389 Reacties

11 dagen geleden

Zijn er trouwens andere waarbij de cb digitaal al na twee dagen uit ging? Wilde nog leuke foto maken maar wil ook nog geen babyspulletjes kopen 😂😅

11 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Zijn er trouwens andere waarbij de cb digitaal al na twee dagen uit ging? ...
Meestal blijven ze zo’n 24 uur aan ja! Zo jammer, want een streepjestest blijft jaren zichtbaar maar is toch minder expliciet dan dat tekstje met ‘zwanger’🥰

11 dagen geleden

Reactie op runningmom

Meestal blijven ze zo’n 24 uur aan ja! Zo jammer, want een streepjestest bl ...
Ja precies! 🤭 Ach ja…. Komt wel goed ☺️

11 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Zijn er trouwens andere waarbij de cb digitaal al na twee dagen uit ging? ...
Ja de weken indicator heeft maar kort batterij helaas. De early CB met zwanger/niet zwanger blijft daar in tegen stuk langer aan! In ieder geval wel een maand

11 dagen geleden

Ik heb 29 oktober eerste echo dan ben ik 7 weken en 2 dagen

11 dagen geleden

Reactie op Dotjeziel

Ik heb 29 oktober eerste echo dan ben ik 7 weken en 2 dagen
Trouwens 16 junin uitgerekend

10 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ja de weken indicator heeft maar kort batterij helaas. De early CB met zwan ...
Ah misschien anders die nog ff doen. Wil ook pas foto na de eerste echo maken 🙈 Blijft dan toch zo een puntje na de ma…. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen. Sinds vannacht ook wel duidelijk meer last van mijn borsten! Ben er gewoon blij mee dat ik nu iets merk dat me lichaam druk is 🙈🙈🙈

10 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ah misschien anders die nog ff doen. Wil ook pas foto na de eerste echo ma ...
Ja ik maak dus juist wel foto’s nu al. Vind het fijn ook een soort van aandenken te hebben als het wel misgaat. En ik heb natuurlijk wel rompertjes en zo van mijn andere kinderen nog dus hoef er voor de foto niet speciaal wat voor te kopen. Wat fijn zeg! Snap dat je daar blij mee bent. Ik vind het ook zo lastig dat in de eerste weken de symptomen nog zo schommelen 😫

10 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ja ik maak dus juist wel foto’s nu al. Vind het fijn ook een soort van aand ...
Merk je veel van de extra medicatie??? Hoelang moet je nu blijven slikken?

10 dagen geleden

Zijn er hier nog meer die misschien ervaring hebben hiermee? Sinds gister met afvegen soms toch wat bruinige strepen/slierten in de afscheiding. Vk is vanochtend even langsgeweest… die is mogelijk toch bang voor een miskraam alweer. Deze weken zijn zo slopend na een eerdere miskraam😩. Bij mn miskraam 5 maanden geleden had ik meteen veel bloedverlies en kramp, dat valt nu dan wel weer mee. Maar die onzekerheid😱 Bij de eerste zwangerschap was echt alles uit het boekje, ongecompliceerd en een hele snelle bevalling. Nu is alles zo anders… 30 oktober hoe dan ook een echo staan.

10 dagen geleden

Reactie op RelaxedKamille383249

Hiii dames nieuw hier!! Ik ben nu 7,5/8 weken en erg spannend. Deze week ec ...
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap gembercapsules geslikt en emesafene… nu ook weer gestart met de emesafene. Dat werkt bij mij super en veel watermeloen.

10 dagen geleden

Hoi! 17 juni uitgerekend van ons tweede kindje. 31 oktober een echo. In augustus een miskraam gehad dus ben vrij sceptisch.. heb 0 symptomen, alleen last van buikpijn.

10 dagen geleden

Reactie op Lisa199555

Zijn er hier nog meer die misschien ervaring hebben hiermee? Sinds gister m ...
Oh nee!!! Wat een vervelend bericht 😫😫 Geen ervaring mee ik hoop dat het niets is. Heel veel sterkte

10 dagen geleden

21 juni hier ☺️

10 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! 👶Hier 20 juni uitgerekend en aan het duimen dat het goed verloopt. Super leuk die tweede streep maar de bijkomende zorgen over wat allemaal wel en niet mis kan gaan zijn wat minder tof 😅

10 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Merk je veel van de extra medicatie??? Hoelang moet je nu blijven slikken? ...
Zijn vaginale capsules.. behalve de troep die het geeft eigenlijk nergens last van! 2x daags 2 capsules moet ik inbrengen. Maar weet dus ook niet zeker of de maagzuur daar van komt? Maar last dat normaal je progesteron dus toeneemt en je maagklepje wat verslapt.. dus dacht wellicht komt het daarvan?

10 dagen geleden

Ja klopt dat gebruik ik ook!!

10 dagen geleden

Reactie op Lisa199555

Zijn er hier nog meer die misschien ervaring hebben hiermee? Sinds gister m ...
Zo begon mijn aller eerste miskraam wel. Maar het hoeft echt niet altijd wat te zeggen! Zolang het niet rood bloedverlies is kan het er wel bij horen. Ik weet hoe lastig het is na miskramen.. 😫 heel veel sterkte 🍀

10 dagen geleden

18 juni uitgerekend. Meer dan 2 jaar bezig geweest en nu zwanger van de eerste ICSI terugplaatsing ♥️ Morgen komt manlief thuis van 1,5 week weg te zijn geweest met het werken dus dan kan ik het hem eindelijk vertellen 🥰 Maandag het ziekenhuis bellen en dan krijgen we te horen wanneer we de eerste echo hebben. Ik test al bijna een week positief maar mag het ziekenhuis pas de 14de bellen 🙈 ook last van een rommelende/pijnlijke buik, misselijkheid en vermoeidheid. Sinds 2 dagen mega hoofdpijn dus hopelijk trekt dat vlug weg.

10 dagen geleden

Reactie op MK-89

Zijn vaginale capsules.. behalve de troep die het geeft eigenlijk nergens l ...
Progesteron doet inderdaad een hoop dus denk dat het ook wel kan?? Ik had vorige week ook even last van maagzuur maar nu weer weg 🤷🏼‍♀️ Lijkt wel alsof ik iedere dag een ander kaartje trek om een klacht voorbij te laten komen die weer verdwijnt 😂😂😂😂 Ook opgeblazen buik?? Dat doet progesteron ook