522 Reacties

één maand geleden

Gefeliciteerd allemaal 🤍 Ik ben uitgerekend op 2 juni. 7 oktober onze eerste vroege echo, dit in verband met 4 miskramen waaronder 1 late miskraam van ons dochtertje. Hopen dat alles nu goed mag gaan 🍀

één maand geleden

Hoii dames, Na alle berichtjes te hebben gelezen dacht ik nou doe ik ook een berichtje 😁 Ik herken alle kwaaltjes en de zenuwen die er bij komen kijken. Toch ben ik echt heel erg blij en ben ik 6 juni uitgerekend. De pijn in mijn borsten, krampjes in mn buik en pfoeh nou dan die opgezwollen buik ook nog. Voelt toch nog heel erg gek 😊 Ik wens alle dames het beste deze spannende periode tot aan de eerste echo ❤️

één maand geleden

Hier ook 5 juni uitgerekend, in juni een miskraam gehad dus hoop dat nu alles goed mag gaan🍀✨

één maand geleden

Leuk. Zoals het nu lijkt 4 juni uitgerekend. Spannend na 5 miskramen!

één maand geleden

Hoi allemaal 😊 Als alles goed mag gaan ben ik op 3 juni uitgerekend. Door m’n mk in juli zou ik eerder een echo mogen, maar daar kies ik bewust niet voor. Heb ook nog geen haast met het aanmelden bij de vk. Ik moet over 2 weken op zakenreis en de dag dat ik terugkom is de termijn waarop m’n mk was gestart (6+3). Ik kies er bewust voor om m’n eerste echo “pas” bij 7 weken te doen. Dus vanaf 15 oktober. Wat is het weer spannend maar laten we positief blijven! Meer kunnen we niet doen want we hebben het toch niet in de hand 🥰

25 dagen geleden

Wat leuk deze groep 🥰 ik ben 3 juni uitgerekend. We zijn zo blij en opgelucht dat het gelukt is! Maar de weken tot aan de echo (17 oktober) gaan tergend langzaam 😖 ivm ons IVF traject gebruikte ik hormonen en die mocht ik nu stoppen, dus ik voel ineens veel minder zwangerschapsklachten en dat maakt wel een beetje onzeker. Laten we elkaar er maar doorheen slepen 🍀💪🏻

25 dagen geleden

Reactie op Lieke0805

Wat leuk deze groep 🥰 ik ben 3 juni uitgerekend. We zijn zo blij en opgelu ...
Hey! Ik ben 4 juni uitgerekend. Ook door middel van een ivf traject. Ik moest ook stoppen met de utrogestan en dat is me toch een partij spannend he! Hopelijk blijft alles goed gaan. 🧚🏼‍♀️🤞🏼

25 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier 3 juni uitgerekend tot nu toe.. na 1 miskraam en 3 missed abortions ook mega spanning voor de eerste echo. Maar ook wij kiezen bewust voor een wat latere echo.. 19 oktober pas! Nu fijn genieten en hopelijk hebben we in juni ons kindje in handen ❤️ Liefs!

25 dagen geleden

Hier 6 juni uitgerekend 🥰. Zoontje wordt 14 juni 3 jaar dus gezellig dicht bij elkaar jarig haha. Moet zeggen dat ik het toch weer erg spannend vind deze eerste weken!🤞🏻

25 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal, Ik klets graag mee! Zwanger van de 2e in de 27e cyclus, IUI poging 4. Zou 3 juni uitgerekend moeten zijn en heb 8 oktober al een echo. Heb al heel wat klachten, maar dat komt omdat ik vanaf het inseminatie moment al progesteron neem met bijbehorende zwangerschapssymptomen.

25 dagen geleden

Reactie op Ji11

Gefeliciteerd allemaal! Hier 3 juni uitgerekend tot nu toe.. na 1 miskraam ...
Hier ook 3 juni uitgerekend! Wij doen hetzelfde ivm een eerdere miskraam. Laten we hopen op een gezonde zwangerschap nu 🥰

25 dagen geleden

Hee allemaal, Ik heb alle berichtjes gelezen.. gefeliciteerd allemaal en ik herken de spanning en zenuwen van sommige. Als ik het voor mezelf uittel ben ik 3 juni uitgerekend. We hebben al 1 meisje van 5. Voor de 2e zijn we eerst 2 jaar zelf bezig geweest zonder succes. Dit was ronde 1 van ons eerste icsi traject.. meteen raak. Ik heb veel kwaaltjes + last van overstimulatie door alle gespoten hormonen. Tijdens een punctie 21 eitjes weggehaald.. dit was eigenlijk iets te veel van het goede. Dus nu nog een flink opgeblazen bovenbuik, super moe, misselijk. Moet nog zeker 3/4 weken rusten en veel water drinken zodat het vocht in m'n buik weg kan. Eerste echo gepland op 11 oktober.. spannend 🍀 Veel succes allemaal 😘

25 dagen geleden

Eerste echo gepland op 21 oktober 🍀🍀 zo lang voelt het om te wachten🥲

25 dagen geleden

Reactie op Ano1234

Eerste echo gepland op 21 oktober 🍀🍀 zo lang voelt het om te wachten🥲
Spannend, die van mij staat ingepland op 24 oktober ..

25 dagen geleden

Reactie op GulleMirage655773

Spannend, die van mij staat ingepland op 24 oktober ..
Spannend he! Hoop dat alles goed gaat🍀

25 dagen geleden

Mooi om al jullie introducties te lezen. Vooral aan iedereen die naar haar gevoel veel te lang op deze zwangerschap heeft moeten wachten: wat ontzettend fijn dat het nu gelukt is en heel veel goeds voor deze zwangerschap. Natuurlijk ook voor de rest, maar ik merk persoonlijk dat alle verhalen van het lange wachten me echt raken. Ik had nu in 5 ronden geluk en werd ook al ongeduldig en onzeker, dus ik kan geen voorstelling maken van hoe dat gevoel groeit als je geduld echt zo op de proef wordt gesteld. Ik heb me net aangemeld bij een verloskundige praktijk. Nog even wachten op een reactie voor ik eerste echo’s kan gaan inplannen. Waarschijnlijk ergens tussen 18-25 oktober een vitaliteitecho ivm eerdere miskraam en bloedverlies tijdens eerdere zwangerschappen.

25 dagen geleden

Wat leuk zo'n groepje! Ik ben 7 juni uitgerekend. Spannende dagen, heb ook 2 mk gehad hiervoor. Durf er nog niet echt op te hopen, de testen blijven ook nog licht. Maar zit ook nog net een dag voor nod. Dus ik probeer hoop te houden 🙏🏻

25 dagen geleden

Hoe hebben jullie de uitgerekende datum berekend ? ik had een staafje in mijn arm als anticonceptie en ik was altijd onregelmatig ongesteld. Toen ik die eruit heb laten halen had ik 1 cyclus van 30 en 1 van 25 dagen. en nu ben ik zwanger

25 dagen geleden

Reactie op Beausmeets

Hoe hebben jullie de uitgerekende datum berekend ? ik had een staafje in mi ...
Ik heb de pregnancy+ App daar zit een tool in om de uitgerekende datum te berekenen

25 dagen geleden

Heyy! Hier een paar positieve testen gehad heb buikkrampen last van me borsten en ik plas heel veel! Net een test gedaan zometeen uitslag kijken samen met m’n vriend🥰