28 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op Wijkrijgeneenkindje

Hi allemaal, wat bizar dit... 24Baby adverteert ook met Moeders voor Moeder ...
Ik vind dit ook heel jammer.

7 dagen geleden

Reactie op Wijkrijgeneenkindje

Hi allemaal, wat bizar dit... 24Baby adverteert ook met Moeders voor Moeder ...
Op de website van Moeders voor Moeders wordt een duidelijke uitleg gegeven rondom het eerder gedeelde artikel. Wellicht dat dit wat vragen wegneemt

7 dagen geleden

Oh, dit wist ik allemaal niet eens!! Wat heftig. Eerste zwangerschap wel mee gedaan, maar na een paar weken gestopt. Ik ging echt over m'n nek van de chemische lucht in die flessen.

7 dagen geleden

Ik heb nu weer even op de website gekeken. Ik heb in december 2021 meegedaan en vind de website t.o.v. toen wel transparanter geworden. Toen had ik echt het idee dat het een goed doel was zonder winstoogmerk, nu staat er duidelijk op de voorpagina dat het een farmaceutisch bedrijf is.
Ik heb best wel even moeten zoeken voor ik het “moeder bedrijf” had gevonden. Een grote farmaceut. Moeder voor moeders is ook niet een losstaand onderdeel bij de KVK op zoiets… zo’n grote farmaceut doet dit niet uit filantropische overwegingen maar gewoon om te verdienen. Ik zou het heel anders vinden als het een stichting zou zijn wat bijvoorbeeld verdiensten investeert in verder onderzoek of vergoeding voor de moeders, in ieder geval zonder winstoogmerk!

5 dagen geleden

Reactie op Wijkrijgeneenkindje

Hi allemaal, wat bizar dit... 24Baby adverteert ook met Moeders voor Moeder ...
Haha niet. Hier wordt goed verdiend voor de advertentie hoor! Zo ook de regel voor geen whatsapp groepen, toch vooral om je hier te houden

5 dagen geleden

Reactie op Koosje2025

Ik doe mee met Moeders voor Moeders omdat wij zelf 2 jaar in een fetiliteit ...
Voor mij geldt hetzelfde! De Gonasi die ik moest spuiten wordt gemaakt met behulp van moeders voor moeders. Ik doe dus zeker mee!

5 dagen geleden

Reactie op HansjeGansje

Voor mij geldt hetzelfde! De Gonasi die ik moest spuiten wordt gemaakt met ...
https://www.goodlifepharma.com/producten/gonasi#:~:text=Gonasi%C2%AE%20bevat%20humaan%20choriongonadotrofine,de%20voortplanting%20en%20de%20vruchtbaarheid.