307 Reacties

3 jaar geleden

24 februari om 10:15uur is via een geplande ks onze Cas geboren. Hij doet het super en alles gaat verder goed 😁

3 jaar geleden

Reactie op Ryanne87

24 februari om 10:15uur is via een geplande ks onze Cas geboren. Hij doet h ...
Wat een dotje En wat fijn dat jullie het zo goed doen! Als ik dit schatje zo zie kan ik nog steeds niet geloven dat ik straks ook zo'n lieverd in mijn armen heb Maar het gaat toch echt gebeuren! 😍 Geniet van je kraamtijd❤️

3 jaar geleden

Oficieel vandaag uitgerekend op 02-03-2021 maar ons kleine schatje is inmiddels alweer 13 dagen oud. Noëlla-Noémi is op 17-02-2021 om 16:40 uur geboren met een inleiding. Ze woog 3170 gram en is 49 cm.

3 jaar geleden

ik was 1 maart uitgerekend onze prinses joëlla Megan is geboren op 13 februari met 37.5 weken, ze was 2540 gram en 48 cm ♡

3 jaar geleden

Vandaag was onze due date. Maar bevallen op 1 februari om 20.22 uur met 35+6 weken ivm pre-eclampsie/beginnende HELLP. Ze woog 2595gr en was 47cm. Gisteren bij de check-up was ze alweer 50cm en 3350gr 🥰.

3 jaar geleden

Reactie op lamyrahhh

Vandaag was onze due date. Maar bevallen op 1 februari om 20.22 uur met 35+ ...
Wat een popje💖! Sorry helemaal off topic maar van waar heb je het truitje? Echt te cute

3 jaar geleden

Ik stond op de planning om maandag 1/03 ingeleid te worden. Maar do nacht braken mijn vliezen en za 27/02 is Hannah 💕geboren. 1900gram en 44cm. Gaat goed maar wij blijven nog wel even in het ziekenhuis.

3 jaar geleden

Uitgerekend op 7 maart, maar ingeleid. En op 26 februari is mijn dochter Millie-Beau geboren. 48 cm en 2925 gram. En inmiddels 4 dagen oud en nu al boven haar geboortegewicht. Hoe trots kan je zijn.

3 jaar geleden

25 februari om 20.02 is mijn Wolkje geboren Jenna♡

3 jaar geleden

Ik was 18maart uitgerekend maar ivm breken van mijn vliezen is onze jongen Mees 3 februari om 8.22 geboren. Met 1990 gram en 42cm. Na 2 weken in het ziekenhuis mochten we naar huis en hij doet het nu super! Ben zo verliefd💙

3 jaar geleden

Reactie op Soapy

Ik stond op de planning om maandag 1/03 ingeleid te worden. Maar do nacht b ...
Gefeliciteerd! Wat een dotje. Met hoeveel weken is zij geboren?

3 jaar geleden

5 maart uitgerekend maar al gekomen op 15 februari, ons wondertje Jade.

3 jaar geleden

Ik was 5 maart uitgerekend, maar ons meisje Rhena besloot al op 3 februari te komen. Na twee weken ziekenhuis mochten we naar huis en ze doet het super goed 💖

3 jaar geleden

Onze derde dochter Loïs is op zondag 28 feb geboren met 38 weken en 3 dagen. Ik was ingeleid ivm totaal ruptuur en schoudertje wat vast zat bij mijn eerste zwangerschap. Bevalling verliep goed na ballon catheter en wee opwekkers. Ze woog 3018gr. Iedereen nog heel veel succes en heerlijk genieten!

3 jaar geleden

Onze prachtige Odin 💙 uitgerekende datum 4 maart.. Geboren op 21-02-2021 met een gewicht van 3945 gram.

3 jaar geleden

Reactie op Jbaby20

Onze prachtige Odin 💙 uitgerekende datum 4 maart.. Geboren op 21-02-2021 m ...
Wow wat veel haar😍. Mijn man zou jaloers zijn. Gefeliciteerd met jullie knul

3 jaar geleden

Ons derde dotje zou eigenlijk 7 maart komen, maar is er al sinds 20 februari! Spontane snelle bevalling :) 3010 gram en 49 cm. Wat heerlijk om niet meer zwanger ze zijn haha. Ik was er helemaal klaar mee!

3 jaar geleden

Reactie op leeuwin89

Wat een popje💖! Sorry helemaal off topic maar van waar heb je het truitje? ...
Z8! 😊

3 jaar geleden

4 maart uitgerekend, 5 februari 's morgens begonnen de weeën en 5 uur later is Evy geboren middels een keizersnee (stuitligging)

3 jaar geleden

Ik was 3 maart uitgerekend, maar Elis besloot om 11 februari toch te komen ☺️