70 Reacties
2 jaar geleden
Hier ruim 35 weken en wonen in een tijdelijke woning. Als het goed is krijgen we komende week de sleutel van ons nieuwe huis. Het is wat het is
2 jaar geleden
Hier 33 weken en ook nog niet klaar. Er moet nog worden behangen, vloer leggen, meubels in elkaar.
Heb voor mezelf gezegd, als t wiegje op onze kamer staat en de commode is t goed.
De eerste tijd slaapt ze nog bij ons op de kamer ☺️
Is t klaar, dan is t leuk en anders komt het na de bevalling wel.
Geeft een berg rust in ieder geval!
2 jaar geleden
De babykamer is af…. Alleen ligt mijn zoontje van bijna 15 maanden er nog in 🙈
Zijn nieuwe kamer is nog niet af, we moeten nog wat meubels kopen, gelukkig zijn de winkels weer open 😅
Over 4 weken moet hij toch echt gaan slapen op zijn nieuwe kamer. Zodat hij de tijd heeft om te wennen om daar te slapen voordat de baby er is.
2 jaar geleden
Ons babykamer is ook nog niet af plafond moet nog 2 x schilderen,gaten opvullen in de muren en behangen en ik heb een keizersnede 1maart. Ik maak mij er ook erg druk in maar ik kan zelf weinig
2 jaar geleden
De meubels van de babykamer worden pas geleverd als ik 33+5wk ben. Tegen dat die dan opgesteld is en ik de kast kan vullen met de kleertjes... ik wil de kleertjes pas wassen als de kamer er staat anders kan ik die blijven verleggen... daar heb ik ook geen zin in. De baby moet maar mooi blijven zitten tot 40 weken 🙈
2 jaar geleden
Dit is ons 3e (levende) kindje, dus wij hebben de babykamer al. Máárrrr.... de jongste ligt nog in het ledikant (we hebben besloten hem voor half februari naar het Peuterbed over te laten gaan (hopen heel hard dat dat goed gaat). De babykamer is echt een rommel met alles wat voor de baby is. Alles moet nog schoon en opgeruimd, gewassen (reiswieg, wipstoel etc moet nog gewassen worden). Het enige wat momenteel in orde is, is de kledingkast.
Ondertussen 36 weken. Merk echt wel dat het met elk kind later wordt met alles in orde maken. Had laatst opeens zoiets van: Ohhh ja, dat moest ook allemaal nog!!!
Haha maar komt goed, ff tempo erachter, dan is 't zo gebeurd
2 jaar geleden
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben… 35+3 weken zwanger en gaan zaterdag beginnen met de babykamer. Nog druk aan het verbouwen/verhuizen, alles tegelijk. Iemand tips om rustig te blijven? Word gek van alle bende 😂😅
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op marijkekramer
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben… 35+3 weken zwanger en gaan zaterda ...
Ik zit ook (35+4) nog volop in de verbouwing/verhuizing. Gaan zaterdag weer verder met de baby kamer, vanaf dan heb ik trouwens ook verlof ☺️
Wat mij enorm helpt om rustig te blijven is dat Alles in "huis" (schuur) is en het echt alleen een kwestie is van alles op de juiste plek zetten 🙈👍🏻
Misschien kan jou dit ook helpen? Dus zorg dat alle/de meeste kleertjes gewassen zijn en dat je alles in huis hebt, dan is het enkel nog een kwestie van op de juiste plek leggen/zetten ☺️
2 jaar geleden
Reactie op marijkekramer
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben… 35+3 weken zwanger en gaan zaterda ...
Oef, snap ik zo! Wij (33wk) ook nog niet klaar hoor! Mij lukte het uiteindelijk om los te laten (met heel veel moeite) door wel alle babyspullen bij elkaar te leggen in de woonkamer en door me ineens te realiseren dat ik nog maar een paar weken kan genieten van dat mijn baby nog ín mijn buik zit. Dus dat ik (jaaaaaaaaaaa makkelijker gezegd dan gedaan) echt moest proberen in het "nu" te leven.
2 jaar geleden
Reactie op Piru
Ik zit ook (35+4) nog volop in de verbouwing/verhuizing. Gaan zaterdag weer ...
Haha ja dat hou ik ook constant in mijn gedachten… heb alles al in huis alleen nog kwestie van in elkaar zetten en in ruimen😜 maar vooral Snachts ga je liggen denken en malen haha
VRIEND
2 jaar geleden
Hier eindelijk bevestiging dat wij kunnen verhuizen.! Gaan wij 12 febr doen. Ben dan bijna 36 weken😱 heb alle kleertjes al gewassen en voor wij overgaan maak ik de vluchttas klaar! Heb ik sws all belangrijke spullen bij de hand! Voel mij dit keer wel zwaar niet voorbereid vergeleken met mijn 1e zoontje.. hopelijk blijft die zitten alhoewel ik sterke vermoedens heb dat hij ook eerder komt
2 jaar geleden
Ik ben 36 weken en zijn kamer is nog niet af. Er ligt zelfs nog geen vloer in. Ben al blij dat wij nu in onze grote slaapkamer kunnen slapen waar zijn bedje ook staat. Ik maak me er ook niet druk in, dat heeft toch geen zin. Het eerste (half) jaar slaapt hij toch bij ons op de kamer dus het maakt eigenlijk helemaal niet uit.
2 jaar geleden
35 weken zwanger en nu komen we eindelijk een beetje richting af. Binnen nu en 2,5 week zijn onze meiden er. Hoe gaat het bij jullie?
2 jaar geleden
Hier 34 weken en we hebben alleen de muren nog maar geschilderd. Mijn man komt terug van een zakenreis als we 36 weken zijn en dan even de schouders eronder. De kinderwagen en maxicosi moeten we ook nog bestellen. Zelf stressen wij hem totaal niet maar de mensen om ons heen wel, die zijn het er niet zo mee eens. 😅🤣
2 jaar geleden
Hier ook de kamer niet af 😒 heb het opgegeven en wil me er niet meer druk om maken.. muur moet opnieuw gewit worden omdat schoonvaders gigantisch uitgeschoten was met de donkere verf. Planken hangen niet, plinten zitten niet, we hebben nog geen gordijnen.
Kleintje ligt voorlopig nog bij ons in een co sleeper. Dus ik laat het los.
2 jaar geleden
Reactie op Tiff_Katje
Hier 34 weken en we hebben alleen de muren nog maar geschilderd. Mijn man k ...
Ow wow! Knap hoor :) Ik zou zonder maxi cosi nu wel echt knijpen.. Levertijden etc. Je wilt hem wel in huis hebben als je 37 weken bent lijkt me?
Wel lekker overigens dat je zo chill bent, daar ben ik/zijn wij hier thuis niet zo goed in 😂
2 jaar geleden
Reactie op Tiff_Katje
Hier 34 weken en we hebben alleen de muren nog maar geschilderd. Mijn man k ...
Lekker deze chille houding i love it♡
Wij hebben wel alle spullen in huis omgeving is angstiger dan dat wij zijn. Het loopt wel los mijn moeder hoop op een wonder dat ik toch nog last krijg van nesteldrang.