522 Reacties

25 dagen geleden

Ik word zo blij van al die berichtjes van happy moms to be! Zo blij dat ik kan aanhaken! Mijn datum is voor nu 3 juni.. binnenkort hoor ik of dat klopt 💕 mijn buik borrelt nu vooral en hiee en daar wat steekjes.. toch best spannend...

25 dagen geleden

Reactie op melissa_1796

Ik word zo blij van al die berichtjes van happy moms to be! Zo blij dat ik ...
Zo, bij mij borrelt het er ook op los 🤣

25 dagen geleden

Reactie op Marleen1809

Zo, bij mij borrelt het er ook op los 🤣
Bij mij is het nu ook steeds meer vloeibaar aan het worden 🥲 (lekker TMI) Nou zolang het goed blijft gaan moet het maar haha

25 dagen geleden

Heel gezellig! Ik ben 4 juni uitgerekend van onze derde ❤️ Heel spannend! Vooral: doe ik het goed (gezond leven enzo), blijft het goed gaan (zwangerschap en alles erna) en kan ik het wel allemaal (straks weer een kleine erbij). Al heb ik ook veel momenten van totale vertrouwen, blijdschap en ontspanning!! ☀️☀️☀️

25 dagen geleden

Hi allemaal! Ik ben Suzanna en 2 juni uitgerekend van mn eerste kindje… 17 oktober de eerste echo 🍀 zo spannend… nog geen kwaaltjes alleen een beetje krampjes in de buik gedurende de dag… nu 4wk en 5 dagen volgens mijn eigen berekeningen.

25 dagen geleden

Reactie op Maureen 1994

Gefeliciteerd allemaal 🤍 Ik ben uitgerekend op 2 juni. 7 oktober onze eer ...
Hier ook 2 juni uitgerekend 💕

25 dagen geleden

Reactie op SuzannaSuzanna11

Hi allemaal! Ik ben Suzanna en 2 juni uitgerekend van mn eerste kindje… 1 ...
Ik denk dat je 4+4 bedoelt 😘 2 juni valt op een maandag

25 dagen geleden

Hoi allemaal, Ik ben vandaag best misselijk en best heftige buikkrampen wat komt en gaat

25 dagen geleden

Wat leuk dat dit groepje aan het uitbreiden is 🥰 Ik heb last van een soort wagenziek gevoel. Beetje duizelig en misselijk zoals wanneer je wagenziek bent… Verder mega opgeblazen 😂

25 dagen geleden

Hoi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap 🥰🍼 Ik ben 26 jaar, verloofd met m’n vriend en voor het eerst zwanger. Volgens de berekeningen 1 juni uitgerekend. 9 oktober is onze eerste echo ingepland (bij 6 weken en 4 dagen). Ik merk aan mezelf dat ik het heel spannend vind. In m’n omgeving en op TikTok zie ik veel verhalen over miskramen waardoor ik niet echt kan genieten. Qua kwaaltjes valt het tot nu toe ook mee. Eigenlijk alleen hele gevoelige tepels/borsten en af en toe lichte buikpijn/onrustige darmen. Verder nergens last van en dat maakt mij ergens ook onzeker.. In ieder geval fijn om met jullie hierover te praten! Ik hoop dat het bij iedereen goed afloopt ❤️

25 dagen geleden

Reactie op AvontuurlijkeEik108134

Hoi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap 🥰🍼 Ik ben 26 jaar, v ...
Lekker genieten juist! De kans dat het niet goed gaat blijft de uitzondering hoor! ☀️

25 dagen geleden

Reactie op AvontuurlijkeEik108134

Hoi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap 🥰🍼 Ik ben 26 jaar, v ...
Hi hi, ik merk ook dat ik dat nu opeens meer krijg maar het gaat zo vaak gewoon goed 😊 genieten en bewust bezig zijn is beter dan stress ❤️ hopelijk kan je de angst na de echo een beetje loslaten 🍀

25 dagen geleden

Oh wat heerlijk dit topic vol blije aanstaande moeders. Ook ik mag me melden. 1 juni uitgerekend van ons eerste kindje na een miskraam in juni. Was een pittig traject, uiteindelijk via ivf. Ik heb eigenlijk weinig klachten. Moet misschien iets vaker plassen, maar drink ook veel, af en toe wat zeurend gevoel in buik of rug en merk dat ik gedurende de dag kleine beetjes moet blijven eten. Ik hoop snel wel wat meer te gaan merken, want dit gevoel maakt me ook onzeker

25 dagen geleden

Vinden jullie het ook zo spannend om naar de wc te gaan? Ik inspecteer altijd dat papiertje nauwkeurig op een vleugje rood/roze oid...

25 dagen geleden

Reactie op MrijeM

Vinden jullie het ook zo spannend om naar de wc te gaan? Ik inspecteer alti ...
Jazeker, juist door m’n mk. Maar dat gevoel is sindsdien (juli) ook niet meer weggegaan. Maar laten we hopen dat het deze keer goed gaat! Ben je nu rustiger of meer gestresst dan bij je vorige zwangerschap? Om een of andere reden voel ik nu meer rust, misschien omdat ik weet hoe het voelt als het echt mis zit…

25 dagen geleden

Reactie op VWJ

Jazeker, juist door m’n mk. Maar dat gevoel is sindsdien (juli) ook niet me ...
Fijn dat je het wel herkent. Ik voel ook wel een zekere rust eigenlijk, juist omdat je de mk al eens hebt meegemaakt weet hoe het voelt. Maar mijn ongeduld en zekere spanning voor de echo zijn er daarnaast ook

25 dagen geleden

Hi allemaal, Ik ben 5 juni uitgerekend. Heel spannend allemaal. Ik ga dit zonder partner aan (helemaal bewust 😇), dus via inseminatie. De donor die ik heb gekozen had nog 1 stuk op voorraad, dus ik sta flink te stuiteren. Niet letterlijk, wat last van mijn onderbuik en begin mijn borsten te voelen 😅. Super leuk om hier jullie verhalen te lezen. Mijn eerste echo op 18 okt. Fijne avond!

25 dagen geleden

Reactie op anoukfeenstra

Heyy! Hier een paar positieve testen gehad heb buikkrampen last van me bors ...
En wat is er uit gekomen?😍

25 dagen geleden

Hi! Wat leuk om al jullie verhalen te lezen. Afgelopen week ook ontdekt dat ik zwanger ben, uitgerekend op 3 juni. Ik herken het verhaal van hieronder, ik vind het stiekem ook best spannend omdat er toch een kans blijft dat het mis kan gaan. Maar probeer ook goed te genieten, ik denk dat dat steeds meer lukt hoe langer het goed gaat 😊 de eerste echo is 22 oktober, ik ben aan het aftellen haha. We willen het daarna pas vertellen eigenlijk. Leuk om een beetje te kletsen met vrouwen die in dezelfde fase zitten!

25 dagen geleden

Ik wil ook graag aansluiten hier :) volgens mijn berekening ben ik 3 juni uitgerekend. Eerste zwangerschap dus super spannend! Ik heb nog weinig klachten en dat maakt me juist ook onzeker. Ik vind het nog lastig om er erg van te genieten omdat ik toch in mijn achterhoofd hou dat het mis kan gaan.