56 Reacties

3 jaar geleden

En een tip... ik was nieuwsgierig naar de uitslag van mijn algemene bloedonderzoek. Ik had ingelogd op de site van het ziekenhuis waar ik de bloed afname deed en kon alles netjes in mijn dossier zien staan!

3 jaar geleden

Reactie op mamavanleon

En een tip... ik was nieuwsgierig naar de uitslag van mijn algemene bloedon ...
Oh wat slim, bedankt!!

3 jaar geleden

Morgen 2 weken terug geprikt. Nog geen uitslag 馃ゴ. Vandaag een mail naar vk gestuurd... Duurt lang... Wordt daar weer onzeker van ook 馃槵

3 jaar geleden

Reactie op swieboo

Morgen 2 weken terug geprikt. Nog geen uitslag 馃ゴ. Vandaag een mail naar vk ...
Hoi! Ik wacht ook al een tijdje, heb op 21 augustus geprikt.. blijft spannend op deze manier 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op swieboo

Morgen 2 weken terug geprikt. Nog geen uitslag 馃ゴ. Vandaag een mail naar vk ...
Ja snap ik pff!

3 jaar geleden

Reactie op swieboo

Morgen 2 weken terug geprikt. Nog geen uitslag 馃ゴ. Vandaag een mail naar vk ...
Hier is het ook al 2weken geleden bij m'n eerste keer prikken. En die was mislukt, vorige week nog een keer prikken en vandaag gehoord dat die opnieuw mislukt is .. 馃槙

3 jaar geleden

7 dagen de uitslag.

3 jaar geleden

Hoi allemaal! Omdat er zoveel losse topics worden aangemaakt over de nipt, heb ik een groot topic geopend. Ik wil jullie vragen om zoveel mogelijk in dat topic alles over de nipt te bespreken. Zo blijft het gesprek centraal en wordt het geen wildgroei aan topics. Ik laat dit topic nog een dagje open zodat jullie de gesprekken kunnen afronden. Daarna wil ik jullie vragen het gesprek voort te zetten in het grote nipt topic. https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-maart-2021/het-grote-nipt-topic-7px6el Ik hoop dat jullie mijn keuze begrijpen. Alvast heel erg bedankt! Groetjes, Roos

3 jaar geleden

Reactie op Pindarotsje91

Afgelopen donderdag geprikt, hopelijk krijg ik de uitslag ook zo snel!
Vandaag de uitslag binnen gekregen :) alles positief gelukkig

3 jaar geleden

Reactie op Pindarotsje91

Vandaag de uitslag binnen gekregen :) alles positief gelukkig
Gelukkig! Wel erg snel wat fijn 馃グ

3 jaar geleden

Ik had op donderdag geprikt en ik had dinsdag al de uitslag.

3 jaar geleden

Afgelopen woensdag einde van de dag geprikt bij OLVG en vanochtend uitslag via de verloskundige! Alles goed 馃槏

3 jaar geleden

Wij kregen hem na 8 dagen! Woensdag geprikt week erna donderdag uitslag

3 jaar geleden

Ik had op een maandag geprikt en vrijdag had ik de uitslag ( was donderdag al gemaild) echt heel snel dus

3 jaar geleden

De mijne is nooit aangekomen 馃槖. 2 weken gewacht om niks. Vandaag opnieuw laten prikken. Hopelijk komt deze wel aan en hebben we snel een antwoord!

3 jaar geleden

Mijne binnen een week. Op vrijdag ochtend laten doen, de woensdag erop uitslag :)

3 jaar geleden

Ik heb vorige week maandag geprikt en vandaag de uitslag gehad en gelukkig alles goed

3 jaar geleden

Ik heb vandaag ook in de VU de nipt laten bepalen. Tegen mei zeiden ze dat het 10 dagen duurt.

3 jaar geleden

Reactie op Pien76

Ik heb vandaag ook in de VU de nipt laten bepalen. Tegen mei zeiden ze dat ...
Tegen mij馃檲

3 jaar geleden

Precies een week