92 Reacties

16 dagen geleden

Grappig zo’n voorgevoel. Ik heb echt het gevoel dat dit een meisje is 🤍 hebben jullie ook al een voorgevoel?

16 dagen geleden

Jaa ik wel! Ik heb heel sterk het gevoel dat het een meisje word dit keer 🥰

16 dagen geleden

Hier ook terug zwanger van een wonder .🤰🏼 Ik ben 33 jaar oud en we hebben een kindje van bijna 3 jaar. Na de bevalling van ons eerste kindje werd ik ziek en werd er gezegd er een rood licht was voor opnieuw zwanger te worden. Na een jaar werd het misschien en na 2 jaar kregen we groen licht. In april heb ik een miskraam gehad en erna was ik gelijk terug zwanger. Helaas had onze dochter een afwijking en was ze niet levensvatbaar. Ze is dan ook vroeg stilgeboren. In verband met misselijkheid toch een test gedaan (waren er nu nog niet mee bezig na al hetgeen wat er was gebeurd) en hoewel enorm dankbaar, waren mijn eerste gevoelens toch echt angst/schuld/paniek. Ik had me na de bevalling voorgenomen dat mocht ik ooit terug zwanger zijn, ik er wel zoveel mogelijk van willen te genieten. Dat wil ik ook echt proberen hoewel ik het ook hartstikke spannend vind. Hopelijk mag alles nu goed gaan en hopelijk ook zonder een HG zwangerschap. 🍀🌈

16 dagen geleden

Ik ben Noël - 28 jaar en in verwachting van ons 2e kindje (5+3) onze dochter is nu 13 maanden dus heel leuk allemaal zo dicht op elkaar 🥰

16 dagen geleden

Ik ben Nicolette, 28 jaar en onverwachts maar meer dan welkom in verwachting (5+6) van ons tweede kindje. Ons zoontje is van juli 2023. ☺️

16 dagen geleden

Ik was even vergeten hoe intens die vermoeidheid is. Daar heeft m’n zoontje natuurlijk geen boodschap aan 😅 straks het middagdutje even lekker meedoen.

16 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Ik was even vergeten hoe intens die vermoeidheid is. Daar heeft m’n zoontje ...
Zo hier ook, heel moe maar mijn zoontje slaapt helaas niet meer tussen de middag 🫣

16 dagen geleden

Reactie op Wondert2025

Zo hier ook, heel moe maar mijn zoontje slaapt helaas niet meer tussen de m ...
Hier gelukkig nog 2 dutjes, alleen nu slaapt ie en kan ik niet slapen 🥲

16 dagen geleden

Hoi met Merve. zoontje van 17 maanden en momenteel zwanger (denk 6 weken) ik ben waarschijnlijk 3 juni uitgerekend. Heb nog geen echo gehad 🫣

16 dagen geleden

Reactie op Emmy2002

Jaa ik wel! Ik heb heel sterk het gevoel dat het een meisje word dit keer � ...
Wat zijn je symtonen? Mijn 1e is ook een jongen! Ik voel me ook anders deze zwangerschap

16 dagen geleden

Hello, Ik ben Joyce, 30 jaar. Mama van een dochtertje van bijna 2. Dit weekend een positieve test. Nadat ik al meerdere symptomen opmerkte. Vanmorgen ook bloedgeprikt, en die is ook positief. Volgens mijn berekening 4+3 nu. Mijn dochtertje wordt over een week alweer 2. Spannend. Ze is op de opvang zo lief met kleine kindjes en huppelt de halve dag met haar baby in de rondte. Hopelijk gaat het goed. In januari had ik een hele vroege mk. Niet uit te lezen op de bloedtesten. Wel op de strips en symptomen. Heel verwarrend. Dus ergens voelt het fijn dat de bloedtest nu ook zwanger laat zien 🙏🏻

16 dagen geleden

Reactie op M3rrr_

Wat zijn je symtonen? Mijn 1e is ook een jongen! Ik voel me ook anders deze ...
Bij mijn 1e zwangerschap had ik gevoelige borsten en was ik snel misselijk. Nu ben ik alleen heel moe. En een gek kriebeltje ofzo dat zegt dat dit een meisje is 😂 Ik kreeg ook toen ik laatst wakker werd ineens een beeld in mijn hoofd van een klein meisje met blond krullend haar met een strikje in haar haar! Mijn moeder had dit ook bij mijn broertje, toen zag zij een jongetje met blond krullend haar op een wolkje

15 dagen geleden

Mijn dochter is 19 maanden en speelt veel met babypoppen, ook echt flesje geven enzo, zo schattig! Ik heb heel erg het gevoel dat zij ook toe is aan grote zus worden, herkennen jullie dat?

15 dagen geleden

Reactie op CelinaFabienne

Mijn dochter is 19 maanden en speelt veel met babypoppen, ook echt flesje g ...
Hier ook eentje. Ze is heel zorgzaam en lief. Ben nu al bezig met voorbereiden om een zusje of broertje. Door elke dag te aaien over mijn buik en kusjes te geven. Ze vindt het helemaal geweldig en hoor haar soms random baby roepen en aaien over haar eigen buikje haha. Kan niet wachten 😍🥰 !

15 dagen geleden

Hoi! Ik ben 33 jaar en onze dochter is eind augustus 3 geworden. Haar destijds na een pittige periode middels een fertiliteitstraject gekregen en de kans dat ik zelf natuurlijk zwanger zou raken, zou heel klein zijn. Zie hier! Tadaa! Ontspannen op vakantie en ongepland maar wel intens gelukkig en dankbaar..nummer 2 onderweg en ik gok nu 6+1. Volgende week eerste echo. Klachten variëren maar zijn elke dag wisselend: erg moe, opgeblazen/last darmen, hoofdpijn, pijnlijke borsten (minder dan bij de 1ste), emotioneel met momenten, misselijk en weinig kunnen eten (had ik bij de 1ste helemaal niet) en net nog gespuugd omdat ik heel veel ruik en daarvan niet lekker wordt!😂

15 dagen geleden

Ik ben S, 32 jaar en een zoontje van 2,5 jaar. Vorige zwangerschap is goed verlopen en weinig klachten. Helaas ging de bevalling niet goed en heb ik daar 1,5 jaar pijn aan over gehouden. Nu zwanger van de tweede. 11 juni is de voorlopig uiterlijk datum. Voel me goed. Heb wel spanning voor de bevalling.. Hopelijk dit keer geen lang natraject.

15 dagen geleden

Wat is bij jullie het verschil in symptomen vroeg in de zwangerschap vergeleken met de vorige keer/keren en nu? Ben erg benieuwd!

15 dagen geleden

Hoi, dit is mijn derde zwangerschap. De eerste in december 2020 is uitgelopen op een miskraam. Daarna in mei 2021 weer zwanger geraakt van mijn inmiddels 2.5 jaar oude zoontje.. ben nu volgens mijn eigen berekening 4w1d zwanger..

15 dagen geleden

Wat is bij jullie het verschil in symptomen vroeg in de zwangerschap vergel ...
Ik ben nu misselijk en kan niet veel eten..koffie krijg ik nog amper 1 bakkie weg (geur wel lekker) en over het algemeen zijn er wel symptomen, maar stuk minder heftig tot nu toe. Wel hoofdpijn, moe, minder emotioneel, nog geen cravings,soms wat steekjes in m'n liezen en beetje gevoelige borsten maar meer niet. Bij onze dochter had ik mega pijnlijke borsten en tepels tor week 8, super moe, veel krampen en steken en mega cravings etc. Lijkt wel of m'n lichaam het 'echt gewend is' omdat die het al een keer allemaal heeft meegemaakt!😅 Hebben jullie ook de 'angst': oh als m'n eerste er maar blij mee gaat zijn, als we maar niet de 'verkeerde' keuze hebben gemaakt en ze jaloers wordt, is m'n hart groot genoeg etc?😂

14 dagen geleden

34 jaar, moeder van een zoon van 3,5 jaar. Half juni uitgerekend. We hebben er lang op moeten wachten, al gingen we wel bewust voor wat meer leeftijdsverschil. Oudste zal al naar de basisschool zijn als deze baby geboren wordt.