10 Reacties
7 maanden geleden
Hoi, misschien is ze gewoon enorm geschrokken dat het dus zo werkt met poepen. Met een luier zien ze dat natuurlijk niet. Ik heb hier geen ervaring mee, maar wat ik zou proberen is boekjes lezen/filmpjes kijken over oo het potje poepen. En dan het potje bij de douche zetten. Dan kan ze voor het douchen er even op of als ze tijdens het douchen in paniek raakt kan ze er ook even op.
7 maanden geleden
Reactie op Vera33
Hoi, misschien is ze gewoon enorm geschrokken dat het dus zo werkt met poep ...
Bedankt voor je reactie! Ja ik heb nu inderdaad ook een gepersonaliseerd boekje besteld over op het potje gaan. Ik hoop gewoon dat deze fase heel snel voorbij is☺️
7 maanden geleden
Misschien om haar vertrouwen onder de douche weer op te bouwen even samen met haar douchen? Haar oppakken en dan samen onder de douche stappen. Misschien de eerste keer even kort, enkele minuten en dat een beetje uitbouwen? Succes!😘
7 maanden geleden
Reactie op Marchbaby22
Misschien om haar vertrouwen onder de douche weer op te bouwen even samen m ...
Ja wij douchen altijd samen dus dat deden we hiervoor ook al. Nu blijf ik maar de hele tijd herhalen dat douchen niet eng is en dat het leuk is en dan maken we er een spelletje van dat ze mij of m’n man nat mag gooien en uiteindelijk is het wel oke. Maar ze blijft zeggen dat douchen eng is en dat ze niet poepie hoeft te doen
7 maanden geleden
Zeggen dat het kan gebeuren dat ze een poeppie heeft gedaan. Dat jij dat ook wel eens hebt gedaan en niks is om voor te schamen? Klinkt stom, maar ze kijken enorm tegen ons op als ouder. En als het weer gebeurt dat dag niet erg is. Dan zwaaien we poeppie gewoon uit.
7 maanden geleden
Zeggen dat het kan gebeuren dat ze een poeppie heeft gedaan. Dat jij dat oo ...
Ja dat herhalen we inderdaad elke keer.. maar het wordt niet minder helaas..
7 maanden geleden