9 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een speelmat op de grond met een speelgym. Eerst leggen we hem in de box en als hij het zat is, leggen we hem in de gym. In het begin speelt hij met de speeltjes, maar binnen no time rolt hij op zijn buik. Omdat hij aan het oefenen is met kruipen, heeft hij zo meer bewegingsvrijheid en ligt hij ook snel naast de mat. Hier is hij wel een tijdje zoet mee.

2 jaar geleden

Ja hier ook, weet soms echt niet meer hoe ik haar moet vermaken. Eerder was het bij ons altijd in de box gerust 20 min daarna speelmat daarna de wipstoel. Nu al een week zo dat ze alles na een paar minuutjes al zat is 😅

2 jaar geleden

Wij hebben geen box meer. Ze spelen op een kleed op de grond. Sinds deze week rollen ze de hele kamer door. Omdat dat makkelijker voor ze gaat. Wat ik wel eens doe is ze op mn buik leggen en op mn rug de kamer door schuiven. Hondje of iets anders met wieltje werkt ook. Echt glimlach van oor tot oor. Frustratie wordt steeds minder hier. Ik laat wel soms even 1-2 min aanrommelen en mopperen.

2 jaar geleden

Denk dat het een fase is die hoort bij die leeftijd. Mijn dochter is ook 5 maanden en wil het liefst op een kleed op de grond omrollen en spelen, in de box wordt ze gefrustreerd omdat ze daar weinig ruimte heeft. En überhaupt is ze een stuk ongeduldiger en gefrustreerder nu ze kan rollen, maar nog niet alles wat ze wil kan doen (zoals tijgeren inderdaad)!

2 jaar geleden

Reactie op mormels

Wij hebben geen box meer. Ze spelen op een kleed op de grond. Sinds deze we ...
Hondje is een goed idee! Zal ze hier ook fantastisch vinden denk ik

2 jaar geleden

Soms helpt het bij ons om de box eens in een andere ruimte te zetten. Maar een grote speelmat kan ook veel helpen. Ik zoek er zelf ook eentje. Liefst eentje die gemakkelijk proper te houden is. Mijn kindje geeft snel melk terug en ik zie het niet zitten om die grote mat elke dag in het wasmachine te doen. Iemand tips?

2 jaar geleden

Reactie op Nuit

Soms helpt het bij ons om de box eens in een andere ruimte te zetten. Maar ...
Wij hebben ondertussen dit in onze living geplaatst. Onze tafel gaat tijdelijk de kelder in...

2 jaar geleden

Reactie op Nuit

Soms helpt het bij ons om de box eens in een andere ruimte te zetten. Maar ...
Speeltegels zoals daar op de foto zijn makkelijk schoon te maken. Ik ben wat makkelijker, hier spuugt er een ook geregeld na de voeding. Maak het dan droog met een hydrofiel en was het maar 1 keer in de week 🙊

2 jaar geleden

Reactie op MommyofA

Wij hebben ondertussen dit in onze living geplaatst. Onze tafel gaat tijdel ...
Wauw! Super handig