6 Reacties
6 maanden geleden
Misschien kun je een reiswieg meenemen zodat de kleine daar in kan dutten overdag? Dan kunnen jullie allemaal gewoon buiten blijven ipv dat eentje terug naar de kamer moet
6 maanden geleden
Ik zou geen all in gaan en zeker voor aparte slaapkamers gaan. Ze maken elkaar anders telkens wakker. Je moet op bepaalde tijden eten wat met 2 kleintjes lastiger is. Ik zou eerder een stacaravan met 3 slaapkamers aanraden zodat iedereen zijn eigen slaapkamer heeft en je een veranda hebt waar jullie kunnen zitten en zij spelen.
Maar dat is voor ieder persoonlijk. Vorig jaar all in geweest met zoon van 12 en dochter van 1 en was echt niets. In mei in Italië geweest met ze (nu 13 en 2) en dit was veel beter!
5 maanden geleden
Wij zijn net terug van all in vakantie op Mallorca. We waren met een baby van 8 maanden en meisje van 2j3m. En dat was helemaal top gegaan. We sliepen met zn vieren op 1 kamer. Ik had twee baby bedjes geregeld. Mijn baby hield echt zijn ritme aan met slapen en eten en die lieten wij gewoon in de kinderwagen slapen bij het zwembad en mijn dochter viel in de middag vanzelf in slaap bij het zwembad als ze lekker bij ons lag en in de avond tegelijkertijd met haar broertje. Op het begin deed ze wat moeilijk maar later in de week ging ze gewoon netjes slapen. En in de ochtend waren we dan wel allemaal tegelijk wakker. Haha de eerst nacht was het 5.30 uur maar dit werd gelukkig al snel 7.00 uur elke ochtend.
5 maanden geleden
Reactie op Juul28
Wij zijn net terug van all in vakantie op Mallorca. We waren met een baby v ...
En slapen jouw kindjes van zichzelf al goed?
Wij hebben namelijk een moeilijk slapertje als oudste.
5 maanden geleden
Ik weet niet op welke termijn je een vakantie overweegt, maar je oudste zoon heeft wel inmiddels de leeftijd dat die waarschijnlijk z’n middagdutje zal laten vervallen. Wij gaan in september op vakantie en ik verwacht dat onze zoon dan geen middagdutje meer zal hebben. Dat geeft dan ook iets meer ruimte in de dag.