53 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de eerste bij de VK met bijna 7 weken en met bijna 8 weken (denk ik) de volgende bij de gyn. Moet onder controle bij gyn dus tot mijn (blije) verbazing mocht ik ook een echo bij de vk en die is al vrij snel vind ik

3 jaar geleden

Ik heb hem pas met ruim 12 weken.

3 jaar geleden

Onze eerste echo bij 6 weken, met kloppend hartje♥️ en met 8 weken weer. (Dit zal ze ws zo snel ingepland hebben i.v.m. de vorige zwangerschap in een vroege MK eindigde)

3 jaar geleden

Ik heb 'm met 10 weken 😄

3 jaar geleden

8+5

3 jaar geleden

Bij mijn verloskundige geven ze met 7-8 weken de echo cadeau, heb 6 augustus de eerste echo (ben nu 5+1).

3 jaar geleden

Mijn eerste echo is ook op 8 weken gepland. Ik had ook gedacht dat later ging zijn. Naar het schijnt wordt er nadien maandelijks een echo genomen.

3 jaar geleden

6 weken 2 dagen de eerste echo op 10 augustus ☺️

3 jaar geleden

Op 8 weken (inwendig) ik bleek toen 7 weken te zijn. De volgende echo heb ik met 11 weken, 13 augustus.

3 jaar geleden

Ik heb op 13 augustus mijn eerste echo met 8+1. Kan niet wachten!

3 jaar geleden

Onze eerste echo word ook pas gedaan als we rond de 10 weken zwanger zijn vond het persoonlijk best laat

3 jaar geleden

Mijn 1ste echo zal met 12 weken zijn op 26/08. Omdat ik eerder al 2x een kindje heb verloren op 12 weken. Het is voor mij pijnlijker wanneer ik eerst nog een hartje heb zien kloppen en dan ineens niet meer...