250 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op Kinderwens🤍
Laat je het weten? 😊
Ik heb vandaag even de VK gebeld. Toch een beetje aangedrongen dat het nu heel lang duurt (maandag de 11e geprikt). Ze belde het bedrijf op en je zal het niet raden maar bloed was niet goed genoeg om te testen (mogelijk vanwege transport redenen).
Vandaag dus opnieuw laten prikken, dus hopelijk niet nog 2 weken in de stress zitten 😅
2 dagen geleden
Reactie op Babyjune25
Ik heb vandaag even de VK gebeld. Toch een beetje aangedrongen dat het nu h ...
Och dat meen je! Wat slecht dat je daarvoor er eerst achteraan moet bellen. Heb een hekel aan dat soort dingen 😅
2 dagen geleden
Reactie op BlijEi96
Net gebeld, gelukkig een goede uitslag van NIPT + nevenbevindingen!
Gefeliciteerd met de mooie uitslag!
2 dagen geleden
Reactie op Kinderwens🤍
Och dat meen je! Wat slecht dat je daarvoor er eerst achteraan moet bellen. ...
Ja wel echt even balen, dat ze het niet eerder hebben laten weten. Nu weer hopen op een goede uitslag 🍀
2 dagen geleden
Reactie op Babyjune25
Ja wel echt even balen, dat ze het niet eerder hebben laten weten. Nu weer ...
Ja als ze dat gewoon gelijk hadden gedeeld, had je direct opnieuw kunnen prikken…. Kunnen ze er niet wat spoed achter aan zetten omdat je al zolang wacht?
2 dagen geleden
Reactie op Druifje92
Ja dat was geen probleem. Ik heb wel in het ZH geprikt, misschien dat dat e ...
Hmm geen idee ik heb ook bij het priklab van het zkh geprikt. En belde net de vk voor een nieuw formulier en die zei ook oh ja dat kan indd niet, handig dat ze dat van te voren even zeggen😅
2 dagen geleden
Hi, hier anderen die ook vorige donderdag hebben geprikt en nog niks hebben ontvangen.. ik word er zo onzeker van..
2 dagen geleden
Hi allemaal. Ik had ook een topic geopend voor Amsterdam, omdat ik vanmorgen ben geweest en ze aangaven dat het wel 14 dagen kan duren voordat ik de uitslag hoor. Ik begreep dus dat is eigenlijk de standaard termijn is, maar dat alles wat daarvoor bekend wordt mooi is meegenomen. Betekent dus niets.. we moeten alleen even geduld hebben allemaal! 😅
2 dagen geleden
Reactie op VreedzameZonsverduistering717711
Hi allemaal. Ik had ook een topic geopend voor Amsterdam, omdat ik vanmorge ...
Eens, maar gemiddeld is volgens mij wel 5-6 werkdagen! Maar langere duur test betekent idd niks slechts, maar wel extra veel spanning 🫨. Vorige zwangerschap met 20 weken moeten afbreken, dus is allemaal extra beladen voor mij.
2 dagen geleden
Eens, maar gemiddeld is volgens mij wel 5-6 werkdagen! Maar langere duur te ...
Och jee wat heftig! Wat was daarvoor de reden? Ik snap dat je nu extra gespannen bent ♥️
2 dagen geleden
Reactie op VreedzameZonsverduistering717711
Och jee wat heftig! Wat was daarvoor de reden? Ik snap dat je nu extra gesp ...
Geen syndroom, maar meerdere lichamelijke afwijkingen. Ja, ik hou sowieso niet van wachten, maar dit is wel erg pittig :p
2 dagen geleden
Reactie op Baby0434
Maandag geprikt en gister uitslag gekregen. Helemaal blij ❤️
Wat fijn zo snel!!