1946 Reacties

één jaar geleden

Meneer heeft voor het eerst een loop oor, wat ranzig 🫣 Nu is bij zijn andere oor het buisje eruit en moest hij net zo huilen, hoop niet dat dat oor meteen weer ontstoken is.

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Meneer heeft voor het eerst een loop oor, wat ranzig 🫣 Nu is bij zijn and ...
Dat stinkt he! Hopelijk heeft hij niet te veel last.

één jaar geleden

Ik word trouwens altijd heel hebberig als ik ergens ben waar speelgoed is. 🤣 vandaag waren we ergens waar een fantastisch poppenhuis was. Toen had ik er bijna 1 zelf gekocht, maar heb me ingehouden.

één jaar geleden

Reactie op mormels

Ik word trouwens altijd heel hebberig als ik ergens ben waar speelgoed is. ...
Haha ja herkenbaar, bij houten speelgoed dan. Van al dat plastic word ik niet warm. Al net wel een leuke traktor gekocht van een cadeaubon. Merk wel dat ik nu alsnog heel zijn verlanglijst zelf wil kopen en best kans dat er sowieso nog wat dingen van gaan komen 🤪

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Haha ja herkenbaar, bij houten speelgoed dan. Van al dat plastic word ik ni ...
Haha ja, waar ik kom is weinig plastic gelukkig. Het was volgens mij dit huis. En ze werden er zelf ook wild van. 🤣 wilden niet meer weg. https://www.cosyland.nl/Goki-Houten-poppenhuis-met-2-etages-Wit?gclid=EAIaIQobChMIkYL8jLiw_AIVT7vVCh0NhwfXEAQYDyABEgJwjvD_BwE

één jaar geleden

Reactie op mormels

Haha ja, waar ik kom is weinig plastic gelukkig. Het was volgens mij dit ...
Die is echt mega leuk! Zou hem kopen 😂

één jaar geleden

Reactie op mormels

Haha ja, waar ik kom is weinig plastic gelukkig. Het was volgens mij dit ...
Ik had trouwens aan iemand een poppenhuis gevraagd, maar die kwam met duplo aan. 😅 daar spelen ze de hele dag mee. Dus misschien dat ik daarom enorme behoefte heb aan het poppenhuis.

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Meneer heeft voor het eerst een loop oor, wat ranzig 🫣 Nu is bij zijn and ...
Ohnee, bah! Beterschap voor hem

één jaar geleden

Reactie op mormels

Haha ja, waar ik kom is weinig plastic gelukkig. Het was volgens mij dit ...
Die is wel heel tof!

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Ohnee, bah! Beterschap voor hem
Ja dankje, hij is echt niet te genieten. 😅 Eet en drinkt ook niet, hoop dat het snel over is.

één jaar geleden

Ik zag een te leuk compleet huisje op marktplaats die we vanavond voor heel weinig kunnen ophalen. Huisje zelf is van ikea, die ga ik hem pimpen. 😊 nu al zin in.

één jaar geleden

Hier ging ze net super lang op het potje zitten, met dr kleren en luier aan. Had ze gepoept! Soort van op het potje dus 🤣 beetje jammer alleen dat we morgen op vakantie gaan en zij niet meegaat. Ze gaat wel met opa en oma op vakantie. Is het heel stom om te vragen of opa en oma met haar willen oefenen? Wil het eigenlijk liever zelf doen, maarja..

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Hier ging ze net super lang op het potje zitten, met dr kleren en luier aan ...
Weet niet hoelang jullie op vakantie gaan? Als het maar een week is zou ik lekker wachten tot ze weer thuis is denk ik.

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Weet niet hoelang jullie op vakantie gaan? Als het maar een week is zou ik ...
Ja idd maar een week, maar t weekend na de vakantie oefenen is niet handig, dus dan kan t evt de week daarop

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Ja idd maar een week, maar t weekend na de vakantie oefenen is niet handig, ...
Zou ik dat doen denk ik.

één jaar geleden

Meneer durft al op zijn fiets te zitten, hij ziet zichzelf in het stuur en dat is natuurlijk fantastisch haha. Wij mogen hem ook wel naar voren rijden, maar zelf heeft hij het nog niet door, dan gaat ie staan. Dat oor is echt te goor voor woorden, maar hij lijkt vandaag geen last meer te hebben. Wel even druppels gevraagd mocht het morgen niet over zijn.

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Hier ging ze net super lang op het potje zitten, met dr kleren en luier aan ...
Hahaha alsof je mijn dochter omschrijft. 🤣 die deed precies ook dit van de week. Maar toen we probeerden te trainen ho maar. Ik neem ze nu gewoon mee naar wc in de hoop dat ze ook gaan uiteindelijk. Laatst pakte een dochter er een krukje bij. 😅

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Meneer durft al op zijn fiets te zitten, hij ziet zichzelf in het stuur en ...
Haha super leuk! Goed cadeau dus 😁 En hopelijk is t snel over dan. Lijkt me ook heel goor

één jaar geleden

Reactie op mormels

Hahaha alsof je mijn dochter omschrijft. 🤣 die deed precies ook dit van d ...
Hahaha toevallig! Ik weet ook niet of trainen gaat lukken, maar wil t in elk geval proberen. Laatst had ze een fase dat ze steeds dr broek uitdeed en dan "plassen" zei, dus toen wilde ik t eigenlijk al trainen maar hadden we steeds dingen gepland dus kwam niet goed uit. En nu is die fase weer voorbij 🙈

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Hahaha toevallig! Ik weet ook niet of trainen gaat lukken, maar wil t in el ...
Ja, ik denk dat ik even wacht weer. Het is altijd zo een chaos hier. 🤣 moet ook even eerst een goed plan bedenken. We gaan in maart weekje weg, dacht misschien dan goed moment.