405 Reacties

20 dagen geleden

Ik ben bij vlagen misselijk. Ik vind deze voorbode niet fijn 😣 vorige keer heb ik hg gehad. Ik hoop zo dat dit me deze keer bespaard blijft 🍀

20 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Hier een mooie test op m’n nod! (Onderste test) tijd om te gaan genieten nu ...
Wauw, heel mooi! Fijn om te zien

20 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Ik ben bij vlagen misselijk. Ik vind deze voorbode niet fijn 😣 vorige keer ...
Dit heb ik ook verdeeld over de dag. Werd gisteravond ook ineens misselijk na het avondeten, terwijl het me wel smaakte. Hoop voor je dat het gewone misselijkheid en geen hg is

20 dagen geleden

Reactie op Celineb_

Ik kan t soms ook nog niet geloven ik test elke dag! Ben wel echt moe en ru ...
Ik ben er ook geobsedeerd mee bezig. Gisteren een drukke dag en die afleiding was wel fijn, maar vandaag een thuiswerkdag en dan kan ik aan niks anders denken🙈

20 dagen geleden

Hoe staan jullie partners erin? Voor mijn man voelt het heel onwerkelijk. De positieve testen komen nog niet echt binnen en hij zegt ook steeds dat hij het ws pas beseft als we de eerste echo hebben gehad. Hij voelt natuurlijk ook niet wat ik voel...

20 dagen geleden

Reactie op Zonne2024

Dit heb ik ook verdeeld over de dag. Werd gisteravond ook ineens misselijk ...
Ja ik merkte het alweer bij bepaalde soorten eten en het openen van de koelkast… flashbacks… ik hoop echt dat het me bespaard blijft 🍀

20 dagen geleden

Hoi dames, wat een mooie uitslagen allemaal. Ik heb nog niet zoveel kwaaltjes. Beetje moe, lichte krampjes en misselijk bij inspanning. Ben nu 4+5. Is dat gek? Dat ik nog niet zoveel voel?

20 dagen geleden

Wat leuk dit groepje! Ik ben 13 juni uitgerekend van eerste kindje en voorzichtig blij, maar vind het na een vroege miskraam afgelopen juli wel nog erg spannend. Ik heb hier wel de oploop test methode geleerd, dus die ben ik aan het doen! @Zonne2024, mijn man durft ook nog niet blij te zijn want wil heeel graag een kindje.

20 dagen geleden

Reactie op MMom625

Wat leuk dit groepje! Ik ben 13 juni uitgerekend van eerste kindje en voorz ...
Super spannend! Ik hoop dat het deze keer goed mag gaan. Wat houdt de oploop testmethode precies in?☺️

20 dagen geleden

Reactie op Zonne2024

Super spannend! Ik hoop dat het deze keer goed mag gaan. Wat houdt de oploo ...
Die methode is dat je om de dag (sommige mensen doen het elke dag) test om te kijken of je streepjes donkerder worden op de test🫢

20 dagen geleden

Ik heb zojuist contact gehad met de verloskundige om mijn zwangerschap aan te melden. 22 oktober de eerste echo met 7 weken. Iets vroeger in verband met mijn vroeggeboorte/stilgeboorte van afgelopen januari. En wat nog veel fijner is is dat alles gewoon bij de verloskundige kan die met mij mijn bevalling gedaan heeft in januari. Zo fijn, want dat is toch een heel andere band die je dan hebt.

20 dagen geleden

Leuk! Ik ben in verwachting van onze 3de. Als het goed is ben ik 8 juni uitgerekend. Hier verder nog geen aanmelding bij de verloskundige gedaan. Ik wacht nog even ivm eerdere miskramen tussen week 4 en 5 (nu 4weken en 3 dagen). Helaas al wel veel kwaaltjes. Borrelbuik, misselijk, moe, hoofdpijn.. dat wordt nog gezellig tm week 12 😅..

20 dagen geleden

Hoi dames, wat een mooie uitslagen allemaal. Ik heb nog niet zoveel kwaaltj ...
Nee hoor. Helemaal niet gek. De ene (zwangerschap) heb je meer last dan bij de andere. Bij mijn eerste 2 kids kwamen de kwaaltjes vanaf week 7 en erg mild. Nu al wel wat meer kwaaltjes, maar zs komen af en aan.

20 dagen geleden

Reactie op Zonne2024

Hoe staan jullie partners erin? Voor mijn man voelt het heel onwerkelijk. D ...
Ja bij mannen duurt het vaak even. Soms pas na de bevalling. Mijn man is op dit moment nog in de "ik moet eraan wennen" fase. Onze zwangerschap is niet gepland en we hadden besloten om geen kindjes meer te krijgen. (Moeder natuur vond dat geen goed idee😅)

20 dagen geleden

Reactie op Celineb_

Hallo allemaal! Volgens mijn berekening 12 juni 😊
Ik ook💖

20 dagen geleden

Hoe zit het met die clearblue test? Soms lees ik dat die de weken er al in mee rekent en soms dat je die weken er juist nog bovenop moet rekenen Als die dus 2-3 aangeeft, is dit dan eigenlijk 4-5 weken?

20 dagen geleden

Reactie op Melanie,94

Hoe zit het met die clearblue test? Soms lees ik dat die de weken er al in ...
Clearblue rekent de eerste 2 weken inderdaad niet mee. Dus als je 4-5 weken bent dan zegt hij 2-3 weken op te test

20 dagen geleden

Hoi allemaal, Ik sluit me ook graag aan in deze groep! Vanaf maandag testte ik positief voor ons eerste kindje, super spannend! Vandaag een afspraak gemaakt voor de eerste echo op 24 oktober. Waarschijnlijk is 8 juni de uitgerekende datum.

20 dagen geleden

Wat leuk! Gefeliciteerd allemaal. Ik ben nu 4 weken zwanger en zou als het goed is op 11 juni uitgerekend zijn. Het is mijn eerste zwangerschap, dus ben heel benieuwd naar alles. Ik heb op dit moment nog weinig symptomen. Opgeblazen buik en af en toe wat krampjes/steekjes maar dat is het dan ook. Hoe zit dat bij jullie?

20 dagen geleden

Door een foutje van de verloskundige mag ik met 6 weken al een echo maken, heel fijn dat het niet nog een week langer duurt. Zo onwerkelijk. En dan eind oktober hebben we de in take. Heel erg benieuwd 🤗