1946 Reacties

één jaar geleden

Oh maar das ook irritant dan. Als je dan denkt dat ze iets heeft gehaald. En cadeau’s van opas en omas zijn niet echt doorgeefcadeaus. Maar wie weet valt het toch in de smaak. Hier vond ik 2 speelgoedkassas echt te veel van het goede. Achteraf heel blij mee, scheelt veel strijd.

één jaar geleden

Reactie op mormels

Oh maar das ook irritant dan. Als je dan denkt dat ze iets heeft gehaald. E ...
Haha ja? Dan is het van die wel fijn dat je er 2 hebt.

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Haha ja? Dan is het van die wel fijn dat je er 2 hebt.
Ja de klassieke kassa van fisher price is echt een winnaar. Maar we hebben nu wel ook een overkill aan poppen en en duplo. Maar ze spelen wel iedere dag er mee. Ben wel al lijstje voor volgend jaar aan het maken. 🤣 verkleedkleren, van die magnetische tegels, dokterskoffer.

één jaar geleden

Gefeliciteerd, doperwt! Mijn schoonouders zouden het liefst nog hebben dat wij iets kopen en ze dan geld overmaken. Zijn bang dat het verkeerd is. De rest doet een beetje waar ze zelf zin in hebben 🤪 Dus hier heeft ze nu 4 voertuigen (2 auto’s, 1 loopfiets en modu), ook een beetje te veel van het goede.

één jaar geleden

Deel 5 trouwens al weer! Al zaten we in deel 4 al bijna aan de 2000 ipv 1000 🤣

één jaar geleden

Haha whooo deel 5 🥳🤣

één jaar geleden

Zijn jullie kindjes ook de laatste tijd minder moe rond gebruikelijke bedtijd? Vandaag kwart voor 8 op bed gelegd ipv 7 uur. Sliepen sneller dan afgelopen dagen. Dutjes hebben we al verlaat naar half 1/1. En probeer 2 keer per dag een stuk te lopen.

één jaar geleden

Reactie op mormels

Zijn jullie kindjes ook de laatste tijd minder moe rond gebruikelijke bedti ...
Nee hier slaapt ze juist de laatste tijd weer wat meer. Vanavond eerder op bed gelegd omdat het even niet anders uit kwam met bezoek en eten enzo, vind ze dan allemaal prima. Misschien een slaapregressie bij jullie?

één jaar geleden

Reactie op Suzan86

Nee hier slaapt ze juist de laatste tijd weer wat meer. Vanavond eerder op ...
Ja daar lijkt het wel op. Als ze eenmaal slapen slapen ze wel goed. Vanochtend was het 8 uur. Morgen maar even kijken naar leuke activiteit overdag.

één jaar geleden

Meneer zegt heel de dag ‘papa’, maar absoluut niet gericht aan me man haha. Gewoon tegen boeken, in bed, tegen alles eigenlijk 😅

één jaar geleden

Reactie op mormels

Zijn jullie kindjes ook de laatste tijd minder moe rond gebruikelijke bedti ...
Nee, maar gisteren sliep hij in de middag weer niet. Dan valt hij echt om om 6 uur.

één jaar geleden

Reactie op mormels

Ja daar lijkt het wel op. Als ze eenmaal slapen slapen ze wel goed. Vanocht ...
Wij gaan zaterdag naar het Nijntje museum. Heel benieuwd hoe ze dat vindt! Tot nu toe eigenlijk alleen uitjes naar dierentuinen, speeltuintjes en kinderboerderij achtige dingen gedaan.

één jaar geleden

Reactie op Suzan86

Wij gaan zaterdag naar het Nijntje museum. Heel benieuwd hoe ze dat vindt! ...
Ooh daar zijn wij geweest toen ze net niet konden lopen. Toen vonden ze het al fantastisch! Ik zou wel echt heel vroeg gaan. Wij waren er op een normale zondag en toen we rond 12 uur weg gingen was het mega druk. Wil daar wel weer eens naar toe als we een verjaardag in Utrecht hebben. Of het spoorwegmuseum. We moeten morgen naar fysio een dorp verder, dus misschien dat ik daarna doorfiets naar kinderboerderij of een leuke speeltuin die op de terugweg zit. Zat ook te denken om gewoon de trein in te gaan en naar amsterdam centraal te gaan en dan de pont naar noord en weer terug te pakken.

één jaar geleden

Reactie op Suzan86

Wij gaan zaterdag naar het Nijntje museum. Heel benieuwd hoe ze dat vindt! ...
Oh daar wil ik ook binnenkort nog een x naartoe!

één jaar geleden

Reactie op Suzan86

Wij gaan zaterdag naar het Nijntje museum. Heel benieuwd hoe ze dat vindt! ...
Wij gaan hier regelmatig naar toe. Tip om de kaartjes online te bestellen. Vol is echt vol. Hierdoor zal de drukte wel meevallen. Veel plezier

één jaar geleden

Wat doen jullie eigenlijk met te kleine schoenen die wel echt gedragen zijn? We hebben paar schoenen en laarzen die te klein zijn.

één jaar geleden

Reactie op mormels

Wat doen jullie eigenlijk met te kleine schoenen die wel echt gedragen zijn ...
Ik zou ze weg doen. Ze vormen helemaal naar de voetjes van je kinderen. Er wordt afgeraden schoentjes tweedehands aan te schaffen als ze gedragen zijn

één jaar geleden

Reactie op mormels

Wat doen jullie eigenlijk met te kleine schoenen die wel echt gedragen zijn ...
Kunnen ze naar een kleding bank of iets dergelijks?

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Kunnen ze naar een kleding bank of iets dergelijks?
Ja denk dat ik ze dan in zo een bak van stichting babywens doe. Ga niet alle schoenen bewaren. 🙃 Ze zijn wel 4 maanden goed gebruikt. Ben benieuwd hoe lang de nieuwe schoentjes het uithouden.

één jaar geleden

Reactie op Wibi123

Wij gaan hier regelmatig naar toe. Tip om de kaartjes online te bestellen ...
Ja ik heb 2 weken geleden al online besteld, toen was dit nog de enige dag in de kerstvakantie dat je om 10u ‘s ochtends kon gaan🤪 Ook met een museumjaarkaart moet je reserveren.