156 Reacties

één maand geleden

Reactie op lJw.

Is dit genoeg oploop? Van boven naar beneden 10/11/12 dpo. Erg onzeker na 5 ...
Hij loopt zeker op. Kleur van het streepje kan ook wat wisselen door meer of minder geconcentreerde urine. Ik ga voor je duimen 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op VWJ

Hoi dames Ik sluit me ook aan. Afgelopen juni een mk gehad bij m’n eerste ...
Juli*

één maand geleden

Reactie op lJw.

Is dit genoeg oploop? Van boven naar beneden 10/11/12 dpo. Erg onzeker na 5 ...
Die van mij loopt ook nog niet echt op.. ik ga vanaf nu om de dag testen 🍀

één maand geleden

Hcg wordt om de dag verdubbeld, hopelijk lopen de testen op 🤞🏼

één maand geleden

De vorige keer me gelijk aangemeld bij de verloskundige, uit pure enthousiasme. Nu nog afwachtend.. eerst maar eens een knaltest krijgen, dan pas aanmelden. Herkennen jullie dit? 🫤

één maand geleden

Reactie op Marelena

De vorige keer me gelijk aangemeld bij de verloskundige, uit pure enthousia ...
Heel herkenbaar. Ik ben toch binnenkort voor m’n werk naar het buitenland dus de echo kan niet eerder. Die trip valt ook precies samen met de termijn tot de mk dus ik heb geen haast. Eerst zien of het nu wel blijft zitten 😅

één maand geleden

Reactie op Marelena

De vorige keer me gelijk aangemeld bij de verloskundige, uit pure enthousia ...
Heel erg herkenbaar… ik heb 4 weken later pas gebeld. Echo staat eind deze week… zo spannend allemaal. Ik wil positief zijn maar ben ergens ook bang

één maand geleden

Reactie op claudiafrnkn

Heel erg herkenbaar… ik heb 4 weken later pas gebeld. Echo staat eind deze ...
Wat spannend voor je! Ik ga aan je denken 🙏🏻

één maand geleden

Hoi!👋🏻 Ik heb een BBZ en twee miskramen gehad afgelopen jaar, laatste was op 27 juli. Vandaag weer een positieve test, het is nog heel pril: echt een tuurstreepje maar oh zo herkenbaar van de vorige zwangerschappen 🤍🥲 Ben erg gespannen, er lopen bij mij nu ook onderzoeken naar de herhaalde miskraam. Eigenlijk voel ik meteen weer veel liefde en het vertrouwen moet gewoon even wat groeien, ik ga ervan uit dat dit kindje bij ons blijft en ga geen voorschot nemen op het verdriet van een mogelijke miskraam 😉 Omdat ik zo vroeg getest heb, sluit ik voor mijzelf een BBZ uit en dat is al een heel fijn gevoel. Mijn symptomen zijn vooral buikkrampen, maar ook hoofdpijn, duizeligheid en een pijnlijk gebit. Ik voel me zwanger! 😊

één maand geleden

Hee! Vorige maand een miskraam gehad (ongeveer 5 weken zwanger) en net een (heeel) lichte positieve test in handen! Durf nog niet volledig blij te zijn maar ik merk dat ik nu al meer symptomen heb dan vorige keer. Dat stelt me gerust? Vooral even goed kijken hoe de testen oplopen, vorige keer liepen ze namelijk helemaal niet goed op.

één maand geleden

Hi allemaal! Hier ook 1 miskraam en 3 missed abortions (12, 7 en 10 weken).. dus de spannende periode duurt nog wel even. Geloof het pas als ik een gezonde baby in mijn handen heb:) Probeer wel gewoon mega blij te zijn.. en dat lukt tot nu toe ook goed! treuren kan altijd nog mocht het weer zo zijn. Het gaat ook heel vaak goed dus bij ons vast ook!! ❤️ en maak jezelf niet gek met die testen.. positief is positief! Genieten!

één maand geleden

Reactie op Ji11

Hi allemaal! Hier ook 1 miskraam en 3 missed abortions (12, 7 en 10 weken ...
Wat een lieve comment! 💜 We gaan positief blijven 🥰

22 dagen geleden

Hoe gaat het met iedereen? Hopelijk doet iedereen nog mee? 🍀🤞🏻Hier nu als goed is 4+4w, tijd gaat langzaam…. Kreeg bij mn miskraam vorige maand met 5 weken krampen en met 5+3 begon ik met bloeden. Denk dat ik pas kan ademhalen als ik dat termijn heb gehaald. Nog een week in spanning dus… Tijd gaat langzaaaaam

22 dagen geleden

Hier 4+5 en testen lopen perfect op. Super fijn. Kwaaltjes minimaal dus dat maakt me af en toe onzeker, maar ook fijn… Eerste echo staat gepland op 16 oktober, ben dan 7 weken zwanger 🎉 Hier vorige 2 miskramen met 5+2, dat termijn is as vrijdag weer. Onzin natuurlijk maar vind het toch extra spannend die dag merk ik!

22 dagen geleden

Ik heb sinds vanochtend lichtroze bloedverlies en menstruatieachtige krampen. Ik voel me ook anders vanochtend dus ben zelf bang dat het nu toch foute boel is. Heb wel ook het idee dat deze krampen anders voelen dan de 'groei' krampen die ik eerder had.

22 dagen geleden

Reactie op Jannie101

Ik heb sinds vanochtend lichtroze bloedverlies en menstruatieachtige krampe ...
Oh 😢 herken je het van je vorige mk?

22 dagen geleden

Reactie op lJw.

Hier 4+5 en testen lopen perfect op. Super fijn. Kwaaltjes minimaal dus dat ...
Heel herkenbaar… zo gefocust op wat je voelt hè… Ik ook 16 okt eerste echo! Dan 6+6. 🍀🤞🏻 Niet onzinnig hoor, al helemaal na 2x! Zal mee duimen dat je daar dit keer gewoon over heen gaat!

22 dagen geleden

Reactie op Jannie101

Ik heb sinds vanochtend lichtroze bloedverlies en menstruatieachtige krampe ...
Och nee…. Hopelijk komt het nog goed! 💔🍀🤞🏻

22 dagen geleden

Reactie op Marelena

Heel herkenbaar… zo gefocust op wat je voelt hè… Ik ook 16 okt eerste echo ...
Helaas al 5 keer maar 2 keer bij 5+2. Nu alleeeeeen maar goede energie sturen 🙏🏼🍀🩷

22 dagen geleden

Nu 4+3 na een missed abortion (8-9 weken) in oktober vorig jaar en een vroege miskraam bij 4+1 in april. Ontzettend spannend weer en ik ben ook nog niet gerust na de eerste echo (14 okt) denk ik maar probeer toch zo veel mogelijk te genieten.