95 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben trouwens ook al 2,5 kilo aangekomen.. hebben jullie dat ook? En ik had de kilo’s en net weer allemaal af🤦🏻‍♀️😂

3 jaar geleden

Reactie op 1-Willeke

Ik ben trouwens ook al 2,5 kilo aangekomen.. hebben jullie dat ook? En ik h ...
Hier gelukkig nog geen extra kilo’s.. ik heb al een goeie 10 kilo teveel dat ik meesleur dus hopelijk blijft de gewichtstoename nog even uit! Heb het al best moeilijk met dat idee! 😥

3 jaar geleden

Oke, hierbij mijn 2e klaagpost.. Ik weet van mezelf dat ik aan ben gekomen en dat ik niet zo slank meer ben als voor dat ik de eerste kreeg. Maar om te zeggen dat je het nu al ziet? Het zit zo: wij hebben een leuke foto van mijn man ik en onze dochter. Deze heb ik op onze facebookpagina gezet en daarop wordt volop leuk gereageerd. Behalve 1 iemand. Diegene vind t nodig om mij een berichtje te sturen met een cirkel om mijn buik en daarbij: nummer 2 of corona kilo’s ? Nou bedankt dus bij deze ! Ik heb geantwoord met: dat zijn de coronakilo’s! Wel jammer he..

3 jaar geleden

Reactie op ShonaZoëPaultje

Oke, hierbij mijn 2e klaagpost.. Ik weet van mezelf dat ik aan ben gekomen ...
Dat je uberhaupt geantwoordt hebt. Respectloze onzin! De maatschappij is geobserbeerd met platte buiken terwijl het halve land volgens statistieken overgewicht heeft. Maar sterkte en trek je niets van idioten aan. Mijn zwangerschapskwaal is dat ik lichtelijk geïrriteerd ben 😬.

3 jaar geleden

Reactie op ShonaZoëPaultje

Oke, hierbij mijn 2e klaagpost.. Ik weet van mezelf dat ik aan ben gekomen ...
Belachelijk zeg! Trek het je niet aan, net wat alecrim zegt. Beetje kansloze opmerking.

3 jaar geleden

Reactie op Alecrim

Dat je uberhaupt geantwoordt hebt. Respectloze onzin! De maatschappij is ge ...
Ja ik dacht laat ik netjes blijven. Ik vind het verder niet erg hoor, ik ben lekker wel zwanger en die persoon hoort het als laatste !😛

3 jaar geleden

Reactie op ShonaZoëPaultje

Oke, hierbij mijn 2e klaagpost.. Ik weet van mezelf dat ik aan ben gekomen ...
Had dat figuur er meteen afgegooid en geblokkeerd. Kansloos

3 jaar geleden

Ik kom ook klagen. Onze verbouwing loopt uit waardoor het huis waarschijnlijk pas met 36 weken af is en erin kunnen. Ik vroeg jankend aan mijn man of de baby in een boodschappen tas moet als ie eerder komt. Meiden, hoe ga ik dit doen? Alle spulletjes al kopen op grote meubels na?

3 jaar geleden

Ik kom ook klagen. Onze verbouwing loopt uit waardoor het huis waarschijnli ...
Oei ik ken het ! Voor zover ik weet heb je een aantal winkels waar je je spullen kan kopen en zelf de datum beslist wanneer je het haalt of wanneer het wordt bezorgd! Misschien is dat een ideetje ?

3 jaar geleden

Awel ik moet ook wel Iets van het hart ik belde dus vorige week naar de dokter om mijn bloedwaarden die waren 40 en ze zij van ja het is het begin dus kom volgende week langs want met dit weten we Niets meer ik zij BEN IK NU ZWANGER OF NIET ? die dokter zegt zo DAAR MOET JE NIE VANUIT GAAN WANT ALLES KAN MISGAAN WAT LOGISH IS WANT JE PROBEERT NOG MAAR NET Dat is nu toch super grof ??? En dat deed echt pijn en daardoor leef ik nu in angst dat het slecht gaat 😭😭😭😭😭😭😭

3 jaar geleden

Reactie op ShonaZoëPaultje

Oei ik ken het ! Voor zover ik weet heb je een aantal winkels waar je je sp ...
Goeie!! Welke winkel is dat?

3 jaar geleden

Goeie!! Welke winkel is dat?
Ik heb mijn meubeltjes toen bij babyentiener gekocht ! Ook hebben ze daar 1 jaar garantie vanaf het moment dat het kindje is geboren. Vond ik ook erg handig!

3 jaar geleden

Reactie op ShonaZoëPaultje

Oke, hierbij mijn 2e klaagpost.. Ik weet van mezelf dat ik aan ben gekomen ...
Seg hoe onbeschoft, eruit kieperen!!

3 jaar geleden

Reactie op Vanosmelanie

Sinds de positieve testen vorige week is er een natuurlijke wekker om 4.30. ...
Herkenbaar, bij de vorige 2 zwangerschappen ook elke nacht om 3 uur wakker.

3 jaar geleden

Ik ben zo misselijk en ben het al helemaal beu, terwijl ik nog maar 1 maand ver ben.. Pff

3 jaar geleden

Ohhh super fijn een klaagmuur heb ik net ff nodig.. m’n vriend en ik weten nu sinds een week dat ik zwanger ben en we hadden vanavond een feestje, nou hij heeft het toch op een zuipen gezet kon niet meer op zijn benen staan... zo frustrerend hij denkt ik neem het er nog ff van ofzo😒

3 jaar geleden

Reactie op Nymfa

Herkenbaar, bij de vorige 2 zwangerschappen ook elke nacht om 3 uur wakker. ...
Ik ook! Elke nacht wakker rond half 4 en daarna weer om 6 uur.

3 jaar geleden

Reactie op mamavanleon

Ik ook! Elke nacht wakker rond half 4 en daarna weer om 6 uur.
Ik ook elke nacht tussen 3 en 4 uur wakker. En elke ochtend rond 6 uur half 7

3 jaar geleden

Ik kom ook klagen. Onze verbouwing loopt uit waardoor het huis waarschijnli ...
Oh, wat naar! Hier in huis moet ook nog een hoop gebeuren wat mijn man allemaal zelf doet en ik graag gedaan wil hebben voordat de kleine er is, maar wat ik niet zie gebeuren ... en dat geeft me al mega stres en veel frustraties!

3 jaar geleden

22/6 verwijzing gekregen voor de gynaecoloog. Ik word gebeld voor een afspraak. Bijna 2 weken later nog niks gehoord... zelf al gebeld maar ze kunnen geen afspraak maken. Gewoon wachten tot ik gebeld word🙄🙄