11 Reacties

3 maanden geleden

Connetix, wij hebben het starterspakket al en geven voor Sinterklaas 2 uitbreidingssets: de transportversie + knikkerbaan

3 maanden geleden

Hier ook een jongen begin maart 3 jaar. Wat wij op het lijstje hebben: - uitbreidingsset connetix (hij speelt er elke dag mee) - leg puzzels - hot wheels - duplo treinbaan - uitbreidingen duplo treinbaan - babyborn (hij speelt nu nog met de little dutch pop) - nieuwe badjas

3 maanden geleden

Potloden, stiften Kleurboek Prikklok (Voor)leesboek Badspeelgoed Pyjama (wol) Magnetic tiles

2 maanden geleden

Hoi hoi, geen idee welke prijscategorie je zoekt, maar bij Kruidvat staan nu weer hele leuke zoekboeken in de folder (heeel groot en van karton). Verder: boeken van de serie blaadjesdief (is ook een sneeuwdief variant van) zijn erg leuk! Tiptoi Magnetibook (neem ik al sinds vorige Sinterklaas altijd mee op weekendje weg/vakantie of uit eten, blijft echt erg leuk). Klei (gewoon perfect voor binnen met slecht weer, en dan met leuke dingen erbij zoals hamertje, mes, etc) Goki houten legpuzzels. Ik heb meerdere van 24 stukjes die hij goed kan maken als je er iets mee helpt). Vooral de graafmachine is favoriet

2 maanden geleden

Reactie op Vera33

Hoi hoi, geen idee welke prijscategorie je zoekt, maar bij Kruidvat staan n ...
Je hebt op ali ook van die houten puzzels, zijn wat goedkoper!

2 maanden geleden

Reactie op Vera33

Als ik op magneet boek zoek op ali, komen er boekjes met herbruikbare en wasbare stickers te voor schijn. Ook super leuk!

2 maanden geleden

Onze kleine man van 3 maart '22 is gek van dieren. Dus hebben Duplo dieren op het lijstje staan. En een teletubieglijbaan met teletubies enzov. voor in bad. Groot teletubiehuis met bedjes en bijbehoren. 4 paw patrol autootjes met poppetjes. Klei met diervormpjes. Leuke kerstsloffen. Een theesetje voor bij z'n keukentje.

2 maanden geleden

Reactie op Vera33

Bedoel je het vtech magibook of van Janod al die soorten die je kan kiezen?

2 maanden geleden

Reactie op Mamaschaap

Bedoel je het vtech magibook of van Janod al die soorten die je kan kiezen? ...
Het Janod magnetibook inderdaad. Hier heb ik de voertuigen thuis en die is echt heel leuk om vrij iets te bouwen of om te proberen de plaatjes na te maken

2 maanden geleden

Reactie op Vera33

Het Janod magnetibook inderdaad. Hier heb ik de voertuigen thuis en die is ...
We hebben zoiets van de Hema met een poppetje met allemaal kleren. Wordt veel mee gespeeld, was cadeautje onderweg naar vakantie vd zomer. Ideaal aan tafel, onderweg etc.

2 maanden geleden

Reactie op Vera33

Het Janod magnetibook inderdaad. Hier heb ik de voertuigen thuis en die is ...
Door dit topic was ik ook nieuwsgierig geworden. Vandaag het magibook binnen gekregen en al lang mee gespeeld terwijl hij normaal alles maar even doet. Ook op reis voor auto/vliegtuig is dit ideaal denk ik. Verder is hier smartmax een succes. Net als blokken (hout en duplo) en alle soorten voertuigen.