526 Reacties

15 dagen geleden

Ik moet nog 2,5 week wachten op de eerste echo. Begin toch wat jaloers te worden als ik zie dat iedereen al eerder een afspraak heeft🫣

15 dagen geleden

Hier morgenavond de eerste (vroege)echo. Heel benieuwd hoe ver ik nu eigelijk ben en of het er dan wel ok uit ziet☺️ Intussen duim ik voor iedereen wel mee!

15 dagen geleden

Ik moet ook nog wachten tot de 23e voor mijn eerste echo. Zo spannend, maar ook zoiets moois om naar uit te kijken. Kan niet wachten

15 dagen geleden

Reactie op roosje26

Hier morgenavond de eerste (vroege)echo. Heel benieuwd hoe ver ik nu eigel ...
Wat spannend! Nog een dagje wachten 🙏🏻

15 dagen geleden

Reactie op Cyrille28

Ik dus ook! Denk gelijk dat het mis is 🤦🏼‍♀️
Jullie zijn niet de enige 😂 volgens mij gisteren hierom nog huilend aan de telefoon met mijn man gezeten haha

15 dagen geleden

Ik heb volgende week woensdag de eerste echo met 7.4 volgens eigen berekening, kan echt niet wachten🥹 hoop zo dat alles goed zit

15 dagen geleden

Reactie op Koosje1998

Voelt iemand zich vandaag ook niet zwanger hahah ik heb opeens nergens last ...
Nou hier ook. Leek wel of spanning op borsten minder zijn geworden. Maar dat kan komen misschien doordat ik ander BH hebt gedragen . Heb vandaag stuk minder klachten.

15 dagen geleden

Reactie op Amomb

Jullie zijn niet de enige 😂 volgens mij gisteren hierom nog huilend aan de ...
Haha ik snap je 😂😅

15 dagen geleden

Pfoeee wat duurt die tijd na de 1e echo lang. Na 6 jaar intensief IUI/IVF/ICSI dacht ik dat ik heel wat geduld had opgebouwd , maar dit is ook wel echt weer een hele spannende en onzekere periode.. sinds gisteren ook minder kwaaltjes.. al zit ik ook nog aan de utrogestan dus die kunnen die kwaaltjes ook als bijwerking hebben. Nog 16 nachtjes tot de 1e echo, dan 8+4..

15 dagen geleden

Reactie op Koosje1998

Voelt iemand zich vandaag ook niet zwanger hahah ik heb opeens nergens last ...
Heb ik ook. Meteen in paniek dat het mis is. Gelukkig mar ik vrijdag komen voor de 1e echo. Ik ben dan 6+4

15 dagen geleden

Reactie op Jassie93

Heb ik ook. Meteen in paniek dat het mis is. Gelukkig mar ik vrijdag komen ...
Ik heb ook me eerste echo bij 6+4 ben benieuwd hoe het bij jou is. Ik mag woe 16e oktober 😁

15 dagen geleden

Reactie op Lola00

Hey! Hier gaat het goed maar erg onzeker.. ik hoop gewoon zo dat alles goed ...
Ja herkenbaar na 2 miskramen durf ik de echo niet aan te gaan ook nog geen afspraak gemaakt.

14 dagen geleden

Vandaag bij 6w+4d mijn eerst echo gehad. En daar was een grote verrassing te zien: er waren namelijk 2 kloppende hartjes te zien! Natuurlijk zijn we voorzichtig blij maar moeten we ook erg wennen aan het idee van een tweeling. Over 2 weken hebben we nog een echo om te kijken of ze allebei goed groeien. Als dat zo is moeten we het traject verder doorlopen in het ziekenhuis. Zo spannend allemaal!👶🏼💗🩵

14 dagen geleden

Reactie op AvontuurlijkeEik108134

Vandaag bij 6w+4d mijn eerst echo gehad. En daar was een grote verrassing t ...
Wauw wat een grote verassing 😍

14 dagen geleden

Reactie op AvontuurlijkeEik108134

Vandaag bij 6w+4d mijn eerst echo gehad. En daar was een grote verrassing t ...
Oh wat leuk 🥰 echt heel spannend ❤️

14 dagen geleden

Reactie op AvontuurlijkeEik108134

Vandaag bij 6w+4d mijn eerst echo gehad. En daar was een grote verrassing t ...
Wauw wat leuk!! 🤩 van harte!

14 dagen geleden

Reactie op AvontuurlijkeEik108134

Vandaag bij 6w+4d mijn eerst echo gehad. En daar was een grote verrassing t ...
Wow, dat is gaaf maar ook spannend! Je had totaal geen voorgevoel of iets waardoor je nu zegt, hm, misschien had ik het kunnen vermoeden?

14 dagen geleden

Reactie op Veronne_9

Wow, dat is gaaf maar ook spannend! Je had totaal geen voorgevoel of iets w ...
Ehm ja wel een beetje. Mijn moeder is namelijk 1 van een twee-eiige tweeling en ze zeggen dat het erfelijk is (vooral moeder op dochter). Ook had ik 3 dagen voordat ik ongesteld moest worden al een vrij duidelijke test en dat liep ook enorm op. De laatste testen heb ik gedaan bij 5 weken en toen was het lijntje bijna net zo donker als het andere lijntje. Maar je weet het natuurlijk nooit dus het kwam alsnog als een enorme verrassing!😊

14 dagen geleden

Reactie op AvontuurlijkeEik108134

Vandaag bij 6w+4d mijn eerst echo gehad. En daar was een grote verrassing t ...
Zo leuk!!🤩

14 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Je kan ook naar een andere verloskundigenpraktijk of ziekenhuis gaan voor e ...
Dankjewel voor je reactie! Op zich ben ik wel okay met dat de echo pas volgende week vrijdag is. Dan is er ook direct meer zekerheid met de termijn dan wanneer het een week eerder zou zijn ook qua hartje kloppen e.d. Dus ik wacht het wel even af. Voor nu nog steeds bloedverlies maar meer bruin en heel erg weinig. Hopen dat het gewoon meer doorbloeding is….. vorige zwangerschap niet zo vroeg in de zwangerschap maar wel vanaf 10-11 weken heel vaak (en vaak veel) bloedverlies gehad bij placenta praevia. Ons kind is toen met 34+5 gehaald nadat ik weken in het ziekenhuis moest blijven omdat ik ook een vasa praevia had en m’n vliezen niet mochten breken. Dus het triggert ook gewoon heel erg. Tot op heden geen krampen of veel bloedverlies of bloedstolsels. Wat niet is kan nog komen maar daar houd ik me aan vast 🤞🏼