522 Reacties

24 dagen geleden

Reactie op Beausmeets

gefeliciteerd !☺️ heb vooral veel zin om het iedereen te verrellen
Ja ik ook! Zoveel zin in!

24 dagen geleden

Ik ook al veel gevoel in mijn buik. Gister ook beetje pijnlijk. Maar nu voel ik me wel weer prima gelukkig!

23 dagen geleden

Hi! Vanochtend een positieve test na 2 jaar proberen middels IUI. Dit was de 7e ronde. Vorig jaar had ik in oktober een mk dus nu heel spannend of het goed blijft gaan.

23 dagen geleden

Ik heb 16 september m’n IUI gehad. Klopt het dat ik dan 7 juni ben uitgerekend?

23 dagen geleden

Reactie op AnneRose31

Ik heb 16 september m’n IUI gehad. Klopt het dat ik dan 7 juni ben uitgerek ...
9 juni 🙏🏼

23 dagen geleden

Uhggg ik word gek van onzekerheid🫨😵‍💫. Op de een of andere manier blijf ik maar testen. Ik had bij mijn vorige zwangerschap rond deze periode echt een knaltest. En nu steeds maar niet. Vinden jullie dat dit ok oploopt? Zijn hier meer positieve verhalen met niet hele dikke knaltesten? De bovenste 3 zijn al aardig ingedroogd dus hoop dat jullie het beetje kunnen zien.

23 dagen geleden

Reactie op AnneRose31

Ik heb 16 september m’n IUI gehad. Klopt het dat ik dan 7 juni ben uitgerek ...
Ligt aan de duur van je cyclus. Ik zou het hier even invoeren: https://www.24baby.nl/zwanger/ben-ik-zwanger/uitgerekende-datum-berekenen/

23 dagen geleden

Reactie op AnneRose31

Hi! Vanochtend een positieve test na 2 jaar proberen middels IUI. Dit was d ...
Mag zo trots op jezelf zijn dat je zo blijft proberen! Ik duim extra voor jou!

23 dagen geleden

Reactie op Marleen1809

Uhggg ik word gek van onzekerheid🫨😵‍💫. Op de een of andere manier blijf ...
Deze was bij mij heel ligt terwijl de andere een knaller is.

23 dagen geleden

Wij lopen nu 2 jaar in het ziekenhuis voor een icsi traject. Eerst ronde helaas 4 terugplaatsing niet gelukt. Maaaar vanmorgen dan eindelijk een positieve test in handen! Volgens de berekening met terugplaatsing is de uitgerekende datum 7 juni. Hopelijk blijft alles goed gaan!!

23 dagen geleden

Ik vind de clearblue met tekst ook altijd het fijnst ter bevestiging. Die doe ik op de officiële testdag. De early test met streepjes vanaf 2 dagen ervoor

23 dagen geleden

Ik ben 4+1 nu 🥳🩷🩵💋

23 dagen geleden

Meer dames hier met zo verschrikkelijk veel trek😅

23 dagen geleden

Reactie op Lola00

Meer dames hier met zo verschrikkelijk veel trek😅
🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

23 dagen geleden

Ik denk dat ik bij dit groepje aan moet sluiten. Na nog een keer gerekend en geteld te hebben, denk ik op 7 juni uitgerekend te zijn. Ipv 8 juni. 🥰

23 dagen geleden

Reactie op Lola00

Meer dames hier met zo verschrikkelijk veel trek😅
Ik dacht dat het aan mij lag lag. M'n buik rommelt constant alsof ik de hele dag nog niks heb gegeten. Maar heb voor mijn doen best veel op 🙈

23 dagen geleden

Hiii lieve dames! 5 weken en 3 dagen hier .. ik ben nog helemaal niet misselijk geweest, of überhaupt overgegeven .. hierdoor maak ik me onnodig zorgen of alles wel goed gaat 😅 anderen weinig last van de typische symptomen?

23 dagen geleden

Reactie op LalaW

Hiii lieve dames! 5 weken en 3 dagen hier .. ik ben nog helemaal niet misse ...
Ja. Ik ook totaal niet. Alleen steeds kleine steekjes in de onderbuik. Moe ook niet, juist veel energie. Alleen niet zoveel zin in brood of grote porties. Eet steeds een beetje. Vandaag precies 5 weken

23 dagen geleden

Reactie op LalaW

Hiii lieve dames! 5 weken en 3 dagen hier .. ik ben nog helemaal niet misse ...
Ben nu 4+1. Soms in vlagen misselijk maar trekt snel weg. Wel krampen en gevoel van bandenpijn! Na twee dagen werken en alleen maar moeten lopen 😭. Bij andere zwangerschappen ook niet veel misselijk geweest, ik gok dat het nu ook wel redelijk blijft.

23 dagen geleden

Reactie op LalaW

Hiii lieve dames! 5 weken en 3 dagen hier .. ik ben nog helemaal niet misse ...
Hey! Bij de eerste zwangerschap van mijn dochter heb ik dit ook niet gehad! Dus het hoeft niks te betekenen!!