Eerste echo

MayaMommyToBe
één maand geleden
Volgen
Hiii allemaal Ik ben vandaag 4-5 weken zwanger maar helaas in januari een miskraam gehad dus best wel spannend nu. Wanneer hebben jullie de eerste echo? Is een vroege echo mogelijk?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
21 reacties
Mlouwie
één maand geleden
Ik heb mijn echo op 22 juli ben nu 5+5 dus dan ruim 8. En dan bij ruim 11 de tweede. 😊
  • Rapporteren
Danique95x
één maand geleden
Heb vorig jaar sept een miskraam gehad, ben nu 5+4 En heb met 5+3 mijn eerste echo gehad omdat ik mij nogal zorgen maakte.. Had de officiële afspraak staan op 14 juli deze staat nu ook gewoon nog gepland
  • Rapporteren
MayaMommyToBe
één maand geleden
Reactie op Mlouwie
Ik heb mijn echo op 22 juli ben nu 5+5 dus dan ruim 8. En dan bij ruim 11 de tweede. 😊
Spannend! Dat is fijn volgens mij doen ze het normaal gesproken inderdaad rond de 8 weken... het wachten duurt lang haha!
  • Rapporteren
MayaMommyToBe
één maand geleden
Reactie op Danique95x
Heb vorig jaar sept een miskraam gehad, ben nu 5+4 En heb met 5+3 mijn eerste echo gehad omdat ik mij nogal zorgen maakte.. Had de officiële afspraak staan op 14 juli deze staat nu ook gewoon nog gepland
Ah ja ik dus in januari en wil het liefst ook zo snel mogelijk een echo vanwege mijn miskraam... Hoe is jou echo gegaan?
  • Rapporteren
Danique95x
één maand geleden
Reactie op Danique95x
14 Juli ben ik precies 7 weken en dan heb ik de volgende weer op 13 augustus
  • Rapporteren
Danique95x
één maand geleden
Reactie op MayaMommyToBe
Ah ja ik dus in januari en wil het liefst ook zo snel mogelijk een echo vanwege mijn miskraam... Hoe is jou echo gegaan?
Echo is goed gegaan. Alleen met 5+3 nog te klein om iets te zien maar dit keer wel een dooierzak in mn vruchtzak dus dat was al positief vorig jaar een lege vruchtzak namelijk
  • Rapporteren
Eline 29
één maand geleden
Ik heb mijn eerste echo op 27 juli staan, kon eerder maar wij zijn dan op vakantie de volgende dag heb ik de intake bij de vk.
  • Rapporteren
Wondermaart2021
één maand geleden
Gisteren gebeld! Eerste echo 22 juli. Het kon al 8 en 17 juli maar ben te bang door vorige keer mk.
  • Rapporteren
Ole
één maand geleden
4week en 2 dagen zwanger. Vanwege 3 miskramen .okt19nov19 jan20 Nu de 16juli eerste echo..
  • Rapporteren
Danique95x
één maand geleden
Reactie op Ole
4week en 2 dagen zwanger. Vanwege 3 miskramen .okt19nov19 jan20 Nu de 16juli eerste echo..
Jeetje 3 achter elkaar en zo dicht op elkaar is heftig
  • Rapporteren
ilina
één maand geleden
Op 20 julie dan ben ik precies 8 weken
  • Rapporteren
MayaMommyToBe
één maand geleden
Reactie op Danique95x
Echo is goed gegaan. Alleen met 5+3 nog te klein om iets te zien maar dit keer wel een dooierzak in mn vruchtzak dus dat was al positief vorig jaar een lege vruchtzak namelijk
Gelukkig! Spannend allemaal. Ik had vorige keer ook een lege vruchtzak ga toch ook proberen om eerder een echo te krijgen ☺️
  • Rapporteren
MayaMommyToBe
één maand geleden
Reactie op Ole
Jeetje wat heftig zo achter elkaar... Spannend laat me maar weten hoe het is gegaan 🤗
  • Rapporteren
MayaMommyToBe
één maand geleden
Gisteren gebeld! Eerste echo 22 juli. Het kon al 8 en 17 juli maar ben te bang door vorige keer mk.
Heb ik inderdaad ook! Vreselijk gevoel maar probeer het zo snel mogelijk los te laten
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Volgens mij kun je bij particuliere echo praktijken een echo kopen vanaf week 6 ☺️
  • Rapporteren
LienekeD
één maand geleden
Volgens mij krijg je een extra vroege echo (7/8 weken) bij de verloskundige als je de zwangerschap ervoor een miskraam hebt gehad.
  • Rapporteren
Cato87
één maand geleden
Reactie op LienekeD
Volgens mij krijg je een extra vroege echo (7/8 weken) bij de verloskundige als je de zwangerschap ervoor een miskraam hebt gehad.
Niet standaard. Vorige keer had ik hem met 8 weken en dat mocht nu ook weer. Maar door de MA van vorig jaar zie ik dat niet zo zitten dus wacht nu tot 10 weken. Heb vorige keer met 8 weken een pracht echo gehad en met de 11 weken echo bleek met 8.4 het hartje gestopt te zijn.
  • Rapporteren
Miss_Day
één maand geleden
Ik krijg 16 juli mijn eerste echo (vitaliteits echo) ben dan 6+4 weken en een week erna heb ik de intake bij de verloskundige
  • Rapporteren
Feey
één maand geleden
Hey! Ik heb aanstaande vrijdag (10juli) mijn eerste echo bij de gynaecoloog! Ik ben dan 6+3! Dit in verband met mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap van februari dit jaar!
  • Rapporteren
herlinda29
één maand geleden
Hee dames, ik heb 20 juli eerste echo dan ben ik 7+1 omdat ik eerder twee miskramen heb gehad
  • Rapporteren