75 Reacties

één jaar geleden

Reactie op ARLF

Huhhhhh. Ik dacht dat bij 18 graden 3,5 tog wel goed was. Onze dochter ligt ...
Hier ook 🙈 Ik denk ook echt dat ie oververhitting zou krijgen met wat ik hier allemaal lees. Blij dat de onze niet zo'n koukleum is dan..

één jaar geleden

Ik ben dus ook echt op zoek naar iets.. warm stoken lukt hier bijna niet ivm een oud huis.. heb al wollen pakjes gehaald maar lijkt niet genoeg te zijn. Ik heb ook een wollen hoeslaken besteld maar dat duurt even voordat die er is. Hij heeft nu een 3.0/3.5tog slaapzak? Weet ik zo even niet hij slaapt nu. Hieronder heeft hij een wollen romper en een wol boxpakje met wolle sokjes. Afgelopen nachten weer vroeg wakker rond half 5 met een poep broek. Ik las ergens dat dat ook door de kou kon komen.. moet ik hem over alles wat hij al aan heeft nog wat aan doen?😅 hij ligt niet stil en slaapt graag op zijn buik dus ik weet niet of een nunki laken slim is?

één jaar geleden

Reactie op xkikiiiii

Kunnen ze hierin wel draaien??
Ligt eraan hoe strak je het lakentje vast maakt. Wij hebben het nunki lakentje juist zodat ze niet kan draaien maar hoe losser ik hem bevestig hoe meer gelegenheid ze krijgt om te bewegen. Wij doen het nu elke keer een stukje losser en bij ons werkt het prima!

één jaar geleden

Kruik?

één jaar geleden

Hier ook een koud mannetje steeds ondanks vele laagjes. Ik heb deze nu aangeschaft en vanavond voor het eerst aangetrokken. Is van wolfleece. Dan nog een wollen lange mouwen romper en wollen legging eronder. Oh en een wollen deken eroverheen 😆 Voelt nu lekker warm aan dus ben echt heel benieuwd. Kan bijna niet meer koud hebben vannacht toch? 😅

één jaar geleden

Oh en hij ligt in een Reiff wollen slaapzak 3.5 tog!

één jaar geleden

Reactie op xkikiiiii

Ik ben dus ook echt op zoek naar iets.. warm stoken lukt hier bijna niet iv ...
Ze slaapt hier ook op haar buik, onder het Nunki lakentje. Gaat echt prima

één jaar geleden

Reactie op Baby32022

Oh en hij ligt in een Reiff wollen slaapzak 3.5 tog!
Deze kende ik niet! Hoe bevalt de Reiff slaapzak?

één jaar geleden

Reactie op Baby32022

Oh en hij ligt in een Reiff wollen slaapzak 3.5 tog!
En hoe valt de maat? Moet ik gewoon 74/80 bestellen?

één jaar geleden

Reactie op Baby32022

Hier ook een koud mannetje steeds ondanks vele laagjes. Ik heb deze nu aan ...
Kun je laten weten of het goed bevalt? Of je kindje lekker warm is gebleven vannacht? Dan wil ik hem namelijk ook wel aanschaffen!

één jaar geleden

Reactie op LiekeA

Deze kende ik niet! Hoe bevalt de Reiff slaapzak?
Deze is echt top! Hij ligt alleen nog maar in deze. Prijzig, maar zn geld meer dan waard! Ik heb gelijk een 86/92 aangeschaft, kan hij nog lekker in groeien. Ik denk dat 74/80 echt al snel te klein zal worden.

één jaar geleden

Kun je laten weten of het goed bevalt? Of je kindje lekker warm is gebleven ...
Ja ga ik doen! 😊

één jaar geleden

Reactie op LiekeA

En hoe valt de maat? Moet ik gewoon 74/80 bestellen?
Je moet dan wel die met teddy erin hebben.

één jaar geleden

Reactie op LiekeA

En hoe valt de maat? Moet ik gewoon 74/80 bestellen?
Ik heb 74/80. Moet zeggen dat de lengte snel te krap gaat zijn. Maar ik vind de hals opening nu al best ruim (komt ook kou in dan). Maat groter zou de hals opening veel te wijd zijn. Ik ben fan vd slaapzak. Enige “enge” vind ik wel het knoopje aan de bovenzijde vd rits.

één jaar geleden

Kun je laten weten of het goed bevalt? Of je kindje lekker warm is gebleven ...
Ik vind het lastig te zeggen. Ik heb het idee dat hij gewoon altijd een beetje koud voelt in zn nek. Slapen was drama maar dat is al een aantal dagen. Maar zn lijfje was wel lekker warm! Voordeel van dit pakje is wel dat het het nekje ook bedekt.

één jaar geleden

Reactie op Baby32022

Ik vind het lastig te zeggen. Ik heb het idee dat hij gewoon altijd een bee ...
Dankjewel voor de update! Ik heb zelf ook een aanpassing gedaan. Even de Puckababy helemaal in elkaar geritst. Ik dacht dat het niet nodig was omdat het 19 graden in de kamer is. Maar ze sliep ineens goed?! Hopen dat het zo opgelost is voor ons 😅

één jaar geleden

Dankjewel voor de update! Ik heb zelf ook een aanpassing gedaan. Even de Pu ...
Oef dat ga ik ook doen, helemaal niet aan gedacht. Heb je nog een pyjama eronder of enkel lange mouwen romper?

één jaar geleden

Reactie op Maddie95

Oef dat ga ik ook doen, helemaal niet aan gedacht. Heb je nog een pyjama er ...
Normaal gesproken deed ik er alleen een lange mouwen romper onder aan. Overdag doe ik dat nog steeds. Maar vannacht heb ik een romper met spaghettibandjes en een dunne tricot pyjama met voetjes aan gedaan. Het kan ook puur toeval zijn maar ze sliep als een roosje! Was alleen om 07:00 aan het jammeren en ze voelde iets koeler aan. Koeka deken er overheen en ze sliep door tot 08:30.

één jaar geleden

Reactie op LemonTree

Ik heb 74/80. Moet zeggen dat de lengte snel te krap gaat zijn. Maar ik vin ...
Ik heb de hals net een beetje ingenomen, scheelt wel echt een stuk!

één jaar geleden

Waarom doe je de verwarming niet iets meer aan?? Brrrrr