 5w + 5d zwanger van onze tweede. Mijn uitgerekende datum is 1 juni.👶🏻🍼🤍 Wie is er ook zo angstig bij toilet bezoek dat je bang bent bloed af te vegen? En wie heeft al vermoeden / gevoel wat het wordt of ben ik de enige.😅

21 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Hey moms to be! Ik sluit me ook graag aan. Ben 5w + 5d zwanger van onz ...
Oh die angst herken ik heel erg!

Reactie op the strawberry family

Hey moms to be! Ik sluit me ook graag aan. Ben 5w + 5d zwanger van onz ...
Heel herkenbaar. Pff wat duurt het nog lang tot 12 weken zeg.

21 dagen geleden

Wat leuk dit ! 🤩 Hallotjes, Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap 🤎 Wij denken dat we 5 weken zwanger zijn van ons eerste kindje 15ste onze eerste echo 💕 Super spannend ook allemaal, ben benieuwd ook naar jullie avontuur 🍀

21 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Hey moms to be! Ik sluit me ook graag aan. Ben 5w + 5d zwanger van onz ...
Jep, spannend he? ik heb kort geleden een miskraam gehad. Voel me nu wel meer zwanger dan de vorige keer maar toch durf ik nog niet echt blij te zijn. Wel al nagedacht over namen 😅. Als het goed is ben ik nu 5 weken en 4 juni uitgerekend. 17-10 al een eerste echo ❤️.

21 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Hey moms to be! Ik sluit me ook graag aan. Ben 5w + 5d zwanger van onz ...
Ja heel erg, zo ging het namelijk bij m’n vorige zwangerschap wat een miskraam werd 😞

21 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Hey moms to be! Ik sluit me ook graag aan. Ben 5w + 5d zwanger van onz ...
Gefeliciteerd! Ik ben ook 1 juni uitgerekend, maar ik ben nu 5+3 volgens de berekening. Hier ook constant angst bij toiletbezoek. Ik speur het papiertje steeds helemaal af. Ik heb ook al een vermoeden wat het wordt

20 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Hey moms to be! Ik sluit me ook graag aan. Ben 5w + 5d zwanger van onz ...
Ja zo herkenbaar, die “angst” bij het toiletbezoek. Tot nu toe nog helemaal geen bloed verloren, jij? Ik heb het sterke vermoeden dat wij een meisje gaan krijgen. Jij? 💝