4 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk dat het gewoon een “normale” fase is. Mijn dochter ging laatste tijd ook snel huilen als ze een niet zo bekend gezicht zag. Het hielp om haar dan eerst zelf vast te houden en te kletsen met diegene, laten zien dat diegene veilig is. En dan gaf ik haar als ze rustig was over en bleef ik nog even naar haar kijken en met haar praten. Dan was het vaak wel goed.

2 jaar geleden

Reactie op bbnoe

Ik denk dat het gewoon een “normale” fase is. Mijn dochter ging laatste tij ...
Oke ik zal het eens proberen. Misschien dat ze zich wel wat veiliger gaat voelen. Maar wat deed je met bv oma's die meteen je dochter op willen pakken? Wat zeg je dan? Of liet je het toe en ging je ook tegen haar praten?

2 jaar geleden

Reactie op bbnoe

Ik denk dat het gewoon een “normale” fase is. Mijn dochter ging laatste tij ...
En ook!... Hoelang kan deze fase duren

2 jaar geleden

Over het algemeen zorg ik ervoor dat oma’s en opa’s wel geregeld videobellen en langskomen zodat ze er gewend aan raakt. En als ze toch even weer aan ze moest wennen gebeurde dat wel gauw. Maar ik zou denken dat als je dochter het ook bij hen heeft, het idd het beste werkt dat ze haar niet meteen pakken. Dus even uitleggen aan grootouders? Geen idee hoe lang dit duurt. Verschilt denk ik ook per kind. Je zou denken dat door een beetje te oefenen het vanzelf wel minder wordt? Succes!