13 Reacties

20 dagen geleden

Partner dezelfde dag, familie na de vitaliteitsecho collega’s tegen de 12-weken aan.

20 dagen geleden

Mijn man dezelfde dag. Familie (1e graads) een weekje later. Alle anderen zal ik pas na 12 weken vertellen

20 dagen geleden

Als alles goed is bij de echo en we een hartje hebben gezien dan vertellen we het aan de ouders, broers en zussen. Daarna pas aan vrienden etc

20 dagen geleden

Wij hebben het met onze naasten gedeeld, waarvan je weet, hiermee zou ik het ook delen als het mis gaat. De rest wachten we 🤍

20 dagen geleden

Wij wachten nog even met delen, vandaag 4+1 dus we hebben nog even te gaan. Ik denk dat we het na de termijnecho gaan vertellen. Tenzij is weer hg krijg, dan gaan we het eerder vertellen ☺️

20 dagen geleden

Vandaag precies 4 weken en willen het zondag aan mijn ouders gaan vertellen. Daar laten we het tot de eerste echo even bij, dan vertellen we het de rest 🥰

20 dagen geleden

Ik ben echt mega slecht in geheimen. 🙈🙃 Ook mede dat ik juli een ma had en echt 3 weken tussen dat het ontdekt was en daadwerkelijk verlies zat weten vele het ook… achteraf hadden diverse mensen het dus wel gezien dat ik opgeblazen was bijvoorbeeld. Nu met 3 weken dat dus ook al 😂😂😂 Een paar vriendinnen nu verteld. Vader en schoonouders nog even paar weken wachten. Een collega is vriendin en die ziet alles gelijk aan me 🤷🏼‍♀️ Verder wil ik het wel stil houden. Maar ik ga ook niet liegen. Dus vooral hopen dat ik niet weer zo vreselijk misselijk wordt 🤣

20 dagen geleden

Wij vertellen het mijn ouders en schoonouders na de vitaliteitsecho met (hopelijk) een mooi kloppend hartje. Nu 4.5 weken. Wil het de rest na 12 weken vertellen 🩷

16 dagen geleden

4+1 wij vertellen het deze week aan 1e Graads familie na 12 weken de rest 😊

15 dagen geleden

Ik ben nu 6.1 en heb het al aan mn familie en al mn dierbare vrienden verteld. Heb al een zoontje van ruim 3 en zijn al 2 jaar aan het proberen voor een tweede kindje. Na een miskraam vorig jaar en de mentale last van het niet willen lukken met zwanger worden, heb ik besloten het direct te delen met de mensen die dicht bij me staan, het js zulk fijn nieuws om te delen 🤗. Mn werk etc vertel ik pas na de 12 weken. Gewoon lekker doen wat goed voelt!

15 dagen geleden

Zo lang mogelijk stilhouden. Ik draag wel wijdere jurkjes komende weken. Vorige keer met 5 weken verteld en toen heb ik nog 35 weken commentaar aan moeten horen van m'n schoonmoeder. Dus zolang mogelijk geheim zodat het commentaar ook korter is.

15 dagen geleden

Bij mijn vorige 4 zwangerschappen heb ik het vrijwel direct aan mijn beste vriendin en mijn ouders verteld. Uiteraard ook aan mijn man. Mijn laatste zwangerschap is niet goed gegaan. Ik liep toen ook gelijk op mijn beste vriendin. Zij heeft gelukkig wel een gezond kindje mogen krijgen. Maar ik heb het nu nog niet gedeeld, alleen met mijn man. Deze zwangerschap voelt kwetsbaar en heel intiem, waardoor het beschermend voelt om het nog niet te delen. Rond de 12 weken zullen we het als eerste met onze 3 kinderen delen en snel daarna met onze ouders, familie en andere mensen die dicht bij ons staan.