41 Reacties

2 jaar geleden

Oh ik wil ook wel tips, ik volg.. ik ga midden augustus ook met de vliegtuig op vakantie. 😅

2 jaar geleden

Geen ervaringen??? 🤪🤪🙊

2 jaar geleden

Ik heb zelf een enorme hekel aan baby's tijdens het vliegen, dat ik zoiets een ander ook niet aan ga doen, als het niet noodzakelijk is.

2 jaar geleden

Reactie op Poekie2021

Ik heb zelf een enorme hekel aan baby's tijdens het vliegen, dat ik zoiets ...
Kleine kinderen kunnen er ook wat van. Onze laatste vakantie vanuit Turkije terug een kind van ik schat 2 een avond vlucht 22.15 kind zat 2 rijen achter ons en heeft de hele weg keihard gekrijst. Oorverdovend. Vreselijk.

2 jaar geleden

Oh oke,wat een reacties. Dus mensen met baby's blijven beter thuis is dus de boodschap. 🤭 wat is dit voor een instelling. Jullie hebben zelf kinderen neem ik aan, een beetje empathie aub. Het kan jullie ook overkomen dat de baby continu weent of gewoon lekker een dutje doet. Dan wilt men alleen maar begrip denk ik.

2 jaar geleden

Reactie op FatmaB

Oh oke,wat een reacties. Dus mensen met baby's blijven beter thuis is dus d ...
Tja het kwartje kan 2 kanten op vallen. Of het gaat goed of het gaat niet goed. En ja ik vind het sneu voor de ouders in kwestie maar ik kan niet anders als zeggen dat het gekrijs vreselijk was. Wij hebben er met de oudste voor gekozen om pas met 3 jaar te gaan vliegen en dat ging perfect.

2 jaar geleden

2 weken geleden met onze dochter van 4 maanden naar Portugal gevlogen. Ging super. Bij papa op schoot in het riempje. Bij stijgen flesje gegeven vanwege de oortjes. Wilden we bij het landen ook doen maar beide keren lag ze toen heerlijk te slapen. De stewardessen waren ontzettend aardig (vlogen met KLM) en hebben het flesje steeds gevuld met warm water. We kregen ook een dekentje. Onze dochter heeft heerlijk liggen slapen op schoot. Tuurlijk vraagt het wat energie van je, maarja, dat weet je van tevoren. Met een krijsend kind zitten lijkt me verschrikkelijk, maar waarschijnlijk konden die ouders daar op dat moment ook niks aan doen. Ze zullen zich vast opgelaten gevoeld hebben. Vind het onzin om maar niet met het vliegtuig op vakantie te gaan omdat je een kind hebt 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

❤️

2 jaar geleden

Reactie op FatmaB

Oh oke,wat een reacties. Dus mensen met baby's blijven beter thuis is dus d ...
Nee nee, thuisblijven hoeft niet. Maar er zijn meerdere manieren om vakantie te vieren. Ik heb zelf heel veel gereisd en nu een baby, wij gaan bewust pas over een paar jaar vliegen. Je maakt de baby niet blij met vliegen, en de andere passagiers meestal ook niet. Ik denk daarom dat het met niet noodzakelijke vluchten erg overbodig is, zelfs egoïstisch. Maar goed. Ik vind het dus niet sneu voor de ouders. Ik hoop gewoon dat het flink fout gaat, zodat ze niet weer gaan en ervan leren.

2 jaar geleden

Reactie op Poekie2021

Nee nee, thuisblijven hoeft niet. Maar er zijn meerdere manieren om vakanti ...
En als je een wens hebt voor meerdere kinderen dicht op elkaar (en dit ook lukt) moet je de eerste 6 jaar maar niet op vliegvakantie gaan :p? Ik heb een zoontje van 2,5 jaar en een kleine van 5 maanden. Ik ben door al het gedoe met covid echt toe aan een zonvakantie en stap dan ook gewoon in t vliegtuig en hoop op het beste. Ik kies wel bewust voor een bestemming met kortere vlucht.. Dus Pukje ik zou gewoon boeken :)

2 jaar geleden

Ik zelf ga niet vliegen met een baby, inderdaad naar Mallorca op een baby vlucht gezeten toen wij nog geen baby hadden. Verschrikkelijk!!! Dat ga ik anderen ook niet aan doen, ik weet hoe mijn baby is en snel huilt, dus ik weet zeker dat ik geen lief slapend kind bij mij heb. Daar komt bij, vakantie (naar de zon) kun je ook op andere manieren. Maar iedereen zijn eigen keus. Inderdaad heb ik ook wel eens op een vlucht gezeten waar een baby sliep, t kan wel... Maar niet met mijn kind😆

2 jaar geleden

Ik zelf ga niet vliegen met een baby, inderdaad naar Mallorca op een baby v ...
Oja, en net dat hele covid, ga ik liever zelf met de auto ipv vliegtuig

2 jaar geleden

Wij kiezen dit jaar ivm 2 kids voor de auto, maar toen mijn zoontje 8 maanden was zijn we naar Griekenland gegaan. Hij sliep bijna de hele heenreis en de terugreis ook een deel en voor de rest heeft hij lekker over de gangpaden gekropen. Mensen vonden dat wel grappig. Heeft niet gehuild!

2 jaar geleden

Reactie op Lydia1988

En als je een wens hebt voor meerdere kinderen dicht op elkaar (en dit ook ...
Ieder z'n ding. Dit is in mijn beleving, zelfs met "het gedoe met covid", niet noodzakelijk en dus overbodig. Maar nogmaals: ik denk graag aan anderen. Dat een ander daar anders in staat is zijn/haar goed recht. 👍

2 jaar geleden

Ik denk dat je beter nu kan vliegen dan volgend jaar, zoals wij gaan doen😩. Nu slapen ze nog veel, dus ik zou zeggen lekker gaan!! Bij stijgen en landen aanleggen voor de oortjes, dan kan er weinig mis gaan..

2 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Ik denk dat je beter nu kan vliegen dan volgend jaar, zoals wij gaan doen😩 ...
Dat kan dus niet. Baby moet op schoot net gezicht naar voren. Dan zou je zittend de fles moeten geven.

2 jaar geleden

Reactie op Spruit2

Dat kan dus niet. Baby moet op schoot net gezicht naar voren. Dan zou je zi ...
Ja, dat kan toch? Als mijn zoontje een fles krijgt, dan krijgt hij die ook zittend met de fles horizontaal.

2 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Ja, dat kan toch? Als mijn zoontje een fles krijgt, dan krijgt hij die ook ...
Oh maar je had het over aanleggen dus ik dacht aan de borst 😜

2 jaar geleden

Nou al de vrouwen die zeggen dat je niet moet reizen met een baby wegens omstanders en het vreselijke gekrijs die mag je in de dove pot gooien. Overduidelijk totaal geen gevoel voor empathie, en het dan nog egoïstisch noemen ook. Exscuse u?🙄 iedereen zijn eigen ding, wil je op vakantie lekker doen! Ik ben zelf stewardess en ik heb honderden baby’s aan boord gehad. En ik kan je vertellen dat er echt een enkeling maar huilde. Als je tijdens het dalen een flesje geeft helpt dat het klaren van de oren. (Opstijgen is niet nodig perse want dan bouwt de druk niet zo op) Je mag gewoon vloeistoffen meenemen op Schiphol dus je kan eigen water en eten mee nemen voor de baby. Menorca staat er trouwens ook bekend om dat het een baby eiland is, dus op die vlucht zul je meerdere ouders zien! Je hebt altijd azijn zeikers ertussen die meteen mekken als ze een baby zien. Niets van aan trekken! ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Spruit2

Dat kan dus niet. Baby moet op schoot net gezicht naar voren. Dan zou je zi ...
Dat is niet waar. Je baby mag zelfs in de draag zak naar je toe gedragen worden als de riem er maar om heen dit. Ligt geheel aan de maatschappij en wat zij hanteren