523 Reacties

20 dagen geleden

Reactie op Anoniempje37

Ja zo herkenbaar, die “angst” bij het toiletbezoek. Tot nu toe nog helemaal ...
Hier ook tot nu toe geen bloedverlies. Ik hoop dat we met z'n allen een voldragen zwangerschap mogen hebben en een gezond kindje.🤍 Ik heb een sterke vermoeden dat het dit keer een jongetje wordt. Ik ben benieuwd! Kan niet wachten om erachter te komen wat het is.

20 dagen geleden

Reactie op MrijeM

Gefeliciteerd! Ik ben ook 1 juni uitgerekend, maar ik ben nu 5+3 volgens de ...
Oh wat leuk! Wanneer was jou eerste dag van laatste menstruatie? Mijne 24 augustus, moet wel zeggen dat elke app wat anders zegt. Ik hou mijn menstruatie app aan. Pas bij controle hoor ik wel hoe ver ik echt ben. En wat denk je dat het wordt?

20 dagen geleden

Reactie op mamacam90

Jep, spannend he? ik heb kort geleden een miskraam gehad. Voel me nu wel me ...
Hier ook 2x miskraam gehad. Ik voel me ook meer zwanger door de zwangerschapskwalen al met 10 dpo. Ondanks ik niet lekker ben vind ik het prima zo voelt een beetje als bevestiging dat het nog goed gaat. Maar dat toiletbezoek vindt ik toch elke keer spannend.😅 Oh wat leuk! Ik heb 8 oktober mijn eerste echo. Ik kan niet wachten.😍

20 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Hier ook 2x miskraam gehad. Ik voel me ook meer zwanger door de zwangerscha ...
Ik heb een dochtertje van 2 en voelde bij die zwangerschap ook van alles gelijk. Dus in die zin een geruststelling ja als je wat meer kwaaltjes voelt. Maar ben nog steeds zo bang door de vorige ervaring. Spannend zeg 8 oktober, schiet al lekker op 🥰

20 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Oh wat leuk! Wanneer was jou eerste dag van laatste menstruatie? Mijne 24 a ...
Die van mij 25 augustus. Maar door ivf kan ik het vrij nauwkeurig berekenen. Ik denk een jongetje. En jij?

20 dagen geleden

Hoi dames. Zijn jullie ook zoooooo moe? Ik heb dit nooit zo vroeg gehad bij mijn zonen. Volgende week woensdag onze eerste (vroege) echo. We tellen af!

20 dagen geleden

Reactie op roosje26

Hoi dames. Zijn jullie ook zoooooo moe? Ik heb dit nooit zo vroeg gehad b ...
Ja ik ben ook echt enorm moe.. verder weinig klachten jij? Sterkte allen!!

20 dagen geleden

Hoi Meiden! Ik vandaag mijn eerste echo gehad, waar ik dacht na eerste dag laatste menstruatie 8 weken te zijn, terug gezet naar 5+3. Nu dus 2 Juni uitgerekend. Er was op de echo nog niet veel te zien, alleen een vruchtzakje. Moet ik me zorgen maken? De verloskundige zei van niet, maar toch zie ik echo’s van zelfde periode voorbij komen met al meer te zien. Dit is voor mij de eerste keer, dus allemaal nieuw en spannend 🫣

20 dagen geleden

Reactie op Cyrille28

Hoi Meiden! Ik vandaag mijn eerste echo gehad, waar ik dacht na eerste dag ...
Wat onzeker voor je allemaal! Heb je enig idee wanneer je je eisprong hebt gehad? Wie weet kwam die wel later in combinatie met een late innesteling. Ik ga voor je duimen dat het goed zit 🙏🏻

20 dagen geleden

Reactie op roosje26

Hoi dames. Zijn jullie ook zoooooo moe? Ik heb dit nooit zo vroeg gehad b ...
Sinds gisteren komt de vermoeidheid bij mij ook. Vandaag toen ik thuis kwam van werk een dutje gedaan 🙈

19 dagen geleden

Hier gaat alles goed! 23 augustus heb ik een miskraam gehad. Bij deze zwangerschap had ik abnormale allergische klachten. Enorm vreemd, na de miskraam was dit gelijk over. Afgelopen vrijdag was ik verrast om weer een positieve test in handen te hebben. Maandag was ik enorm moe en dinsdag erg misselijk en moe. Woensdag en donderdag weer nergens last van gehad! Ik blijf het natuurlijk spannend vinden. Met 7,5 week hebben we de eerste echo staan. We hebben al een kindje van twee. Ik kon me bij die zwangerschap herinneren dat ik in de beginfase al pijnlijke borsten had. Dit blijft nu (nog) uit.

19 dagen geleden

5+4, geef me een tijdmachineeeeee!

19 dagen geleden

Reactie op Cyrille28

Hoi Meiden! Ik vandaag mijn eerste echo gehad, waar ik dacht na eerste dag ...
Dit heb ik ook gehad! Heel vervelend om mee te maken. Ik zou 7 weken zijn maar was toen eerder 5 alleen een vruchtzakje te zien. Ze gaf me toen een 50/50 kans dat het verder gaat groeien. Helaas is het bij mij een miskraam geworden maar dat hoeft dus niet perse! Ik heb nu bewust later mijn 1e echo zodat ik hopelijk meteen (goed) nieuws krijg!
Hallo dames, heeft iemand ook last van een soort katerig gevoel als je 's ochtends je bed uitstapt? Voel me moe en klein beetje misselijk, maar niet overgeven 😐

19 dagen geleden

Reactie op BehulpzameRegendruppel066937

Hallo dames, heeft iemand ook last van een soort katerig gevoel als je 's o ...
Dat is heel herkenbaar. Ik ben normaal echt een ochtendmens, maar kan nu echt met moeite uit bed komen en ook een weeïg gevoel in m'n buik.

Reactie op 1992KM

Dat is heel herkenbaar. Ik ben normaal echt een ochtendmens, maar kan nu ec ...
Gelukkig. Ben ik niet de enige :) 1992 zie ik? Ben ook van 1992.

19 dagen geleden

Ik heb sinds gisteren zo'n opgeblazen gevoel in mijn buik. Ik kan amper rechtop lopen. Ik herken dit helemaal niet van mijn eerste zwangerschap waardoor ik nu bang ben dat het weer mis gaat. Het voelt als een ballon die op knappen staat, aanraken doet al pijn. Ben aan het twijfelen of dat ik de verloskundige ga bellen, al denk ik dat die ook niet echt iets kan binnen op dit moment (5+1). Meer mensen hier last van? Tips?

19 dagen geleden

Reactie op MBB11

Ik heb sinds gisteren zo'n opgeblazen gevoel in mijn buik. Ik kan amper rec ...
Als je twijfelt zou ik er zeker een belletje aan wagen. Als is het maar om je gerust te stellen! Of wellicht heeft ze wat tips

19 dagen geleden

Reactie op MBB11

Ik heb sinds gisteren zo'n opgeblazen gevoel in mijn buik. Ik kan amper rec ...
Ik had daar ook last van vorige week. Nu niet meer! Ik weet natuurlijk niet hoe erg het bij jou is maar herken wel dat ik op een gegeven moment dacht van: ik moet liggen. En bellen kan nooit kwaad inderdaad!

19 dagen geleden

Reactie op 1992KM

Dat is heel herkenbaar. Ik ben normaal echt een ochtendmens, maar kan nu ec ...
Ja heel herkenbaar! Ik zie er ook best moe uit en dat heb ik nooit