402 Reacties

23 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier zwanger van ons derde kindje, waar de tweede lang op zich liet wachten was het nu in de eerste keer raak 🥹 (wel direct gestart met hormonen dit keer). We moeten nog even bijkomen van deze snelheid 😂🙈 ik denk dat ik 11 juni ben uitgerekend!

23 dagen geleden

Hi allemaal. Ik ben waarschijnlijk rond 8 juni uitgerekend. 🥰

23 dagen geleden

Hallo allemaal! Donderdag een test gedaan, positief!🤩 Heb het hele weekend doorlopend wat krampen en af en toe een steek in mn borsten. Volgens mijn eigen berekening 9 juni uitgerekend, dus nu 3+6! Spannende periode!

23 dagen geleden

Hallo allemaal! Volgens mijn berekening 12 juni 😊

23 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Oh we zijn even ver! Al was mijn positieve ovulatietest de 18e trouwens, du ...
Ah wat leuk! Gefeliciteerd:) Mijn ovulatie was de dag ervoor en voelde mijn eisprong de 18e.

23 dagen geleden

Reactie op Celineb_

Hallo allemaal! Volgens mijn berekening 12 juni 😊
Hier ook 12 juni! Maar ik heb pas één cyclus gehad sinds mijn vorige zwangerschap dus moeilijk te bepalen hoe lang mijn gemiddelde cyclus is 😂

23 dagen geleden

Reactie op bonnbon

Hier ook 12 juni! Maar ik heb pas één cyclus gehad sinds mijn vorige zwange ...
Haha dat heb ik hetzelfde!

23 dagen geleden

Ik maak me dan wel ergens zorgen over het feit dat ik zo vroeg getest heb 🙈 nu zit ik nog een aantal dagen in onzekerheid, stom! (Ik heb al eens een vroege miskraam gehad)

23 dagen geleden

Ja als ik hem zo bij freya invoer komt er 9 juni uit!
Dankjewel!

23 dagen geleden

Hoi meiden, ik sluit me ook maar al te graag aan in dit groepje. Na OI, heb ik vanaf afgelopen donderdag een positieve test die mooi aan het oplopen is. Mijn uitgerekende datum zal denk ik rond 11 juni liggen🥰

23 dagen geleden

Reactie op TessaK31

Hoi meiden, ik sluit me ook maar al te graag aan in dit groepje. Na OI, he ...
Leuk! Mijne 12 denk ik!! 🥰🩷🩵

23 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Ik maak me dan wel ergens zorgen over het feit dat ik zo vroeg getest heb � ...
Ja ik heb morgen m'n NOD en vind het ook echt spannend nu.. Mijn test was vanochtend wel een stuk donkerder, maar ik heb ook wel buikkramp alsof ik gewoon ongesteld moet worden ☹️

23 dagen geleden

Hoi hoi!! Ik heb ook mega vroeg getest, dus het was even lang afwachten vandaag toch mijn NOD, dus morgen de verloskundige bellen :) als het goed is 9 juni uitgerekend!

23 dagen geleden

Reactie op MargotN

Ja ik heb morgen m'n NOD en vind het ook echt spannend nu.. Mijn test was v ...
Ik hoop ook echt dat m’n test morgenochtend een stuk donkerder is 🤞🏼 stelt me dan ook weer gerust. Die buikkrampen herken ik ook. Het is allemaal zo spannend.

22 dagen geleden

Ik heb vannacht getest, had al 4 dagen menstruatiepijn, gevoelige borsten, onbestemd gevoel zegmaar, ik ben sinds kort gestopt met de pil en had een beetje onregelmatige/korte cyclus.. ik kende het gevoel nog van 10jr geleden maar was toen 23😄 maar wist eigenlijk dus al wel dat het raak was! Gezellig meiden! Gefeliciteerd allemaal! Volgens app 9 juni, maar bij mijn eerste 10 dagen overtijd geweest haha

22 dagen geleden

Nou binnen 2 minuten stond er al een lijntje op de test (afleestijd: 5-10 minuten) de test lijkt ook donkerder dan die van gisteren, dus ik ben blij 🥰 vandaag 3+5. Ik ben blij als we bij 4 zijn. Dan wil ik de verloskundige bellen.

22 dagen geleden

Er is oploop 🥳

22 dagen geleden

Hallo lieve allemaal, Volgens mij is dit een dikke 2e streep😊 ben al moeder van 2 boys van 13 en 9. Heb eigenlijk op vermoeidheid geen kwaaltjes dus dit is wel een verassing eigenlijk…zeer welkom mijn vriend heeft een kinderwens maar ben wel 37 dus wel veel ouder dan de laatste keer toen ik zwanger was😅

22 dagen geleden

9 juni 🤍

22 dagen geleden

Ik heb 1 november m’n eerste echo! Anderen al een afspraak staan?