918 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb mijn termijnecho op 3 september....nog lang he. Ik ben dan 12w en 3d.

3 jaar geleden

Reactie op Veggieburger

Ik heb mijn termijnecho op 3 september....nog lang he. Ik ben dan 12w en 3d ...
Ik heb mijn termijnecho ook op 3 september. Ik ben dan 11+5. Gelukkig krijg ik komende dinsdag een extra echo door een MA in maart. Ben de dagen aan het aftellen

3 jaar geleden

Ik op 2 september en ben dan 10 weken! Daarna gaan we op vakantie dus de verloskundige stelde voor om het voor de vakantie te doen🙂 en volgende week heb ik met 8 weken nog een echo 😁

3 jaar geleden

2 september ben dan 11 weken 😊

3 jaar geleden

ik pas 8 september. wat duurt dit nu lang!!!!

3 jaar geleden

Ik had 30 juli mijn eerste echo bij 6 weken ivm een eerdere miskraam in december. Afgelopen maandag bij 8 weken een echo gehad. En nu wachten tot 2 september voor de termijn echo. Heel spannend! Na die echo willen we het aan onze familie gaan vertellen.

3 jaar geleden

Ik heb 9 september de termijnecho. Duurt inderdaad lang. Maar gisteren met 8+1 eerste echo gehad😍 nu al verliefd. Hoop dat ik nog even kan “uitzingen” op het gevoel van de echo van gisteren zodat het snel 9 september is. Succes allemaal met wachten!

3 jaar geleden

Ik heb de termijnecho ook 3 september! Ben dan 11+4 ontzettend spannend! Alleen voelt het alsof de tijd zo traaag gaat..😩

3 jaar geleden

Ik heb 7 september mijn termijn, we liggen qua zwangerschap ongeveer gelijk. Vervelend van die dromen maar het komt veel ergens vandaan en heeft wellicht niks met deze zwangerschap te maken. Probeer het los te laten en van deze zwangerschap te genieten 🙂

3 jaar geleden

@mama21 wanneer is jouw termijnecho?

3 jaar geleden

Ik heb 2 september mijn termijnecho. Ik verwacht dan 11+1 te zijn. Wel al vorige week met 7 weken 1 gehad, dus wij lopen aardig gelijk.

3 jaar geleden

Ik op 1 september. Verwacht dan 11+4 te zijn maar we gaan het zien dan. Gelukkig is het hier nog schoolvakantie tot 30/8 dus denk en hoop dat de tijd snel voorbij vliegt

3 jaar geleden

Op 5 september termijnecho, dan bijna 11 weken.

3 jaar geleden

Ik pas 14 september, ben dan 12 weken. Ben maandag ook al een eerste keer geweest op 7weken. Maar nu is het weer lang wachten 😊

3 jaar geleden

Ik heb mijn termijn 1 september. Ik ben dan als het goed is ook 11+4. Heb wel al een echo gehad met 7+4 met een heel mooi kloppend hartje❤️ maar 4 weken wachten duren idd best wel lang.....

3 jaar geleden

Wij 4 september de termijn echo. Vorige week al een echo gehad en vandaag weer. Dit aangezien er 2 hartjes te zien waren. Afgelopen maart een miskraam gehad na al een goede echo te hebben gehad. Dus heeeeel zenuwachtig voor de komende echo’s. #aftellen

3 jaar geleden

Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad. Ik dacht tussen de 7+6 en 8+3 te zijn. Ik was 8+1. De termijn echo staat gepland op 9 september ivm onze vakantie. Dan zou ik 12+1 zijn. Maar we mogen voor onze geruststelling 27 augustus nog een keertje langskomen voor een echo. Dan ben ik 10+2. Zo kunnen we hopelijk ontspannen de vakantie in. Misschien kun je vragen of je ook niet nog een keertje extra mag komen?

3 jaar geleden

Ik heb hem 11 september! Had vandaag de eerste echo en die was goed ben de 11e dan 11.3 als het goed is. Wel nog zo lang geduld hebben..

3 jaar geleden

7 augustus een echo gehad met 7+1, mag de 18e nog een keer (ivm miskraam in mei) en de 31ste met 10+4 termijnecho.

3 jaar geleden

Ik had mijn eerste echo ook met 6+6. 1 september pas de termijnecho. Ik heb wel een extra echo op 18 augustus (rond de 9 weken dan geloof ik), omdat er veel stress is bij deze zwangerschap (de vorige keer is mijn zwangerschap helaas op een curretage uitgedraaid).