Tweede echo 23 juli

Sanne0410
5 maanden geleden
Volgen
Hallo allemaal 😁 Vandaag de eerste echo gehad met 6+3 weken. Het hartje klopte goed en het was een goede zwangerschap. We hebben nu 23 juli de tweede echo ( 8+3). Wie heeft er omstreeks deze datum ook een echo? Lijkt me leuk om jullie verhalen enzo te lezen en samen te wachten op de datum 🥰
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
54 reacties
BonnieHuibrechtse
5 maanden geleden
Wij 28 juli de eerste echo ben zo benieuwd🤗
  • Rapporteren
WaitingForOurBaby
5 maanden geleden
Wat fijn dat vandaag alles goed was en je zo snel al weer mag. Ik mag 31 juli voor de eerste echo, dan 7+3, nog iets langer geduld hebben dus...
  • Rapporteren
Sanne0410
5 maanden geleden
Wat fijn dat vandaag alles goed was en je zo snel al weer mag. Ik mag 31 juli voor de eerste echo, dan 7+3, nog iets langer geduld hebben dus...
Het is echt magisch als je voor het eerst je kindje ziet
  • Rapporteren
Sjors90
5 maanden geleden
Wat fijn!! Ik heb vandaag gebeld met de verloskundige ik ben vandaag of morgen 5 weken. Ik mag 30 juli eindelijk voor de eerste echo dan ben ik ong 8 weken.
  • Rapporteren
Cobiieee
5 maanden geleden
Wat leuk! 21 juli 1e echo wachten duurt nog zo lang 🙄
  • Rapporteren
elineR96
5 maanden geleden
Reactie op Sanne0410
Spannend. 1e of 2e echo ?
2e.. afgelopen maandag ben ik ook geweest omdat ik hele heftige buikpijn had en de verloskundige er niet gerust op was.. Maar gelukkig was alles toch goed en hebben we zelfs het hartje zien kloppen!🥰
  • Rapporteren
Safmylove
5 maanden geleden
Zoo allemaal heel vroeg jullie echo's. Ik ben nu 5+1 en heb 27 juli mijn intake. En 8 augustus mijn 1ste echo
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Ik heb 14 juli de eerste echo, dan zien we ook hoe ver ik precies ben.. zo spannend!
  • Rapporteren
Roxanne1990
5 maanden geleden
21 juli tweede echo en volgende week eerste echo!
  • Rapporteren
MamaDragon
5 maanden geleden
Wat vroeg, wij mogen 27e pas voor 1e echo.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
1ste echo 4 augustus 2de echo 24 augustus Nu 4.3 zwanger 🥰
  • Rapporteren
panaceatic
5 maanden geleden
31 juli eerste echo, 8 à 9 weken dan.
  • Rapporteren
Jnn
5 maanden geleden
Wij vandaag de 1e afspraak gehad.. Nu pas rond de 5 weken...helaas nog geen hartje gezien of gehoord... 21 juli mogen we terug, voor nu zag het er wel goed uit.
  • Rapporteren
Sanne0410
5 maanden geleden
Reactie op Cobiieee
Wat leuk! 21 juli 1e echo wachten duurt nog zo lang 🙄
Snap ik. Hopelijk een goede mooie echo 🍀🥰
  • Rapporteren
Sanne0410
5 maanden geleden
Reactie op elineR96
2e.. afgelopen maandag ben ik ook geweest omdat ik hele heftige buikpijn had en de verloskundige er niet gerust op was.. Maar gelukkig was alles toch goed en hebben we zelfs het hartje zien kloppen!🥰
Aah super. Magisch he 🥰
  • Rapporteren