950 Reacties
één maand geleden
Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben zwanger van mijn 3e kindje (uitgerekend 3 juni).
Ik testte al voor mijn NOD positief omdat ik dezelfde klachten had als mijn vorige zwangerschappen. Het blijft erg spannend allemaal!
één maand geleden
Reactie op Juultje05
Hebben jullie ook de neiging om elke dag een zwangerschapstest te doen om z ...
Hahaha je bent niet de enige! 😂
Ik heb ook echt enorm veel testen gedaan!
één maand geleden
Reactie op mk1234
Zijn jullie ook zo moe? Ik heb echt moeite om de dat door te komen😅
Uit ervaring van een eerdere zwangerschap wordt het alleen maar erger 🙈 nu ook al wat moe
één maand geleden
Reactie op Juultje05
Haha hier ook… al denk ik bij mezelf als het mis gaat blijft je positief op de test. Dus ben gestopt
één maand geleden
Vandaag precies 4 weken zwanger! Uitgerekend op 6 juni. Klachten begonnen 3 dagen geleden al, toen ook getest en had een licht streepje 🥰
één maand geleden
Reactie op Mama van bijna drie
Vandaag precies 4 weken zwanger! Uitgerekend op 6 juni. Klachten begonnen 3 ...
6 juni valt op vrijdag :) dan ben je vandaag 4+1
één maand geleden
Reactie op Juultje05
Nee. Ik heb twee dagen voor en op de officiële testdag getest. In juni testte ik wel door en toen werd hij lichter. Gaf veel stress en paar dagen later bleek het een miskraam. Nu test ik niet verder en ga ik ervan uit dat het goed gaat tenzij het tegendeel bewezen wordt door bloedverlies
één maand geleden
Reactie op Alessa_Ariana
6 juni valt op vrijdag :) dan ben je vandaag 4+1
Haha dan is het 7 juni 😅
één maand geleden
Reactie op SFV1993
Wie hebben jullie het al verteld?
Van mijn vriend mocht ik het niemand ver ...
Goed dat jullie er samen over konden praten en uitkwamen! Je bent toch samen dus een compromis lijkt me heel fijn. Ik heb het bij de eerste zwangerschap al vrijwel meteen aan de mensen dichtbij verteld en dat ga ik nu ook doen, morgen ouders en daarna vriendinnen. Als het mis gaat wil ik het ook delen. Doen wat goed voelt!! 💕
één maand geleden
Reactie op SFV1993
Wie hebben jullie het al verteld?
Van mijn vriend mocht ik het niemand ver ...
Ik had het al aan twee vriendinnen verteld en vandaag aan mijn ouders en zus. Over twee weken aan mn schoonmoeder (het lukte niet om eerder af te spreken)
Fijn dat jullie er samen uit zijn gekomen, kan me heel goed voorstellen dat het niet leuk is om er actief over te 'liegen' dat voelt denk nog heel anders dan dat mensen sowieso geen idee hebben.
één maand geleden
Ik ervaar “plopjes” in mn buik🤣 Zeg maar soort van luchtbelletjes en rommelige darmen, soms krampjes, is dat normaal? Ook ontzettend gevoelige borsten dat ze gewoon pijn doen! En mn hart klopt ook wat “sneller” voor mijn gevoel. Meer meiden die dit ervaren? Ik ben nu bijna 4 weekjes zwanger
één maand geleden
Reactie op Hayley🌻
Heel herkenbaar! Vooral die propjes of luchtbellen haha. Ik probeerde het v ...
Hahaha zo gek! Alsof ik een bellenblaas heb ingeslikt 😂