5 Reacties

2 maanden geleden

Elke situatie is anders, maar het kan zeker een regressie zijn. Wij hebben die periode namelijk ook gehad. En idd ook wekker geïntroduceerd. Wat ons uit eindelijk echt geholpen heeft geen idee, maar we hebben onze dag wat aangepast om haar meer uitdaging te bieden. Meer moe dus. Minder schermtijd. Soms ook echt even laten huilen nadat we een paar keer zijn gaan kijken. Het is ook echt een super leuke leeftijd om lekker eigenwijs te worden en overal in nee te willen zeggen en doen 😅. Veel sterkte hopelijk is het snel over!

2 maanden geleden

Reactie op Sabrina Lasaroms

Elke situatie is anders, maar het kan zeker een regressie zijn. Wij hebben ...
Dank voor je reactie! Meer uitdaging is het proberen waard! Hopelijk is zijn slaapritme snel weer langer.. als de klok dit weekend een uur terug gaat is het helemaal vroeg..

2 maanden geleden

Reactie op Baby10322

Dank voor je reactie! Meer uitdaging is het proberen waard! Hopelijk is zi ...
Ja daar dacht ik ook aan maar wilde je er nog niet mee confronteren. Maar kinderen zijn zo veranderlijk als het weer. Kan maar zo zijn dat ie dan weer wel goed slaapt ik duim voor je!

2 maanden geleden

Hier was het de kou. In het begin van de nacht had ze het warm in de 2.0 tog slaapzak en tegen de ochtend aan is ze net een ijsklontje.

één maand geleden

Heyhey Hier ook, en de slaapkonijn werkt niet. Enige wat hier hielp is, in eigen bedje in slaap vallen en als je wakker bent, mag je bij mij in bed. Sindsdien slaapt ze goed. Als ik uitstelde om pas smorgens in mn bed te doen, was ze al te wakker en wil ze ook niet meer verderslapen