28 Reacties

8 dagen geleden

Er kan nog geen hartje te zien zijn

8 dagen geleden

Precies, kloppend hartje is te zien bij 6+2. Ze zien wel of er een vruchtzakje is

8 dagen geleden

Reactie op JB5

Precies, kloppend hartje is te zien bij 6+2. Ze zien wel of er een vruchtza ...
Ook niet altijd hoor, mijn verloskundige zegt dat er bij 7 weken zelf nog kans is dat je het niet ziet nog

8 dagen geleden

Ik heb vandaag een echo gehad bij 6+2 en er was naast het dooierzakje nog niets te zien. Ik moet bij 7+2 terugkomen. Zo'n onzekere tijd...

8 dagen geleden

Ik heb vandaag een echo gehad bij 6+2 en er was naast het dooierzakje nog n ...
Maar ben je dan niet vroeger eigenlijk? Of is dat normaal dat je met 6+2 nog niks kan zien behalve een dooier zakje?

8 dagen geleden

Reactie op Evadebruin

Maar ben je dan niet vroeger eigenlijk? Of is dat normaal dat je met 6+2 no ...
Dat is normaal. Misschien zie je bij 7 weken nog geen eens een hartje, zei mijn vk

8 dagen geleden

Bij mij was er met 6+0 een kloppend hartje te zien, maar mocht dit niet te zien zijn dat hoeft het nog niet te betekenen dat het niet goed zit. Succes 🍀

8 dagen geleden

Reactie op Evadebruin

Maar ben je dan niet vroeger eigenlijk? Of is dat normaal dat je met 6+2 no ...
Het kan gebeuren dat ze nog niets zien, zeiden ze in het ziekenhuis. De echo is inderdaad vroeg, ik heb een medische indicatie. Je hoopt dat er nu dan al wat meer zekerheid is, maar helaas moet ik dus toch nog een weekje extra wachten.

7 dagen geleden

Ik heb vandaag een echo gehad bij 6+2 en er was naast het dooierzakje nog n ...
Ik heb dit ook gehad en heb aanstaande maandag de herkansing! Echt super spannend

7 dagen geleden

Reactie op ridb

Ik heb dit ook gehad en heb aanstaande maandag de herkansing! Echt super sp ...
Hoe hoog was jou bloed waarde als ik vragen mag

7 dagen geleden

Reactie op ridb

Ik heb dit ook gehad en heb aanstaande maandag de herkansing! Echt super sp ...
Wat was jullie bloed waarde toen

7 dagen geleden

Heb morgen een 1e echo met 6+6 weken (ook ivm eerder miskraam). Heel spannend… 🥺

7 dagen geleden

Ik heb mijn eerste echo met 6+1? Zonder reden heeft het ziekenhuis zo ingepland

7 dagen geleden

6+1

7 dagen geleden

Bij mijn eerste kreeg ik ook een vroege echo met 6 + 0 i.v.m. een miskraam. Daarop was toen een dooierzakje te zien en hartactie. Maar met dat termijn betekent het nog niet iets als er geen hartactie te zien is, het is ook wel erg vroeg. Ik zou er dus met een open mind in gaan. Ik duim voor je 🍀

7 dagen geleden

Vandaag echo gehad met 6+3. 29 oktober wederom een echo. Wij hebben icsi traject gedaan.

6 dagen geleden

Het was zo spannend, maar er was een kloppend hartje te zien! Alles zag er goed uit, ben zo zo blij! 🥰🥹

6 dagen geleden

Reactie op Evadebruin

Het was zo spannend, maar er was een kloppend hartje te zien! Alles zag er ...
Wat fijn! 😍

6 dagen geleden

Reactie op Evadebruin

Het was zo spannend, maar er was een kloppend hartje te zien! Alles zag er ...
Wat fijn zeg! Lekker van genieten 🥰

6 dagen geleden

6+1