54 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op SweetAngelSky

Gefeliciteerd meid! En ik vind dat het ligt geheel aan jezelf uiteindelijk ...
Dankjewel voor je lieve woorden. We waren pas 4 maanden samen en zijn met ruzie uit elkaar gegaan. Ik wil het sowieso houden en het liefdevol opvoeden. Ik heb inderdaad nog even de tijd om erover na te denken wat ik doe. Maar alle advies is zeker welkom

3 jaar geleden

Gefeliciteerd iedereen🥰 Eergisteren 12 DPO (action en CB digital) en vandaag getest, mijn laatste menstruatie was 22 mei, maar cyclus is redelijk lang. Vandaag dus precies 4 weken! Hoewel ik moe ben, en tepelhoven wat vergroot heb ik nog geen echte kwaaltjes... zit me nog niet lekker. Hoe is dat met jullie? Geniet er van meiden💕

3 jaar geleden

Gefeliciteerd iedereen🥰 Eergisteren 12 DPO (action en CB digital) en vand ...
Heel herkenbaar. Had ook geen kwaaltjes en al wel vroeg positief getest. Maar werd net wakker en alles komt tegelijk. Geniet er nog even van dat ze er niet zijn zou ik zeggen ;-).

3 jaar geleden

Dankjewel voor je lieve woorden. We waren pas 4 maanden samen en zijn met r ...
Graag gedaan! Jammer dat jullie zo vervelend uit elkaar gegaan zijn. Ik vind niemand kan die beslissing voor jou maken, alleen jij zelf en de keuze die je op dat moment maakt is dan de juiste keuze voor jou op dat moment. Wel fijn dat je al een keuze hebt kunnen maken in dat je het wilt houden. Groetjes!

3 jaar geleden

Gefeliciteerd iedereen🥰 Eergisteren 12 DPO (action en CB digital) en vand ...
Ik had 21 mei mn laatste menstruatie. Ben inderdaad ook wat moe en tepelhoven wat vergroot. Soms sochtends lichtjes n gevoel van niet helemaal lekker te zijn maar nog niet echt misselijk (Als ik straks wel misselijk ga worden, leg ik gwn elke ochtend een banaan op mn nachtkastje zodat ik die smorgens kan opeten). Verder niet echt veel kwaaltjes nog.

3 jaar geleden

Ik sluit me hier ook aan. 28-5 eerste dag van mijn laatste menstruatie. Dinsdag positief getest en gister met clear blue 1-2 weken. 23 juli eerste echo😍

3 jaar geleden

Huh.. dit snap ik dus niet! Mijn menstruatie was 23 mei, en bij mij haf hij 2-3 weken aan.. hoe kan dit dan? Heeft dit met je cyclus te maken of? Volgens mijn eigen berekening ben ik morgen dan precies 5 weken, ik heb gelezen dat je vanaf de dag van je laatste menstruatie moet tellen..maar dit ga ik dalijk allemaal aan de dokter/ziekenhuis (waren daar onder behandeling voor kinderwens) navragen

3 jaar geleden

Reactie op babykjl

Huh.. dit snap ik dus niet! Mijn menstruatie was 23 mei, en bij mij haf hij ...
Ja snap het ook niet! Alle apps tellen weer anders en clearblue geeft 2-3 weken aan. Laatste menstruatie begon 28-5

3 jaar geleden

Reactie op Esther92

Ik sluit me hier ook aan. 28-5 eerste dag van mijn laatste menstruatie. Din ...
Ik zelfde dag begin cyclus maar mag al de 10e! En. Kan daarop al niet wachten ;-). Gefeliciteerd en succes!!

3 jaar geleden

Reactie op Mieke1985

Ik zelfde dag begin cyclus maar mag al de 10e! En. Kan daarop al niet wacht ...
Gefeliciteerd! Wachten duurt altijd te lang 😅

3 jaar geleden

Reactie op Mieke1985

Ja snap het ook niet! Alle apps tellen weer anders en clearblue geeft 2-3 w ...
Even de beschrijving van CB lezen. 2-3 weken melding = 4-5 weken zwanger. Ik was ook in de war.

3 jaar geleden

Reactie op Vanosmelanie

Even de beschrijving van CB lezen. 2-3 weken melding = 4-5 weken zwanger. I ...
Ja dat duurde ook even voordat ik dat doorhad 😂. Komt ook zoveel op je af. Maar in vergelijking met sweetangelsky snap ik het ook niet helemaal🤷🏼‍♀️. Ach we zijn allemaal anders zie je wel😅

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Mijn eerste dag van de laatste menstruatie was 19 mei. Afgelopen donderdag en vrijdag meerdere testen gedaan die allemaal positief waren. CB test gaf aan 1-2 weken. Gister kreeg ik last van menstruatie pijn en wat bloed verlies, het werd wat heftiger maar nog niet zo erg als me menstruatie. Langs de dokter geweest en die zegt dat ik moet afwachten.. Vandaag is de bloeding weer een heel stuk minder geworden maar maak me alsnog zorgen..