8 Reacties

3 maanden geleden

Die van Ikea is echt voor in de ledikant. 110x 125 cm Nadeel is dat je dan vast zit aan ikea beddengoed wegens die afwijkende maten. Optie 2 is een peuterdekbed maar dan zit je gelijk al op 120x150. Mega groot in een ledikant van 120x60. Als het een ledikant betreft van 140 x 70 is die van de Ikea te klein. Je kan m amper instoppen. Dan is die van 120x150 beter.

3 maanden geleden

Wij hebben ook het dekbed van ikea voor de ledikant. Onze peuter zal hiermee naar zen meegroeibedje gaan.

3 maanden geleden

Iets grotere kun je prima instoppen achter/onder het matras, dus ik verwacht dat dat prima gaat Wij hebben 100×135 erin uit mijn hoofd gezegd en dat gaat goed, maar zou in theorie best ook 120x150 mogen zijn

3 maanden geleden

Wij hebben een peuter dekbed van de hema. Eerst even gebruikt in t ledikant en nu gebruiken we die in haar 1 persoonsbed. Over een tijdje zal ze wel een normaal dekbed krijgen, maar voor nu is t peuter dekbed nog groot zat en verzuipt ze niet tussen de dekens. Enige minpunt die ik kan bedenken is dat het alleen niet zo mooi staat als t bed is opgemaakt.

3 maanden geleden

Wij zijn begonnen met het dekbed van ikea maar meer omdat m'n schoonzusje die toch al had!! Inclusief dekbedhoezen maar je kan inderdaad nergens dit maatje dekbedhoes online kopen buiten ikea om. Nu die z'n grond/peuterbed heeft had ik denk ik zelf gelijk voor de 120/150 gekozen want die past prima in z'n peuterbed en kan je ook gewoon onder je ledikant matras stoppen! Succes met je keuze !!

2 maanden geleden

Onze dochter heeft ook even met een peuterdekbed geslapen in haar ledikant. Nu heeft ze een 1 persoonsbed met peuterdekbed. Ik koop voor haar een groter dekbed als het peuterdekbed door kan naar haar zusje, die nog in slaapzak slaapt

2 maanden geleden

Hoi, ik heb net 1 week geleden het dekbed van de hema (120x 150) aangeschaft. Mijn zoontje is ook 2,5 jaar en ik had precies hetzelfde. Werd toch wel wat kouder maar hij slaapt nog in zn ledikant. Maar het gaat prima hoor👌🏼. Het is een lekker gevuld warm bedje🥰

één maand geleden

Onze zoon had al een ledikant dekbed in zn ledikant. Hij ligt nu in een peuterbed en heb ook een peuterbed dekbed gekocht maar die was voor hem nog wat te groot. Dus hij slaapt nu met z’n ledikant dekbed in z’n peuterbed en dat gaat prima. Kan ook niet zeggen dat ik dit dekbed nou echt te klein vind