95 Reacties

3 jaar geleden

Heeeeel irritant dat IEDEREEN nu ineens gaat vragen wat het zal worden in e ...
Eens!👏🏻

3 jaar geleden

Ik heb trouwens een onderrug in de aanbieding! Je hebt veel pijn en je hoeft er niet veel voor te doen. Na 3 goede dagen dacht ik eindelijk de badkamer eens een grote beurt te kunnen geven. Te vroeg gejuicht, lig al 5 uur creperen van de pijn in mn onderrug. Ik doe mijn onderrug weg omdat ik meer belang heb voor een nieuwe en na 29 jaar ben uitgekeken op deze!😂

3 jaar geleden

Reactie op 1-Willeke

Ik heb trouwens een onderrug in de aanbieding! Je hebt veel pijn en je hoef ...
Hij is niet meer in goede staat begrijp ik? Is ie gratis?

3 jaar geleden

Reactie op RAO08

Hij is niet meer in goede staat begrijp ik? Is ie gratis?
Nee maar kan misschien nog wel een tweede ronde mee. Ik doe geld toe 😂

3 jaar geleden

aaarggh dat moment waarop je als zwangere vrouw enorm hebt uitgekeken naar je chocolate chip cookies en ze uit de kast pakt om er vervolgens achter te komen dat je man op 1 koekje na het hele pak heeft leeg gegeten! Ik weet dat t hormonen zijn en dat het nergens op slaat maar ik ben woest!

3 jaar geleden

Dan heeft je vent afgesproken dat zijn ouders savonds langskomen op de dag dat je gewerkt hebt... met zoveel beroerdheid en moeheid zit ik daar zo niet op te wachten! Grrrr zo geen zin in!

3 jaar geleden

Reactie op LisaVera

aaarggh dat moment waarop je als zwangere vrouw enorm hebt uitgekeken naar ...
Owww ja ik snap je he-le-maal! Echt onvergefelijk!

3 jaar geleden

Dat er overal en nieuw topic over aangemaakt word omdat er niet op ze gereageerd wordt. Op mijn berichten ook niet, is jammer maar pech dan toch....

3 jaar geleden

Dat er overal en nieuw topic over aangemaakt word omdat er niet op ze gerea ...
Achja ik erger mij aan iedereen die hierover zeurt omdat je zelf kan bepalen wat je aanklikt of niet 😉

3 jaar geleden

Reactie op Cuneo92

Achja ik erger mij aan iedereen die hierover zeurt omdat je zelf kan bepale ...
Ik krijg er toch melding van dat er wéér eenzelfde ding is aangemaakt. Dus ja dat is irritant ja.

3 jaar geleden

Dit is niet eens echt klagen maar vind het wel bizar allemaal hoor. Ik heb ...
😂😂😂😂😂, ik was aan t drinken en er kwam gwn spontaan thee uit m’n neus toen ik t las .. ik heb ineens ook van die vulkanen maar dan op m’n gezicht, echt apart.. onderhuids ook nog waar je dus nul mee kunt 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op leeuwin89

😂😂😂😂😂, ik was aan t drinken en er kwam gwn spontaan thee uit m’n neus ...
Erg hé. Ik had laatst zo'n onwijze jeuk in mijn hele lijf, dat ik mijn hele borstkas heb opengekrabt in m'n slaap 🙄

3 jaar geleden

Erg hé. Ik had laatst zo'n onwijze jeuk in mijn hele lijf, dat ik mijn hele ...
Jaaaa ik krab ook veel open in m’n slaap Kheb hele rare uitslag rondom m’n buik en in m’n zij.. hopen dat t gauw weer over is (en het plek maakt voor n ander irritant kwaaltje 😅)