13 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind er ook geen een leuk genoeg voor onze zoon! Als jij een top 10 naam wil voor je kind moet je dat gewoon doen, de naam die je aanspreekt en waar je gelukkig mee ben daar moet je voor gaan!

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem, verschrikkelijk pfff. Heb echt het idee dat ik er nooit uit ga komen😂

3 jaar geleden

Nope. We hadden de namen binnen 2dgn al gekozen, en dat vóór we überhaupt zwanger waren🤣

3 jaar geleden

Hier ook lastig, Maar als je een top10 naam leuk vind, gewoon doen!

3 jaar geleden

Zo lastig een leuke naam te vinden. Voor een meisje hebben wij vanaf de eerste af een top 3 naam. Maar vinden hem zooo mooi.. Nu onze derde zoon op komst, en Julia komt er dus echt niet😆😆

3 jaar geleden

Kiezen wat je leuk vindt! Wij vonden Noor een super leuke naam, en als we een dochter zouden krijgen zouden we die aan haar geven. 3 jaar geleden kregen we een dochter en die heet dus Noor. Het was toen een top 10 naam... maar agh... toch hoor ik m niet veel. Misschien straks op de basisschool 😂😅

3 jaar geleden

Ik vind het bedenken van meisjes namen niet lastig.. Maar ik twijfel iedere keer over de jongensnamen 🙈

3 jaar geleden

Wij hadden wel 2 meisjesnamen die we heel leuk vonden. Maar we krijgen een jongen. En de ene jongensnaam (Finn), die een optie was, valt af want 3 weken geleden een neefje geboren die Finnley heet... dus moeten opnieuw nadenken! Overigens doe ik gewoon een top 10 naam als ik dat de leukste naam vind.

3 jaar geleden

Kies er eentje die jullie beide (wel) leuk vinden en benoem deze naam even een paar dagen. Je merkt meestal op dag 2 wel of het hem is ja/nee. Vervolgens ga je weer verder met jullie lijstje. Bij ons is eigenlijk ineens de naam die wij als eerste oefende de naam geworden. Zou altijd gaan voor de naam die jullie het mooist vinden. Top 10 naam of niet. Succes 👍🏼

3 jaar geleden

Reactie op Saskia__

Wij hadden wel 2 meisjesnamen die we heel leuk vonden. Maar we krijgen een ...
Jaa moeilijk he een jongensnaam! Wij hadden precies hetzelfde. Ook twee leuke meisjesnamen en nog geen jongensnaam.

3 jaar geleden

De naam kiezen die jij mooi vind. Zo hadden wij al Lucas voordat we wisten dat die in de top 10 stond en later bleek het zelfs de nummer 1 naam van 2018. Niks aan toen maar als je kijkt hoeveel kindjes het dan zijn valt het wel mee want er zijn zoveel namen. Nu krijgen we een meisje en nog totaal niet uit de naam die vinden we een stuk lastiger!!

3 jaar geleden

Wij vonden het ook lastig.. toch gegaan voor Odin ❤️

3 jaar geleden

Ik vind het ook leuk om naar de betekenis van een naam te kijken. Meschien helpt je dat bij je keuze. Wij hebben juist een paar namen die we zo leuk vinden dat ik het moeilijk vind te kiezen.