70 Reacties
2 jaar geleden
Als de baby eerst bij jou in de kamer gaat slapen dan heb je niet eens de babykamer nodig. Bij mn eerste kind piekerde ik er heel erg over, maar na de bevalling ging ik er alleen in en uit om kleding eruit te pakken.
Je hebt als t goed is, nog even tijd, en als t niet af is dan is t niet persee zo een ramp. Dus je hebt tenminste wat leuks te doen tot de baby er is. 😝
2 jaar geleden
Ja precies … de baby komt wel bij ons op de kamer te liggen dus dat scheelt idd we echt 🙏🏽 maar het gevoel dat de baby over paar weekjes komt en die baby kamer nog chaos is begint echt onrust te geven.
2 jaar geleden
Hier ook 34 weken en helemaal niet begonnen. Wij hebben het huis van mijn schoonouders gekocht en die zouden half december de achtertuin in gaan (dan zou t chalet er staan, maar die staat er nog niet, planning is nu half feb) waardoor de baby kamer nog in gebruik is door mijn andere dochter. Ben zelfs bang dat we pas aan de kamer kunnen beginnen als ik ben bevallen.
2 jaar geleden
Ik ben nu 33w en hier ziet het er zo uit.
Meubels staan op zolder of bij de schoonouders.
Ik heb me al het idee gemaakt dat ons kleintje eerst nog wat bij ons zal slapen maar wel erna een prachtige kamer zal hebben.
Mijn man zegt dan weer dat hij het af zal krijgen, als hij elke avond er kan aan verder werken.
Ik zie wel elke avond dat hij goed opschiet.
2 jaar geleden
Wij hebben m ook nog niet af en bij lange na niet alles gewassen en gestreken. Vind het ook wel pittig zoveel te moeten doen naast het werken en genoeg rusten 😁komt uiteindelijk vast wel goed
2 jaar geleden
Wij hebben de meubels staan, maar verder is de kamer nog een combinatie tussen babykamer/logeerkamer.
Het plan is toch ook dat hij de eerste maanden bij ons op de kamer slaapt dus dan hebben we nog wat extra tijd.
Ik maak me er dit keer ook veel minder druk om merk ik hahah.
2 jaar geleden
Ik ben 32 weken en de gipsen wanden staan! Nog geen vloer ofzo, laat staan meubels of gewassen kleertjes. En ik snap 100% dat je een kamertje wilt voordat de baby er is, gewoon om spulletjes neer te kunnen zetten en überhaupt om een commode neer te zetten. Dus no worries, ik heb het ook en ik vind het ook af en toe stress geven, maar elke dag een stapje dichterbij en dan kom je er wel 👍💜
2 jaar geleden
Ik ben 32 weken en de gipsen wanden staan! Nog geen vloer ofzo, laat staan ...
Haha precies hetzelfde bij ons. De gipswanden staan maar daar is ook alles mee gezegd. Het komt of echt vlak voor de geboorte af of niet, dus wij hebben de commode en kast in onze kamer en hij komt sowieso in het begin bij ons in de cosleeper. Heb het losgelaten waardoor ik er geen stress meer van heb. Had het ook liever helemaal af gehad, maar ja is niet anders