1928 Reacties

één jaar geleden

🥳

één jaar geleden

Deel 4 alweer!

één jaar geleden

Meneer lijkt meer last te hebben van de oorontsteking dan gisteren en is daarnaast misselijk door de antibiotica. Die ik trouwens ook amper naar binnen gewerkt krijg, de normale antibiotica is niet leverbaar en daardoor zit hij nu aan een hele smerige blijkbaar. Hij slaapt nu op mij, dat is dan wel weer even genieten 🥰

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Meneer lijkt meer last te hebben van de oorontsteking dan gisteren en is da ...
Ah zielig! Die ‘gewone’ vond ze hier zelfs lekker 🙈 Lekker is dat hè als ze weer een keer op je slapen. In het vliegtuig ook echt van genoten dat ze dat weer een keer deed 😊

één jaar geleden

Reactie op Suzan86

Ah zielig! Die ‘gewone’ vond ze hier zelfs lekker 🙈 Lekker is dat hè als z ...
Ja die met vloeistof vond hij hier ook zalig. Dit zijn tabletten voor volwassene die je moet oplossen 😅 Gok dat het smaakt zoals opgeloste paracetamol, het stinkt ook haha.

één jaar geleden

Hier heb ik vanochtend mn dochters voor het eerst geknipt in de tuin. Ene dochter vond het verschrikkelijk, maar heeft denk ik een enkele oorontsteking. Dus daar kunnen we weinig mee. De ander vond het heerlijk en kon ik heel goed rustig knippen. Hoop dat hun haar hierdoor beter en mooier gaat groeien. Het was echt mega dun ongelijk spriethaar. @doperwt balen van de ab. Als het echt niet gaat kan je dan niet toch de goede krijgen maandag? En heerlijk is dat he als ze weer op je slapen. Hier slapen ze tegenwoordig soms in ons bed als ze snachts huilend wakker worden ze vallen dan ook binnen notime weer in slaap. En ze vinden het heerlijk om tijdens het spelen eventjes te buidelen. Komen ze ook echt naar je toe en gaan ze op je liggen.

één jaar geleden

Reactie op mormels

Hier heb ik vanochtend mn dochters voor het eerst geknipt in de tuin. Ene d ...
Nee zijn echt grote leverings problemen. Mijn eigen medicijnen zijn ook niet leverbaar.. Ben benieuwd of hun haren nu beter groeien!

één jaar geleden

Reactie op mormels

Hier heb ik vanochtend mn dochters voor het eerst geknipt in de tuin. Ene d ...
Hier tijdje geleden ook geknipt. Het is niet harder/beter gaan groeien maar lijkt wel voller nu het weer iets gegroeid is. Met name denk ik omdat van die lange sprietjes er tussenuit zijn. Nu gaan we even een tijdje niet knippen. Ze kan nu ook een staartje in, zo cute 😍

één jaar geleden

Reactie op Suzan86

Hier tijdje geleden ook geknipt. Het is niet harder/beter gaan groeien maar ...
Ja ik heb nu wel echt een flink stuk af gehaald, dus lijken weer jongetjes 🤣 Maar irriteerde me echt aan dat er van die ongelijke stukken waren. Het ziet er nu wel verzorgder uit. Sneller hoeft niet perse, maar wel gelijkmatig. Het groeit de laatste tijd wel beter dan voorheen. Maar man en ik hadden ook altijd kort kapsel dus verwacht aankomend jaar heen staartje in te kunnen doen.

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Nee zijn echt grote leverings problemen. Mijn eigen medicijnen zijn ook nie ...
Oh balen zeg. Misschien beetje sinaasappelsap er bij doen? Of kan dat niet bij deze ab.

één jaar geleden

Reactie op mormels

Oh balen zeg. Misschien beetje sinaasappelsap er bij doen? Of kan dat niet ...
Ja denk het wel hoor! Net met spuitje gedaan en dat ging ook redelijk. Vorige keer werkte de ab echt in 12 uur, vind het lastig dat hij nu meer last lijkt te hebben dan gisteren. Maar het was volgens de huisarts echt een hele erge ontsteking, maar nog even geduld kweken.

één jaar geleden

Reactie op mormels

Ja ik heb nu wel echt een flink stuk af gehaald, dus lijken weer jongetjes ...
Ja zo herkenbaar, hier is bovenop lang, zijkanten komen nu heel langzaam er een beetje bij. Laatst wel even de plukjes aan de voorkant geknipt, dit kwam gewoon in zijn ogen. Boven oren hou ik zelf bij. En dan hopelijk binnenkort zijkant wat langer en dan mag de kapper er wat van maken. Ene dag heeft hij krullen en andere dag stijl, om het makkelijk te maken.

één jaar geleden

Volgende keer knip ik wel wat minder er van af 🙊twee vingers er tussen inplaats van 1. Middagslaapje in de auto lukt niet meer. Meestal plannen we iets zo dat ze minimaal een half uur in de auto kunnen slapen. Maar helaas. Denk dat ze echt toe zijn aan 1 slaapje. Maar redden het niet later dan 10:30 sochtends.

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Meneer lijkt meer last te hebben van de oorontsteking dan gisteren en is da ...
Ah vervelend!! Hopelijk heeft ie snel minder last. En idd, op je slapen is wel weer heel gezellig. Gebeurt hier ook nauwelijks meer... @mormels, ik heb trouwens met je te doen en met alle tweelingmama's overigens haha we hadden vandaag een logeetje, die 3 maanden ouder is. Ze waren allebei niet te genieten want ze wilden allebei steeds precies het speelgoedje van de ander. Zelfs als ze daarvoor gewoon heel lief aan t spelen waren. En ze waren ook nog een soort van aan t vechten om mijn aandacht 🙈🤣 en eigenlijk was mn dochtertje nog t ergst, heel de tijd simmen en jammeren. En nu ze weg zijn is ze echt extreem lief, bizar. Was echt vermoeiend.

één jaar geleden

Ze kan trouwens sinds vrijdag ineens vanuit kruip naar staan en zet sinds vandaag dan ook echt stapjes 👏 als ze heel de kamer door wil, pakt ze nog wel mn hand, maar het begin van lopen is er 😁

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Ze kan trouwens sinds vrijdag ineens vanuit kruip naar staan en zet sinds v ...
Oeh das knap! Had begrepen dat van kruip naar los staan eerste stap is voor los lopen. Hier klimmen ze er flink op los maar staan ho maar. 🥲 Hahaha, wij vinden 1 kind stiekem soms echt heel saai. Tweelingen ontwikkelen sneller empathie. Op dit moment kunnen ze heel goed samen met speelgoed spelen. Speelgoed gaat over en weer. Alleen met koekjes is het nog wel eens strijd. Ziek zijn wisselen ze tot nu toe af. En mijn schoot is groot genoeg voor twee.🤪

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Ze kan trouwens sinds vrijdag ineens vanuit kruip naar staan en zet sinds v ...
Wat knap zeg!! Straks vliegt ze er vandoor.

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Ze kan trouwens sinds vrijdag ineens vanuit kruip naar staan en zet sinds v ...
Wat goed!! Hier staat ze sinds afgelopen maandag los zolang ze het zelf niet door heeft. Zodra ze het door heeft laat ze zich zakken. Gisteren was ze bij opa en oma. Volgens opa en oma heeft ze gisteren twee stapjes los gezet maar dat denk ik eigenlijk nog niet 🙃

één jaar geleden

Meneer heeft hier eindelijk gekropen op gras, op de tegels. Ging zelfs zelf naar buiten, dat was eng vanwege de tegels. Was in de namiddag onwijs vrolijk, maar middag dutje wilde hij wel enkel op mij doen. Nu viel hij wel zelf in slaap, duurde alleen lang. En ik kreeg de antibiotica goed naar binnen. Het word nog is wat. Prettig want me ouders passen woensdag op en was al bang dat hij dan nog zo ziek zou zijn. En hij heeft besloten dat hij de yoghurt zelf wilt lepelen, wij moeten dan enkel de lepel gevuld voor hem leggen. Maar voeren mocht niet meer 🫢

één jaar geleden

Hi allemaal!, hoe is het met jullie? Wat leuk om dezelfde namen voorbij zie komen! Hier gaat het goed. Heel druk druk druk. Oudste gaat inmiddels naar school en we zijn inmiddels gewend aan het ritme. Met de jongste gaat het ook goed. Kruipt, sloopt en klets de heledag door. Ze kan los staan en heel voorzichtig stapjes zetten ❤️