32 Reacties

11 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ik ben nu 5+5 en ook eigenlijk geen symptomen. Alleen veel honger en slecht slapen. Maar of dat nou van de zwangerschap komt of van de drukke periode (verbouwing)?! Vraag me soms af of ik wel echt zwanger ben😅🙈

11 dagen geleden

Komt goed meid… iedere zwangerschap maar ook iedere vrouw is anders. Wel of geen symptomen zegt echt totaal niets over de conditie van de zwangerschap. Pin je niet vast op dit soort dingen. Ik weet dat ik ook precies het zelfde doe… hier ook zwanger en geen symptomen, het maakt je onzeker. Maar vertrouw erop❤️

11 dagen geleden

Reactie op June2025🩵🩷

Heel herkenbaar! Ik ben nu 5+5 en ook eigenlijk geen symptomen. Alleen vee ...
Grappig… hier ook zwanger en midden in een verbouwing. Slopend hè? Gefeliciteerd en succes❤️

11 dagen geleden

Haha ik snap je.. ik heb vanaf moment 1 al opgeblazen buik continue en nu sinds 2 dagen af en toe en soms ook helemaal niet (nu ook terwijl ik dit typ) en dan denk je huh?? Waar is die ‘harde’ buik? Nu kan ik er weer in prikken 😂😂. Maar goed, ik tel af naar mijn eerste echo en tot die tijd hou ik hoop en blijf ik positief 😇. Nog 17 dagen haha

11 dagen geleden

Reactie op LindaLeeS

Haha ik snap je.. ik heb vanaf moment 1 al opgeblazen buik continue en nu s ...
Ja ik denk soms ook maar: zonder heftige bloeding of kramp moet het nog goed zitten. Ik heb over 2 weken eerste echo dus ben heel benieuwd 🍀

11 dagen geleden

Mijn kwaaltjes verdwenen op 5+5, mocht daarom (icm herhaalde miskramen) komen voor een vroege echo. Met 6+0 een kloppend hartje gezien en sinds gisteren met 6+2 weer volop kwaaltjes. Hopelijk stelt dit je wat gerust. 🙏🏼

11 dagen geleden

Reactie op lJw.

Mijn kwaaltjes verdwenen op 5+5, mocht daarom (icm herhaalde miskramen) kom ...
Wat fijn!! Gefeliciteerd ♥️

11 dagen geleden

Reactie op lJw.

Mijn kwaaltjes verdwenen op 5+5, mocht daarom (icm herhaalde miskramen) kom ...
Dit klinkt erg hoopvol voor ons❤️ gefeliciteerd

11 dagen geleden

Reactie op Cheryle

Ja ik denk soms ook maar: zonder heftige bloeding of kramp moet het nog goe ...
Ja precies. Zo denk ik ook. Komt vast goed! 😎🙏🏼

11 dagen geleden

Ik heb totaal geen symptomen en ben vandaag precies 6 weken zwanger. Ik heb de vorigen keer een missed abortion gehad en ben ontzettend nerveus over deze zwangerschap. Het heeft ruim anderhalf jaar geduurd tot ik weer eindelijk zwanger ben. Dat speelt ook mee. Aanstaande maandag heb ik de eerste echo...

10 dagen geleden

Ik voelde bij de tweede zwangerschap helemaal niets tot 9 weken. Daarna kwam het in alle hevigheid opzetten hoor 😅

10 dagen geleden

Vandaag 5+5 en nul symptomen. Dinsdag onze eerste echo!

10 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Vandaag 5+5 en nul symptomen. Dinsdag onze eerste echo!
Spannend, laat even weten hoe het was :)

10 dagen geleden

Reactie op Cheryle

Spannend, laat even weten hoe het was :)
zal ik doen! 😊

9 dagen geleden

Ik ook geen symptomen soms wat opgeblazen gevoel maar meer niet.

9 dagen geleden

Ik heb ook 0 symptomen ik denk dat ik een jongen verwacht bij mijn 3 dochter was ik zo misselijk nu niks

8 dagen geleden

Hoe gaat het nu met jullie? Ik zit nu op 5+5 en ik begin toch wel wat misselijk te worden en vanmorgen erg duizelig…. Zo jammer. Hoopte er lekker doorheen te fietsen.

8 dagen geleden

Reactie op Cheryle

Hoe gaat het nu met jullie? Ik zit nu op 5+5 en ik begin toch wel wat misse ...
Haha helaas.. ik zit nu op 5+2 en heb alleen last van een opgezwollen buik maar wie weet over 3 dagen 🙈

8 dagen geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik 0 symptomen in het eerste trimester. Gewoon een gezond kindje gekregen!

8 dagen geleden

Reactie op happystar

Ik heb ook 0 symptomen ik denk dat ik een jongen verwacht bij mijn 3 dochte ...
Haha dat zegt niks ik heb een zoon en tot het persen aan toe lopen spugen 😅 en nu heb ik geen symptomen en nu wil ik graag misselijk zijn 🤣