49 Reacties

24 dagen geleden

Ik neem Multi Mama en vegan omega 3 (omdat ik vegetari毛r ben) van Golden Naturals

24 dagen geleden

Omega 3 visolie, teunisbloem olie, tarwekiem olie, anti oxidatie, vega omega 3, multi vitamine met actieve folaat

24 dagen geleden

In principe heb je het niet nodig begreep ik van mijn verloskundige, als je volgens de schijf van vijf eet. Ik slik alleen foliumzuur en vitamine D

24 dagen geleden

Tarwekiemolie, foliumzuur en vitamine D 馃榿

24 dagen geleden

Alleen Foliumzuur en Vitamine D. Probeer altijd wel vis of avocado te eten ivm de gezonde vetten en omega 3.

24 dagen geleden

Ik slik de zwanger compleet van Davitamon 鈽猴笍

24 dagen geleden

Ik ook de zwanger compleet van Davitamon, maar daarnaast neem ik toch nog een extra vit D van lucovitaal en omega 3 van de vitaminstore

24 dagen geleden

Ik vitamine D en foliumzuur

24 dagen geleden

Omega 3 visolie, teunisbloem olie, tarwekiem olie, anti oxidatie, vega omeg ...
"Teunisbloemolie zou ook het risico op bloedingen vergroten. Om die reden wordt afgeraden om het middel tijdens je zwangerschap te slikken. Daarom moet je de olie dus alleen innemen tot de dag van je eisprong en daarna niet meer, aangezien je vanaf dat moment mogelijk al heel pril zwanger kan zijn." Misschien is jou anders geadviseerd, maar wilde het toch even delen. Van dit artikel: https://www.oudersvannu.nl/zwanger-worden/teunisbloemolie-en-zwanger-worden~3bf1153

24 dagen geleden

Ik Laveen mama multi en visolie

23 dagen geleden

Foliumzuur van Solga. Visolie, vit D en Multi van Golden Naturals en nog een probiotica. De probiotica raden ze ook echt aan.

23 dagen geleden

Foliumzuur, D3 en soms Magnesium met B6

23 dagen geleden

Ik heb Vitals Mama en een aparte vitD

22 dagen geleden

Ik slik expres alleen foliumzuur. De rest van de vitaminen zitten voldoende in mijn voeding. Bij een aantal vitaminen schaad overdaad, dat risico wil ik zelf niet lopen

22 dagen geleden

Wie slikt hier ook geen foliumzuur op aanraden?

22 dagen geleden

Ik gebruik de multiculturele zwanger van kruidvat. Maar elke keer als ik een pil heb genomen, maakt niet uit welk tijdstip van de dag, voor of na het eten. Ik krijg er zo'n last van. Direct geen eetlust meer en alsof mijn maag vol zit.... heeft iemand anders dit ook?

22 dagen geleden

Reactie op Luluzinha

Ik heb Vitals Mama en een aparte vitD
Deze heb ik ook! Wel ook extra calcium en magnesium ook omdat ik geen zuivel kan eten. En omega 3

22 dagen geleden

Reactie op F-L-O-O-R

Ik gebruik de multiculturele zwanger van kruidvat. Maar elke keer als ik ee ...
Ik slik deze ook en ik heb er tot nu toe gelukkig geen last van.. het zijn wel echt bizar grote pillen

22 dagen geleden

Reactie op michelle1709

Wie slikt hier ook geen foliumzuur op aanraden?
Waarom wordt het bij jou niet aangeraden? Bij mij wel en vitamine D

22 dagen geleden

Reactie op Omgcarmenwordtmoeder

Ik slik deze ook en ik heb er tot nu toe gelukkig geen last van.. het zijn ...
Ugh vertel mij wat! Ik heb geen moeite met pillen innemen maar als deze dwars door m'n strot ga dan voel ik m'n maag toch even 6x omdraaien van dat gevoel 馃ぃ