95 Reacties

3 jaar geleden

Ik word gek van mijn gewicht🤯 ik kom aan, hou vocht vast, verlies weer vocht. Net een jojo. Zwangerschap begonnen op 69,4 (174 cm) na 4 dagen 72,4 na 5 dagen 73,7. Nu na 7 dagen 71,8. Mijn buik is opgeblazen door mijn darmen. Als dit zo doorgaat wordt het nog moeilijk om mijn buik te verbergen! 😂

3 jaar geleden

Reactie op 1-Willeke

Ik word gek van mijn gewicht🤯 ik kom aan, hou vocht vast, verlies weer voc ...
Hoe ver ben je?

3 jaar geleden

Reactie op 1-Willeke

Ik word gek van mijn gewicht🤯 ik kom aan, hou vocht vast, verlies weer voc ...
Zo herkenbaar! Heb het bij mijn eerste met 9 weken verteld op mijn werk omdat ik gewoon een buikje kreeg al. Paste toen ook al mijn broeken niet goed meer!

3 jaar geleden

Reactie op M19842020

Hoe ver ben je?
4+4

3 jaar geleden

Wat een ellende! Vandaag al 2 heftige pijnaanvallen met mega kramp in m'n buik en rug. Zo erg dat ik helemaal niets meer kon, helemaal oververhit raakte en letterlijk moest janken van de pijn. Heb de HAP gebeld, dat wilde mijn vriend graag, maar ze kunnen niets voor me betekenen. Prima... Maar ik ben zo bang dat dit morgen op het werk ook gebeurd. Wat moet ik dan?? Het is nog zo pril.

3 jaar geleden

Reactie op RAO08

Wat een ellende! Vandaag al 2 heftige pijnaanvallen met mega kramp in m'n b ...
Zo herkenbaar! Ik stond net hangend tegen het aanrecht.. ik dacht echt “dit is niet te doen!”

3 jaar geleden

Zodra ik mijn bh uit doe 's avonds zulke enorme gevoelige borsten en tepels, dat ik ze moet ondersteunen met mijn handen om de gevoeligheid te verminderen 🤔

3 jaar geleden

Ik ben hier nog eens om te klagen.. aangezien er bij ons een groot opvangprobleem is voor kinderen, ben ik sinds eind vorige week (toen nog 4weken ver) vol goede moed alvast mijn zoektocht naar kinderopvang gestart zowel bij kinderdagverblijven als onthaalouders, met de bedoeling opvang te hebben vanaf juli/augustus 2021, maar... echt alles zit sowieso al vol tot minstens eind 2021 en sommige zelf tot eind april 2022!! 😳 ik word er moedeloos van.. de hormonen helpen er ook niet veel aan, want sinds een aantal dagen gaan mijn traansluizen wel erg vaak open voor echt alles en nog wat 😩

3 jaar geleden

Hooooi! Ik dacht ik zoek de klaagmuur op 😅. Een maand geleden (een dag voor de positieve test) heb ik gereserveerd bij the dessertclub. Een pop up restaurant waar je een 7 gangen menu toetjes krijgt. Ik had er zoooooo zin in. Maar heb net m’n plekje afgestaan aan de beste vriend van m’n partner. Ik doe namelijk een uur over een bord pasta. Een 7 gangen menu: its not gonna happen in mijn lijf. Zoo ontzettend balen!!

3 jaar geleden

Dit is niet eens echt klagen maar vind het wel bizar allemaal hoor. Ik heb zelfs in mijn pubertijd (lees; m'n hele leven) nog geen puistje gehad, en nu ben ik een braille voorleesboek op m'n borst🤣

3 jaar geleden

Dit is niet eens echt klagen maar vind het wel bizar allemaal hoor. Ik heb ...
Hahahaha hahahaha mooi omschreven ook 😝

3 jaar geleden

Reactie op RAO08

Hahahaha hahahaha mooi omschreven ook 😝
Hahaha thnx. Daarom wilde ik het ook opschrijven🤣 mijn vriend lag gister helemaal in een deuk toen ik onder de douche zei 'maar voel dan? Ik ben net een braille voorleesboek' 🤣

3 jaar geleden

Dit is niet eens echt klagen maar vind het wel bizar allemaal hoor. Ik heb ...
Ohh dit herken ik 😅 sta helemaal vol terwijl ik anders een heel egale huid heb..had in het begin van men zwangerschap gezegd liever vol pukkels dan iedere dag ziek zijn.. dus ik heb erom gevraagd zeker? 🙈 ik hoop wel dat de ‘glow’ er nog aankomt 😀

3 jaar geleden

Och och wat een dag. De zwangerschapsmisselijkheid was blijkbaar niet genoeg. Heb een paar keer overgegeven, maar vandaag was het overgeven denk ik niet van de zwangerschap. Midden op de dag en ladingen (sorry) kwamen eruit.... Alsof ik me al niet ellendig genoeg voelde.

3 jaar geleden

Heeeeel irritant dat IEDEREEN nu ineens gaat vragen wat het zal worden in een eigen topic terwijl er blijkbaar een speciaal topic voor is. Deze op.erking zal me niet in dank worden afgenomen maar ik zie meer nutteloze vragen over geslacht berichten dan daadwerkelijke vragen. Vind ik jammer.

3 jaar geleden

Heeeeel irritant dat IEDEREEN nu ineens gaat vragen wat het zal worden in e ...
Ben het wel met je eens eigenlijk. Veel scrollen nu voor andere onderwerpen haha. Ik zelf geloof ook niet echt in die theorie, dus dat heeft er ook wel mee te maken. Voorstander van het bij 1 topic laten 🙋‍♀️

3 jaar geleden

Heeeeel irritant dat IEDEREEN nu ineens gaat vragen wat het zal worden in e ...
Helemaal mee eens. Ook al bedoelt niemand het verkeerd 😃

3 jaar geleden

Reactie op panaceatic

Helemaal mee eens. Ook al bedoelt niemand het verkeerd 😃
Absoluut niet(dat niemand het verkeerd bedoeld). Is gewoon ineens een hype geworden waar iedereen in geïnteresseerd is, snap ik écht wel. Maar plaats het in dat topic waar t voor is ipv 'tijdlijn' te spammen

3 jaar geleden

Absoluut niet(dat niemand het verkeerd bedoeld). Is gewoon ineens een hype ...
Hoi dames! Dubbele topics kunnen jullie rapporteren. Deze zullen wij sluiten als we de melding zien :-) (we kunnen helaas niet 24/7 monitoren, maar doen ons best☺️) Je zou ook in het topic kunnen zetten dat er een groot topic voor is, dan zien meer mensen het hopelijk en worden er minder topics aangemaakt :-) Liefs, Roos

3 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Hoi dames! Dubbele topics kunnen jullie rapporteren. Deze zullen wij sluit ...
Daar is niet tegenop te rapporteren. Ik heb er alleen vanaf al 8 ofzo gezien