6 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Mx3
Van je kraamzorgbureau of 24baby. Bij alle lijsten moet je goed kijken wat ...
Voor alles behalve kleding is die van onze kraamzorg inderdaad heel nuttig.
Zeker voor dingetjes die soms per kraamzorg afhankelijk zijn zoals kruiken..
Maar qua kleding vind ik het z贸 lastig!
6 setjes staat er (6 rompers + 6 boven- en onderkleding), maar hoeveel van welke maat? En rompers in korte of lange mouw? Ook 24baby vind ik daar niet s煤per duidelijk in overigens 馃檲
4 jaar geleden
Reactie op Cocomia
6 rompers van maat 50 heb ik en 6 rompers maat 56. Een romper met lange mou ...
Precies, maar is maar winter? Of meer lente/zomer? Ik heb besloten de kleinste maar maar gewoon met lange mouw te kopen en eentje groter een paar met korte mouw en een paar met lange 馃し
4 jaar geleden
Reactie op MMvS
Voor alles behalve kleding is die van onze kraamzorg inderdaad heel nuttig. ...
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-maart-2022/garderobe-baby-ge7AEP Kijk even op dit topic. Gaat over kleding. Heb ik gereageerd met kleding en qua maten, hoe wij het doen/ervaren hebben bij onze 1e vorig jaar.
Overigens was er ook al een topic over uitzetlijst, misschien vind je daar ook nog meer info.
4 jaar geleden
Reactie op MMvS
Precies, maar is maar winter? Of meer lente/zomer? Ik heb besloten de klein ...
Hoi hoi. Ik zou graag willen adviseren om zeker voor in de eerste periode lange overslagrompers aan te schaffen voor je kleintje. Hij of zij heeft nog wat moeite om zich op temperatuur te houden. Wij hebben 2 jaar geleden een begin april baby gehad en het was vanaf zijn geboorte prachtig weer maar heeft zeker de eerste periode (ruim een maand) alleen maar lange rompers aangehad.
Daarna zijn we naar korte mouwen gegaan.
Dit waren als ik het goed heb rompers in maat 50/56.