28 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een opgeblazen gevoel en ben erg moe, maar ik kan nog geen test doen

3 jaar geleden

Reactie op Jul3

Ik heb een opgeblazen gevoel en ben erg moe, maar ik kan nog geen test doen ...
Okee, dat heb ik ook. Wanneer mag je testen?

3 jaar geleden

Reactie op onbekend1998

Okee, dat heb ik ook. Wanneer mag je testen?
Ik kan vanaf de 24e pas testen, dus het is nog even afwachten

3 jaar geleden

Reactie op Jul3

Ik kan vanaf de 24e pas testen, dus het is nog even afwachten
Spannend, heb je insta? Dan kunnen beetje vontact houden met elkaar

3 jaar geleden

Reactie op Jul3

Ik kan vanaf de 24e pas testen, dus het is nog even afwachten
Ik heet baarsstacey

3 jaar geleden

Reactie op onbekend1998

Spannend, heb je insta? Dan kunnen beetje vontact houden met elkaar
Ja zeker, ik voeg je even toe, alleen niemand bij mij weet het nog, dus ik zet er niets over op insta

3 jaar geleden

Ik heb veel haaruitval, hebben jullie dat ook? Ook opgezette buik, opgeblazen gevoel...

3 jaar geleden

Vooral menstruatie-achtige krampjes!

3 jaar geleden

Groeiende borsten(met pijn), vaak honger, merkte vandaag dat ik natural chips vond stinken normaal heb ik wel altijd trek daarin.. heel veel moe. Maar ik ben ook ondertussen denk iets verder. Ik zit in m’n 6e week bijna m’n 7e week eigenlijk, woensdag al.

3 jaar geleden

Soms een beetje misselijk en een trekkerig gevoel in de onderbuik

3 jaar geleden

Week voor nod beetje weeïg gevoel (inmiddels echt misselijk), opgeblazen, darmen kompleet van slag, winderig, buik een beetje kramperig/steekjes, hele zere borsten (zeker tijdens het voeden van m'n zoontje), kortademig en snel buiten adem. Ligt in m'n hoofd, snel duizelig. Nare bittere smaak in m'n mond. 'S nachts wakker liggen door loei warme benen. Moe overdag. Beetje emo. Mega scherp alles ruiken 🤢... En dat gaat gezellig in een stijgende lijn naarmate de dagen vorderen 🤣! Heb het hele pretpakket gekregen dus 🤣🤣. Had geen test nodig om te weten dat ik zwanger ben 😋. Wel gedaan om even de bevestiging te zien uiteraard. Heb trouwens ook super goed eisprong en innesteling gevoeld 🥴.

3 jaar geleden

Reactie op 1984Suzanne

Week voor nod beetje weeïg gevoel (inmiddels echt misselijk), opgeblazen, d ...
Ooh jeetje dat zijn ze echt allemaal😱 en hoeveel weken ben je nu?

3 jaar geleden

Borsten op en af pijn. Echt van boven en midden( normaal zijkanten) vaker na de wc. Hoofdpijn maar dan vage. Sinds vandaag vlagen misselijk en enorme krampen. Weinig afscheiding maar wel wit. Normaal was t doorzichtig. En had het gevoel dat trekken in de lies en nu voelt het soms alsof het verdraaid is 😖😋

3 jaar geleden

Borsten doen pijn & in de avond raar op m’n maag sinds 4 dagen. Morgen m’n NOD, maar sinds afgelopen vrijdag een positieve test! ☺️

3 jaar geleden

Reactie op onbekend1998

Ooh jeetje dat zijn ze echt allemaal😱 en hoeveel weken ben je nu?
Echt nog heel pril. 4 weken en 5 dagen. Ik vrees dus voor wat er nog komen gaat 😟!!

3 jaar geleden

Hier nog geen vervelende kwaaltjes als gevoelige borsten voornamelijk de ochtend en de nacht rommelende buik en op sommige momenten een opgeblazen gevoel.

3 jaar geleden

Gevoelige borsten, vermoeidheid en misselijkheid. Het is (nog) redelijk mild gelukkig allemaal. Ben wel bang voor de misselijkheid, omdat mijn vorige zwangerschap een HG Zwangerschap was.

3 jaar geleden

Ik heb nog geen test kunnen doen, volgende week maandag NOD, maar sinds drie dagen pijn in mijn onderbuik, rug en schaamlippen en een opgeblazen buik. Herkent iemand dat? ik lees namelijk nergens iets over pijnlijke schaamlippen. We proberen het nu een jaar en als ik zwanger ben, is het mijn eerste keer.

3 jaar geleden

Erg moe.. met vlagen misselijk. Vooral voel ik heel veel steekjes en kneepjes onderin mijn buik, tegen de liezen aan.. Dinsdag 5 weken zwanger.

3 jaar geleden

Reactie op Kris2020

Ik heb nog geen test kunnen doen, volgende week maandag NOD, maar sinds dri ...
Ik maandag ook Nod, heb wel test gedaan en deze is positief. Heb dezelfde klachten! 😊 Pijn onderrug, steekjes buik, moe, pijnlijke borsten..