522 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Kayyy98

Ik dacht dat het aan mij lag lag. M'n buik rommelt constant alsof ik de hel ...
Ik ben gewoon niet verzadigbaar hahahaha 🫣

23 dagen geleden

Reactie op LalaW

Hiii lieve dames! 5 weken en 3 dagen hier .. ik ben nog helemaal niet misse ...
Ik dus ook (nog) niet! Maar heb gehoord dat het ook wat later kan komen. Ja of helemaal niet, dat zou heel fijn zijn😂😋

23 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal 🥰. Ik heb vanochtend een positieve test gehad. Morgenochtend nog een 2e digitale test doen. Dit wordt ons eerste kindje en het is súper snel gegaan. Niet verwacht dat het zo snel zou gaan, maar ik voelde de afgelopen weken aan alles dat ik zwanger ben. Zo gek is dat!

23 dagen geleden

Hoi lieve dames 🫶🏼 gefeliciteerd voor alle zwangeren!! Ik geloof het nog niet echt, maar ook ik ben zwanger (1e keer), wat een bizar blij gevoel is dit zeg. Ik heb sinds drie dagen wel wat symptomen, hiervoor helemaal niets en ik was er van overtuigd dat het ook niets was geworden.. afgelopen donderdag toch maar even testen (1 dag voor nod) en een heeel licht streepje. Nu elke dag blijven testen om het gewoon te gaan geloven haha. Streepje wordt steeds donkerder. Mijn symptomen tot nu toe: opgeblazen gevoel, brok in keel, stroever haar (na douchen kom ik er gewoon amper door heen terwijl ik anders echt heel makkelijk haar had), droge lippen.. ik hoop dat alles goed blijft gaan ❤️ ik ga het volgende week mijn beste vriendin vertellen (ook om een partner in crime te hebben bij feestjes haha)

23 dagen geleden

Reactie op Sophiedv

Ik dus ook (nog) niet! Maar heb gehoord dat het ook wat later kan komen. Ja ...
Hopelijk blijven we gespaard haha! En anders kom maar op met alle kwaaltjes, zolang de kleine goed mag groeien 🥰🙏🏼

23 dagen geleden

Ik hoop dat het weg blijft voor je 😂 ik kan gelukkig nog eten maar ben veel misselijk 🫣 vraag me echt af hoelang het duurt voordat iemand dat opmerkt op werk 😂

23 dagen geleden

Hey allemaal! Mijn uitgerekende datum is 1 Juni 😊 Althans, hoop ik……. 🍀 Op 20 September heb ik positief getest met een digitale ultravroege test van ClearBlue. Ik zou dan 3+5 zijn. Op 22 September kreeg ik ineens bloedingen en krampen. De krampen werden na deze dag een stuk minder, bijna niet meer. De bloedingen hebben 2 dagen aangehouden. Niet extreem, minder als een gemiddelde menstruatie en eigenlijk alleen op momenten dat ik ging plassen (druk). In de dagen erna vanaf 23-09 heb ik doorgetest met de vroege testen van de Action. In de dagen tot nu zit er een duidelijke oploop in de testen. Ik weet dat je na een (eventuele) miskraam nog een tijdje positief kan testen maar is het dan ook gebruikelijk dat testen oplopen? Op de foto zijn de testen te zien, ook de test van vandaag is net zo duidelijk maar staat niet op de foto omdat ik deze gister heb gemaakt 😊 Op 25/09 heb ik ook een test met wekenindicator (CB) gedaan, deze gaf 2-3 weken aan. Dit klopt met de vermoedelijke datum van bevruchting, 09-09. Ik vind deze onzekerheid echt killing! 🥹

23 dagen geleden

Reactie op LalaW

Hopelijk blijven we gespaard haha! En anders kom maar op met alle kwaaltjes ...
Hahaha inderdaad! 🥰🩷

23 dagen geleden

Goedemorgen! Wij zijn 4 of 5 juni uitgerekend als alles goed mag blijven gaan. Dit is ons tweede kindje, we hebben nog een dochtertje van anderhalf. Tot nu toe vooral veel onrust gevoeld in mijn hoofd en lijf wanneer ik snachts in bed lig... heel irritant. Ook al best wat maagzuur, bijzonder want de vorige zwangerschap bleef dat echt uit tot in het laatste trimester. Ik wens jullie allemaal een hele mooie zwangerschap toe 🌸

23 dagen geleden

Hey dames, mijn clearblue test gaf al 3+ aan maar me NOD zou nog moeten plaatsvinden. Alleen gepaard met me ontlasting verlies ik wel wat bloed en daar ben ik wat gestrest onder. Maar vaak blijft het n halve dag of dag weer uit dus dat is wel positief. En het is nooit veel..

23 dagen geleden

Hey dames, mijn clearblue test gaf al 3+ aan maar me NOD zou nog moeten pla ...
Wow! 3+ zelfs voor je NOD? Dan heb je echt een meerling denk ik😳 Clearblue rekent je gewoon meer dan 2 weken verder qua hcg Ik zou bloed laten prikken en kijken wat de dokter zegt

23 dagen geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Wow! 3+ zelfs voor je NOD? Dan heb je echt een meerling denk ik😳 Clear ...
Ik heb 14 sept seks gehad dus dan klopt dat toch 3+?

23 dagen geleden

Ik heb 14 sept seks gehad dus dan klopt dat toch 3+?
Clearblue telt vanaf bevruchting. Dus de weken die de test aangeeft, +2 er bij, zo ver zou je zwangerschap zijn.

23 dagen geleden

Reactie op Kayyy98

Clearblue telt vanaf bevruchting. Dus de weken die de test aangeeft, +2 er ...
Oh myyyyy dankje super lief aaaaaaahhhhh

23 dagen geleden

Oh myyyyy dankje super lief aaaaaaahhhhh
Veel hcg aanmaak zou meetlint kunnen betekenen. Maar sommige vrouwen maken heel snel, heel veel hcg en hebben er gewoon 1. Dus eigenlijk zegt het volgens mij niet veel. Zijn een aantal topics over hier op de app. 😘 Maar zou inderdaad even de huisarts bellen voor de zekerheid. Zou je niet al langer zwanger kunnen zijn overigens?

23 dagen geleden

Reactie op Kayyy98

Veel hcg aanmaak zou meetlint kunnen betekenen. Maar sommige vrouwen maken ...
Nee dat dacht ik ook.. maar ik ga t zien.. heb vorige week om die reden n echo gehad en toen was het piepklein

23 dagen geleden

Oh meerling bedoelde ik natuurlijk. Niet meetlint😂🤣

23 dagen geleden

Nee dat dacht ik ook.. maar ik ga t zien.. heb vorige week om die reden n e ...
Vorige week al een echo gehad? Dat zou alleen kunnen volgens mij vanaf 5 weken.🙈

23 dagen geleden

Benieuwd naar jullie symptomen! Ik ben vandaag 4+5. Heb ‘s avonds licht gevoelige borsten en ben aan het einde van de dag wat moe. Maar verder helemaal niets, merk dat me dat toch wel wat onzeker maakt.

23 dagen geleden

Halo allemaal als eerst gefeliciteerd allemaal, mijn uitgerekende datum is 1 juni! Ik lees het ook bij anderen gelukkig maar ben veelal rond het eten misselijk en erg veel last van maagzuur