523 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Kayyy98

Vorige week al een echo gehad? Dat zou alleen kunnen volgens mij vanaf 5 we ...
Het begin waar het zou innestelen zou te zien zijn toen.. maar ik krijg over 2 weken volgende echo. 💖💖 eerste echte dus

23 dagen geleden

Reactie op lJw.

Benieuwd naar jullie symptomen! Ik ben vandaag 4+5. Heb ‘s avonds licht gev ...
Ik ben ook 4+5 en heb dezelfde symptomen maar ik word er niet onzeker van hoor 😊 is toch heerlijk!

23 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Ik ben ook 4+5 en heb dezelfde symptomen maar ik word er niet onzeker van h ...
Zeker heerlijk, maar ook heeeeel spannend na 5 miskramen 😊

23 dagen geleden

Reactie op lJw.

Zeker heerlijk, maar ook heeeeel spannend na 5 miskramen 😊
O jee ja dat is inderdaad echt spannend en moeilijk ook. Knap hoe je het doet, volhouden, rustig blijven, jezelf niet gek maken en proberen te genieten!

23 dagen geleden

Zojuist m’n eerste echo ingepland op 7 weken. Ben naar een andere praktijk gegaan dan waar ik zat met m’n mk, voelt meteen al zo veel beter. Nu wacht ik samen met jullie in spanning af 🙏🏻

23 dagen geleden

Reactie op lJw.

Benieuwd naar jullie symptomen! Ik ben vandaag 4+5. Heb ‘s avonds licht gev ...
We lopen gelijk ☺️ Ik heb wat last van duizeligheid en maagzuur. Borsten zijn groter en een beetje gevoelig. Heb het verder erg koud, maar misschien is dat ook het weer haha. Vermoeidheid valt nog mee. Ik lees dat je al veel miskramen hebt gehad, ik leef met je mee. Laten we hopen dat het vruchtje lekker blijft zitten en groeien nog 8 maanden lang ❤️

23 dagen geleden

Reactie op VWJ

We lopen gelijk ☺️ Ik heb wat last van duizeligheid en maagzuur. Borsten zi ...
Wat een lief bericht! Dankjewel 🙏🏼 alweer aan gewend, maar ik heb het ook mega koud inderdaad! Vooral mijn voeten.

23 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

O jee ja dat is inderdaad echt spannend en moeilijk ook. Knap hoe je het do ...
🧡

23 dagen geleden

Reactie op lJw.

Wat een lief bericht! Dankjewel 🙏🏼 alweer aan gewend, maar ik heb het ook ...
Ik ook, koud! En ik ben chagrijnig en heb veel trek, maar dat is denk ik meer omdat ik weer aan het werk moet 🙈

23 dagen geleden

Hebben jullie ook last van wisselende emoties/gedachten? Dan ben ik weer heel blij en verheugd, dan voel ik ineens lichte paniek (komt het goed, kan ik het aan). Zoals nu zie ik heel drukke kinderen om mee heen, of lees ik over de zware periode als de kleine er is en dan komt er vrees bij mij naar boven…

23 dagen geleden

Ik ben echt al een stuk misselijker dan ik was bij de zwangerschap van m’n dochter. En dat met 4+3. Belooft nog wat. Vorige keer kwam het weeë gevoel volgens mij pas op rond de 10 weken.

23 dagen geleden

Aaah ik heb pas 29 oktober de eerste echo. Dan ben ik 8+4. Zo lang wachten nog🫨😂

23 dagen geleden

Reactie op Marleen1809

Aaah ik heb pas 29 oktober de eerste echo. Dan ben ik 8+4. Zo lang wachten ...
Ik ook de 29e! Duurt nog lang ja.. ben zo benieuwd weer

23 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu 4wk+5dagen en op 15 oktober mijn eerste echo! Ik had vrijdag de eerste positieve test en zaterdag vloog ik naar Barcelona met mijn vriend. We kunnen het hier lekker even laten bezinken. Ik had nog een clearblue test meegenomen en die heb ik gisteren gedaan en die was ook positief! :)

23 dagen geleden

Reactie op Lieke0805

Wat leuk deze groep 🥰 ik ben 3 juni uitgerekend. We zijn zo blij en opgelu ...
Ik heb precies hetzelfde. Na een intensief fertiliteitstraject heb ik afgelopen weekend positief getest! Ben nu 5 weken zwanger en 1e echo is op 11 oktober. Heel spannend allemaal.

23 dagen geleden

Reactie op Juultje05

Hebben jullie ook de neiging om elke dag een zwangerschapstest te doen om z ...
Hahaha ik doe precies hetzelfde

23 dagen geleden

Reactie op Omgcarmenwordtmoeder

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu 4wk+5dagen en op 15 oktober mijn eerste e ...
Oh, ik ben vandaag ook 4+5! 😍 16 oktober onze eerste echo!

23 dagen geleden

Reactie op Lola00

Meer dames hier met zo verschrikkelijk veel trek😅
Ja echt vreselijk

22 dagen geleden

Reactie op Michelle0395

Oh, ik ben vandaag ook 4+5! 😍 16 oktober onze eerste echo!
Gefeliciteerd!! :)

22 dagen geleden

Pfff ik heb alweer bruinverlies met afvegen en een beetje in m’n onderbroek. Had zo gehoopt op geen bloedverlies na een vorige zwangerschap met alleen maar bloedverlies 🥹…. Nu pas 4+4 en weet dat het niks hoeft te betekenen maar zit alweer heeeelemaal in de stress. Pfff.