522 Reacties

24 dagen geleden

Hebben jullie ook de neiging om elke dag een zwangerschapstest te doen om zeker te weten of het lijntje steeds donkerder wordt? Of word ik gewoon gek 😂

24 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben zwanger van mijn 3e kindje (uitgerekend 3 juni). Ik testte al voor mijn NOD positief omdat ik dezelfde klachten had als mijn vorige zwangerschappen. Het blijft erg spannend allemaal!

24 dagen geleden

Reactie op Juultje05

Hebben jullie ook de neiging om elke dag een zwangerschapstest te doen om z ...
Hahaha je bent niet de enige! 😂 Ik heb ook echt enorm veel testen gedaan!

24 dagen geleden

Reactie op Juultje05

Hebben jullie ook de neiging om elke dag een zwangerschapstest te doen om z ...
Jaaaa, hier nog zo een!

24 dagen geleden

Reactie op mk1234

Zijn jullie ook zo moe? Ik heb echt moeite om de dat door te komen😅
Uit ervaring van een eerdere zwangerschap wordt het alleen maar erger 🙈 nu ook al wat moe

24 dagen geleden

Reactie op Juultje05

Hebben jullie ook de neiging om elke dag een zwangerschapstest te doen om z ...
Haha hier ook… al denk ik bij mezelf als het mis gaat blijft je positief op de test. Dus ben gestopt

24 dagen geleden

Vandaag precies 4 weken zwanger! Uitgerekend op 6 juni. Klachten begonnen 3 dagen geleden al, toen ook getest en had een licht streepje 🥰

24 dagen geleden

Reactie op Mama van bijna drie

Vandaag precies 4 weken zwanger! Uitgerekend op 6 juni. Klachten begonnen 3 ...
6 juni valt op vrijdag :) dan ben je vandaag 4+1

24 dagen geleden

Reactie op Juultje05

Hebben jullie ook de neiging om elke dag een zwangerschapstest te doen om z ...
Nee. Ik heb twee dagen voor en op de officiële testdag getest. In juni testte ik wel door en toen werd hij lichter. Gaf veel stress en paar dagen later bleek het een miskraam. Nu test ik niet verder en ga ik ervan uit dat het goed gaat tenzij het tegendeel bewezen wordt door bloedverlies

24 dagen geleden

Reactie op mk1234

Zijn jullie ook zo moe? Ik heb echt moeite om de dat door te komen😅
Nee valt wel mee. Ik heb juist de neiging om veel te ondernemen zodat de tijd sneller gaat

24 dagen geleden

Reactie op MrijeM

Nee. Ik heb twee dagen voor en op de officiële testdag getest. In juni test ...
Zo sta ik er ook in wegens een eerdere mk ☺️

24 dagen geleden

Reactie op Alessa_Ariana

6 juni valt op vrijdag :) dan ben je vandaag 4+1
Haha dan is het 7 juni 😅

24 dagen geleden

Reactie op SFV1993

Wie hebben jullie het al verteld? Van mijn vriend mocht ik het niemand ver ...
Goed dat jullie er samen over konden praten en uitkwamen! Je bent toch samen dus een compromis lijkt me heel fijn. Ik heb het bij de eerste zwangerschap al vrijwel meteen aan de mensen dichtbij verteld en dat ga ik nu ook doen, morgen ouders en daarna vriendinnen. Als het mis gaat wil ik het ook delen. Doen wat goed voelt!! 💕

24 dagen geleden

Reactie op SFV1993

Wie hebben jullie het al verteld? Van mijn vriend mocht ik het niemand ver ...
Ik had het al aan twee vriendinnen verteld en vandaag aan mijn ouders en zus. Over twee weken aan mn schoonmoeder (het lukte niet om eerder af te spreken) Fijn dat jullie er samen uit zijn gekomen, kan me heel goed voorstellen dat het niet leuk is om er actief over te 'liegen' dat voelt denk nog heel anders dan dat mensen sowieso geen idee hebben.

24 dagen geleden

Ik ervaar “plopjes” in mn buik🤣 Zeg maar soort van luchtbelletjes en rommelige darmen, soms krampjes, is dat normaal? Ook ontzettend gevoelige borsten dat ze gewoon pijn doen! En mn hart klopt ook wat “sneller” voor mijn gevoel. Meer meiden die dit ervaren? Ik ben nu bijna 4 weekjes zwanger

24 dagen geleden

Reactie op Sophiedv

Ik ervaar “plopjes” in mn buik🤣 Zeg maar soort van luchtbelletjes en romme ...
Heel herkenbaar! Vooral die propjes of luchtbellen haha. Ik probeerde het vandaag aan mijn man uit te leggen en toen zei ik ook van het lijken wel een soort luchtbelletjes😂

24 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Heel herkenbaar! Vooral die propjes of luchtbellen haha. Ik probeerde het v ...
Hahaha zo gek! Alsof ik een bellenblaas heb ingeslikt 😂

24 dagen geleden

Reactie op Sophiedv

Ik ervaar “plopjes” in mn buik🤣 Zeg maar soort van luchtbelletjes en romme ...
Ik zit nu op 4+3 en heb ook last van rommelige darmen en hele gevoelige/pijnlijke borsten sinds gisteren. En voor m’n gevoel heb ik ook een hoge hartslag/buiten adem..

24 dagen geleden

De propjes herken ik niet zo. Ik hen soms ineens van die steekjes, soort mes/speldenprikjes. Mijn borsten zijn heel iets gevoelig. Verder voel ik nog weinig

23 dagen geleden

Vandaag getest en erachter gekomen dat ik zwanger ben! Best wel lang geprobeerd t.o.v. de eerste. De eerste was een supertraumatische ervaring dus ben vooral heel bang 😂. 5 juni uitgerekend volgens de eerste berekeningen.