11 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje had dat ook met zijn knuffeldoekje. Die houd die dan vast naast z'n gezicht maar belande ook wel eens over z'n gezicht en dan moest die huilen omdat die schrok. Ik leg hem nu met z'n hoofd op de helft van het knuffeldoekje zodat die hem wel kan vastpakken maar niet kan wegtrekken. Misschien werkt dat bij jou ook?

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft precies hetzelfde. Die slaapt ook met een doekje (spuugdoekje of hydrofiel) tegen haar gezichtje aan. Ik laat haar gewoon zo slapen.

2 jaar geleden

Reactie op Lydia1988

Mijn zoontje had dat ook met zijn knuffeldoekje. Die houd die dan vast naas ...
Goede tip, dankjewel. Ik ga het proberen.

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft precies hetzelfde. Die slaapt ook met een doekje (spuugd ...
Het probleem is dat ze heel wild gaat spartelen en dan niet in slaap valt. Of doet jouw dochter dat ook eerst?

2 jaar geleden

Reactie op Mamam2021

Het probleem is dat ze heel wild gaat spartelen en dan niet in slaap valt. ...
Ja ook! Ze trappel met haar beentjes tot ze in slaap val. Ik heb het idee dat ze dat juist doet om haar laatste energie eruit te trappelen. Ik lig vaak naast haar tot ze in slaap valt. Nu op dit moment ook. Ik heb haar net gevoed en ze lig met haar doekje naast me. Dus lees ik lekker mijn berichten tot ze in slaap valt. Duurt meestal niet te lang

2 jaar geleden

Ja ook! Ze trappel met haar beentjes tot ze in slaap val. Ik heb het idee d ...
Oke, dus toch nog iets meer geduld hebben 😅 Hoe lang duurt dat ongeveer?

2 jaar geleden

Hier wil mevrouw hetzelfde ik vond het ook spannend totdat mijn man zei je kan gewoon ademen door het doekje probeer maar sindsdien laat ik het doekje gewoon in haar bed liggen en ga ik pas naar haar toe als ze echt begint te huilen.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje slaapt ook altijd met haar knuffel op haar hoofd. Ze sabbelt er aan en legt hem over haar gezicht. Ook is ze heel druk voor het slapen gaan, veel geluid maken en draaien met haar hoofd. Ik laat haar vaak even met rust en 9 van de 10 keer valt ze uiteindelijk in slaap. Als het te lang duurt of het gaat over naar huilen ga ik er naast zitten en als dat niet werkt pak ik haar even op en leg haar daarna weer terug in bed! Maar zonder knuffeltje slaapt ze echt niet! Daar is ze heel druk mee voor het slapen gaan haha

2 jaar geleden

Reactie op Kellssss

Mijn dochtertje slaapt ook altijd met haar knuffel op haar hoofd. Ze sabbel ...
En hoe lang duurt dat ongeveer voordat ze in slaap valt? Ik heb het gevoel dat ik te snel opgeef.

2 jaar geleden

Reactie op Mamam2021

En hoe lang duurt dat ongeveer voordat ze in slaap valt? Ik heb het gevoel ...
5 tot 10 minuten. Maar op een gegeven moment hoor ik wel aan haar huiltje en haar geluidjes of ze wel of niet gaat slapen. Ze maakt altijd mega veel kreun geluiden voordat ze gaat slapen en als die overgaan naar huilen dan ga ik er weer heen.. Vaak ga ik boven even de was doen ofzo, dan heb ik wat afleiding zodat ik er niet te snel heen ga 😂

2 jaar geleden

Mijn dochter slaapt ook met een doekje over haar gezicht. Ik laat haar gewoon zo slapen